- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Euh... O.K. Positief blijven denken dus...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Euh... O.K. Positief blijven denken dus...

Day 1 % sets reps kg
-------------------------------------------
Squat WU 1 15 BW
Squat WU 1 10 45
Squat WU 1 8 70
Heavy Squat 80 4 6 97.5
Bench WU 1 15 2x12.5 DB
Bench WU 1 8 45
Bench WU 1 4 60
Medium Bench 75 3 6 70
Deadlift WU 1 8 68
Deadlift WU 1 6 88
Medium Deadlift 70 3 6 98
EZ-bar pr.curls (H) 4 7 28.5
elast lat pulldown 3 6 rood

Het zal nu wel weer snel naar 28° gaan want de zon is weer terug.....
Op de zolder zal het vanmiddag ook wel weer flink warm zijn.Ik wel
In ieder geval na de eerste setjes als het zweterig begint te worden .....Ik welIn ieder geval na de eerste setjes als het zweterig begint te worden .....

ThnxTraining ziet er wederom solide uit Neet.
Vind je dat werkelijk leuk? Meh. Ik heb toch liever wat kleding aan. Al is het maar om mijn zweet op te vangen![]()
Ook voor het behoud van je materiaal waar je op ligt....transpiratie is zout en agressief voor oa leren bekledingTraining ziet er wederom solide uit Neet.
Vind je dat werkelijk leuk? Meh. Ik heb toch liever wat kleding aan. Al is het maar om mijn zweet op te vangen![]()
Handdoekje doet wonderen.Ook voor het behoud van je materiaal waar je op ligt....transpiratie is zout en agressief voor oa leren bekleding
+2
Je ziet het ook aan de bar, bij de handgreep wordt het snel dof en roestig. Maar ik ga toch niet met handschoentjes aan liftenOok voor het behoud van je materiaal waar je op ligt....transpiratie is zout en agressief voor oa leren bekleding

Dag 2 % sets reps kg
-------------------------------------------
Squat WU 1 15 BW
Squat WU 1 10 45
Squat WU 1 8 65
Light Squat 70 2 6 85
OH Press WU 1 10 2x12.5 DB
OH Press 80 4 6 42.5
Barbell Rows WU 1 5 42.5
Barbell Rows 4 8 50
triceps xtensions (M) 4 8 28 DB
AB-wheel rollouts 4 11 BW
om eerlijk te zijn heeft het 2 weken stil gelegen, 1 week vanwege rug, en daarna een week geen zin/te warm/slappe excusen

Zou ik ook hebben met dit schemaom eerlijk te zijn heeft het 2 weken stil gelegen, 1 week vanwege rug, en daarna een week geen zin/te warm/slappe excusen![]()