Fitness Seller

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.741
Stop er een kaugum in en klaar...:p
Ha ha, het bloeden was gelukkig snel gestopt, en is door de lichte training echt niet opengegaan :)
Ik heb wel het idee dat ik het puntje van mijn tong tot bijna mijn neusholte erin kan steken, maar dat zal alleen maar zo lijken :p Het tandvlees zal wel langzaam sluiten neem ik aan .... ?

Ha ha, het bloeden was gelukkig snel gestopt, en is door de lichte training echt niet opengegaan :)
Ik heb wel het idee dat ik het puntje van mijn tong tot bijna mijn neusholte erin kan steken, maar dat zal alleen maar zo lijken :p Het tandvlees zal wel langzaam sluiten neem ik aan .... ?
Nu zit je de gehele tijd je tong erin te proppen hahaha

• #7.743
Vandaag een 'mini triathlon' en tanning gainz.... :p
970 kCal: 4.9 km fietsen, 4.4 hardlopen (met sprintjes), 560m zwemmen
o ja en vanmorgen naar de markt in Leiden gefietst, ook nog 150 kCal

Maar nog steeds dik (76.5 kg), dus die cardio was wel nodig :o

• #7.744
Fietsen: 962 kCal, 35.0 km

• #7.746
Vanmorgen 76.0, maar dag tot dag variaties zijn natuurlijk niet zo interesant. Als we het een weekje onder de 76 kunnen houden gaat het pas doden aan de zeik zetten ... :)

Vanmorgen 76.0, maar dag tot dag variaties zijn natuurlijk niet zo interesant. Als we het een weekje onder de 76 kunnen houden gaat het pas doden aan de zeik zetten ... :)
True, true. Dat is ook waarom ik me niet echt druk maak momenteel..

• #7.748
True, true. Dat is ook waarom ik me niet echt druk maak momenteel..
Ja maar 3 kilo..... ik heb geloof ik een keer de 1.5 kg in 3 dagen gehaald na een kursus met 3 dagen ontbijtbuffetten, de hele dag stroopwafels en caketjes die klaarstonden en gezellig borrelen's avonds....

Ja maar 3 kilo..... ik heb geloof ik een keer de 1.5 kg in 3 dagen gehaald na een kursus met 3 dagen ontbijtbuffetten, de hele dag stroopwafels en caketjes die klaarstonden en gezellig borrelen's avonds....

Genieten toch. Ik zou gewoon voor de 'bearmode' gaan. Lekker schransen, buff zijn en je niet te druk maken om een stroopwafel meer of minder ;)

Ja dat was een onverwachte verrassing, maar was eigenlijk zeer verbaasd hoe makkelijk een kies eruit gewrikt kan worden :eek:
Hij is niet gehecht, dus zit nu alleen met een bloedpropje dicht....

Daar heb ik heel andere ervaringen mee anders ;) Maar gelukkig voel je er niks van. Het is lang geleden, maar ik kan me herinneren dat er nog lang eten in het gat bleef zitten. Het duurt even voordat het tandvlees het weer helemaal heeft gevuld.

• #7.752
Genieten toch. Ik zou gewoon voor de 'bearmode' gaan. Lekker schransen, buff zijn en je niet te druk maken om een stroopwafel meer of minder ;)
Ik ben liever 'lean and mean' dan zo'n beer met winterspeklaag :)
Daar heb ik heel andere ervaringen mee anders ;) Maar gelukkig voel je er niks van. Het is lang geleden, maar ik kan me herinneren dat er nog lang eten in het gat bleef zitten. Het duurt even voordat het tandvlees het weer helemaal heeft gevuld.
Ja, het waren mooie rechte wortels, als ze gebogen of gehoekt zijn ben je fcked. Het lijkt of het gat al aan het dichttrekken is.

• #7.753
Hardlopen: 450 kCal, 6.2 km met 15 sprintjes.

:sad:

Terug
Naar boven