- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik weet niet wat je bedoeld

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Oh nee? Ik zeg maar 2 woorden: kasteelbier + steppegras

Oh nee? Ik zeg maar 2 woorden: kasteelbier + steppegras![]()

We zijn niet allemaal van die volmaakte bodybuilders
Dat zou ik toch graag eens proberen!

Ik vind het een prettige manier van trainen. Al heeft de EZ bar front squat niets met calisthenics te maken, en stretches eigenlijk ook niet specifiek.Lastig te lezen die calestenics trainingen. Is het wat?
Dat is voor iedereen wel goed, en houdt het interessant.Misschien voor mij ook wel goed om mijn trainingen eens om te gooien.
Misschien wel een keer goed, ik maak geen progressie meer. IK push ook niet echt meer moet ik zeggen.Dat is voor iedereen wel goed, en houdt het interessant.
Tja, voor oudere naturals is het na een jaar of 4-6 wel op met de gains ben ik bang. Maar het handhaven van een goede conditie en shape is natuurlijk van enorm belang!Misschien wel een keer goed, ik maak geen progressie meer. IK push ook niet echt meer moet ik zeggen.
Precies, dat kan niet de bedoeling zijn.Je kan dan nog tweaken en fine tunen tot je helemaal geen leven meer hebt om nog een halve kilo spier extra te hebben![]()
Ik heb ook geen zin om me helemaal af te beulen voor een onsje hier of daar....Je kan nog steeds krachtgains maken hoor
Maar inderdaad, qua fysiek houdt het wel ooit eens op. Je kan dan nog tweaken en fine tunen tot je helemaal geen leven meer hebt om nog een halve kilo spier extra te hebben![]()

Ik ook niet Neet. Gaat ook niet gebeuren. Ik heb al moeite genoeg met 3x per week KT 1x per week hardlopen en 2x per week fietsen. Vind het wel goed zo.Ik heb ook geen zin om me helemaal af te beulen voor een onsje hier of daar....![]()
Dat is wel zo. Vergeleken qua kracht met de gebruikers op dit forum voel ik me altijd een beetje zo:Eens je op dat punt zit en je hebt er vrede mee, is het ook allemaal veel relaxter trainen imo.