- Waardering
- 23.847
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Dat is ook wel zo, maar met dit weer is fietsen of zwemmen wel lekkerderder

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is ook wel zo, maar met dit weer is fietsen of zwemmen wel lekkerderder

...je kunt ook gaan waterfietsen...Dat is ook wel zo, maar met dit weer is fietsen of zwemmen wel lekkerderder![]()
Goed bezig weer

Nog even iets minder gemotiveerd voor KT in die hitte, maar dit houdt me ook van de straat (of op de straat....)

Aan het eind van de dag hardlopen 4.5 km met 16 sprintjes. Bloody hot nog altijdNog even iets minder gemotiveerd voor KT in die hitte, maar dit houdt me ook van de straat (of op de straat....)![]()

Ja, de afgelopen week kwam hij niet meer boven de 76 kg (al is het neeeeeetaande vele cardio in combinatie met het warme weer moet nu toch wel zichtbaar zijn op de weegschaal?
of eindigen die looproutes altijd op een terrasje?
)
Hier komt voorlopig geen regen helaas (3 uur vooruit). In Middelburg gaat het om 23:20 regenen zie ik.... waar zat jij ook al weer?de vele cardio in combinatie met het warme weer moet nu toch wel zichtbaar zijn op de weegschaal?
of eindigen die looproutes altijd op een terrasje?
Hier heeft het inmiddels ook geregend, ik ben nu op mijn werk dus de boel zit weer dicht, maar vanavond even lekker doorluchtenWij hebben hier gisteravond om 23u15 een dik half uur heel zwaar onweer gehad, heel veel bliksems, en veel wind, gelukkig deze keer geen schade. En nogmaals rond 2u wat onweer, maar meer regen dan, heb ik door geslapen...
Nu is het hier wel lekker koel![]()

niet in middelburg hoor, dat is de grote stad, wel in dat deel van nl, ondertussen al wel een volledige 3 mm regen gehad, wel lekker koel geworden nu, straks maar weer ff zwemmen, zal wel minder druk zijn nu.Hier komt voorlopig geen regen helaas (3 uur vooruit). In Middelburg gaat het om 23:20 regenen zie ik.... waar zat jij ook al weer?
Ja .... eindelijk

Ik denk het ook. Het is wel een beetje nep PR zeg ik eerlijk.weer een krachttraining en gelijk weer een pr.
in combinatie met pull ups, dus er zit nog meer in denk ik als je hem apart doet
Ik doe nog niet zo lang de BB OHP, en met dumbbells heb ik volgens mij al 2x25 kg gedaan in de goeie ouwe tijd.