- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou.... herniaSquat en deadlift supersetten riekt naar crossfit. Hernia! Hernia! Hernia!
Het lijkt me meer zo dat je bij deze zware compounds ook de antagonisten hard nodig hebt om de boel stabiel en veilig te houden.Nou ja, 'de pomp' is ook maar een populistische term. Maar na flink wat zware bewegingen voel je toch wel dat de boel een beetje verlept en verzuurd aanvoelt?Hoe?
Zwaar liften, geen pomp.
Lightweight high reps, geen pomp.
Dropsets, geen pomp.
Supersets, geen pomp.
How master? How?!![]()

Verlept en verzuurd ja, pomp nee...Nou ja, 'de pomp' is ook maar een populistische term. Maar na flink wat zware bewegingen voel je toch wel dat de boel een beetje verlept en verzuurd aanvoelt?![]()
Nou.... herniaHet lijkt me meer zo dat je bij deze zware compounds ook de antagonisten hard nodig hebt om de boel stabiel en veilig te houden.
de echte ekte pomp is dat je na het trainen het gevoel hebt dat je niet meer door de deur naar buiten kanNou ja, 'de pomp' is ook maar een populistische term

Dan nog zou je er sterker uit moeten zijn gekomen.Ik heb de eerste cycle HLM eigenlijk niet volgemaaktEn er zijn helaas ook geen PR's gevallen.
Dat heb ik nog nooit gehad.de echte ekte pomp is dat je na het trainen het gevoel hebt dat je niet meer door de deur naar buiten kan![]()

Mogelijk...
Ja duh, ik ben het met iedereen eens die zegt dat supersets bij zware squat en DL niet een goed idee zijn.Ja duh, maar je bent het toch met me eens dat zulke supersets de kans op een onbewaakt moment vergroten? Je ging laatst al bij een normale set van iets al door je rug.

De kans dat je rug doei zegt is groter als je de twee zwaarste en meest belastende oefeningen gaat supersetten. Is hetzelfde als 30 bier per dag drinken en je lever die het opgeeft,kan ook met 3 bier maar de kans is zoveel kleiner.Dat heb ik nog nooit gehad.
Mogelijk...
Ja duh, ik ben het met iedereen eens die zegt dat supersets bij zware squat en DL niet een goed idee zijn.
Overigens, door je rug gaan kan ook als je een papieren servetje opraapt, of de stoep aanveegt. Dat hoeft echt niet met veel kracht gepaard te gaan.
In de ochtend heel vroeg gaan trainen Neet.Gisteren (vrijdag) cardio:
690 kCal, 15 km fietesen, 720 m zwemmen.
Moet nog even moed verzamelen om te fitnessen vandaag..... warm
![]()
Wel weer goed cardio!Gisteren (vrijdag) cardio:
690 kCal, 15 km fietesen, 720 m zwemmen.
Moet nog even moed verzamelen om te fitnessen vandaag..... warm
![]()
te laat

dit zou nog kunnen werken .....Wel weer goed cardio!
Kom op Neet! Even ruim een liter water erin een uurtje van te voren en knallen maar!
Later gaan trainen met de boel open?
)

Ja, oppassen geblazen met deze hitte.Ondanks 4 glazen water drinken 1.2 kg afgevallen in anderhalf uur .....![]()
Het is gelukkig niet warmer geworden binnen in de loop van de dag. Nu is er een koel zeewindje komen opzetten, idd even de boel open gooien
Zeker. Dan maar iets minder vaak KT en wat vaker zwemmen deze weken.