- Waardering
- 23.848
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, same here! Wat dit soort dingen betreft ben ik echt een mega autist!Je vindt dat de OHP hoger moet?
Pff.... wel even wennen die nieuwe layout. De avatar van degene die reageert is nu 60% van iedere reactie.... erg vermoeiend lezen....
Ik ook. Op mijn werk hebben ze een update van outlook er door gedrukt (dat kon je in je eigen instellingen nog een paar weken tegenhouden). Normaal ging mijn muis tijdens het lezen al naar de plek waar de reply of next button stond maar ik zit nu iedere keer helemaal op de verkeerde plek. Stik irritant. Kost me echt een maand of langer om aan te wennenHaha, same here! Wat dit soort dingen betreft ben ik echt een mega autist!

Dat laatste zal ik als een compliment opvattendat ook, maar bedoelde eigenlijk dat je weer vooruit was gegaan op je ohp![]()

rietjes kopen?Kan mijn drinkflesje bijna niet meer recht naar mijn mond richten ...![]()
Slecht voor het milieu. Vandaag al weer betere coordinatie, beetje stijve biceps en schouders, dus gisteren blijkbaar goed mijn best gedaan ....

DB Flyes
K: 5x 19 kg @ 0 s op, 5 s neer -> 4 x 1 rep erbij

het is ook wel een mooie kapotmakende reeks die je daar afwerkt
Pauzed Back Squat
K: 4 x 4x 85 kg @ 2 sec -> langer pauzeren![]()
85 kg is zo'n 68% van 1RM gewone squat, is dat wat je bedoeltDit is toch niet je max (@8) waar je paused mee SQ? wellicht 60-70% ?? (als de snelheid eruit gaat niet verhogen)