Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thnx, maar ik had eigenlijk nog nooit 1 reps gedaan, dus is het ook geen wonder

Vocht is een b*ch...Gewicht deze week fluctueert nogal, gem 76.5 maar 77.1 - 75.7 - 75.7 en 77.4
De eerste door een genante BBQ en laatste denk ik door 2x chinees wat nogal
zout is.
Ik ga er ook niet depressief van worden hoor

Ik haat die b*ch!

Tussentraining week 4 dag 5 di 95 min
Schema geleend van iemand die 20% zwaarder is dan ik.
Gewichten navenant aangepast.
Straight Deadlift (dikke stang)
6x80
5x100
2x114
1x128 met straps
1x134 met straps
5 x 5x108 met straps
134 is een PR maar nog niet een max 1RM (ooit 1x5 128 kg gehaald)
t*ring... die 5 x 5 voelden nog het zwaarst aan
Bench
5x50
3x60
1x65
1x70 @6
5 x 5x60
3-0-3 Tempo Squats
10x60
10x65
10x67.5
10x65
ik noem dit sluipmoordenaars
ik kan niet doorademen tijdens het bracen, dus dat is af en toe even lucht happen....
Kettlebell Rows
3 x 10x20 (= 10R + 10L dus)
Unilateral rows voor het eerst met een kettlebell, ik denk dat het zo
iets makkelijker is om met de scapula te trekken dan bij DB
Gelijk een PR, lekker Neet!Eerlijk is eerlijk, die jongens van Barbell Medicine weten het wel interessant te houden, ondanks dat het een bijna puur krachtschema is.
He he, ik dacht al: krijgt die 'iemand' het nog doorHe, eindelijk wordt er een beetje echt gewerkt hier!Gelijk een PR, lekker Neet!
En? Ben je geïnspireerd voor meer van dit werk in de toekomst?
Eerlijk is eerlijk, die jongens van Barbell Medicine weten het wel interessant te houden, ondanks dat het een bijna puur krachtschema is.

Haha, sorry, was me even ontgaan! Deze dag is inderdaad meer LB werk. Als je naar de complete template kijkt valt het reuze mee, er horen zelfs curls en tricep pushdowns bij! En zeker, van alle deadlifts en rackpulls worden je rug en traps zeker niet kleiner.He he, ik dacht al: krijgt die 'iemand' het nog door
Ja, leuke pittige training. Al vind ik het erg veel focus op LB. Aan de andere kant: door dat gesleur met DL voelde ik ook mijn traps en schouderbladen prima![]()
Werk te doen.....dit zou ook de naam van een lekker gerechtje met levertjes kunnen zijn

ik vind bijna alles lekker, maar lever ...dit zou ook de naam van een lekker gerechtje met levertjes kunnen zijn![]()

Ik zie mezelf nog steeds niet zo als bodybuilder, maar consorte zou zo maar kunnen

Probeer dan eens kippenlevertjesdit zou ook de naam van een lekker gerechtje met levertjes kunnen zijn![]()

en gebakken paprika en uitjes... Nee dank je, zonde van de spekjes.Probeer dan eens kippenlevertjes
Met spekjes..en gebakken paprika en uitjes...