- Waardering
- 23.848
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je blijft lekker gaan. Weer of geen weer.Vandaag weer cardio, we hielden het droog tussen alle miezerbuitjes door
560 kCal: fietsen (170 kC) en hardlopen (390 kC) 4.75 km sprintjes.
Ja..... ik weet niet wanneer je het obsessief of een verslaving gaat noemen, maar het houdt me van de straat

Nou als je kijkt in die verzorgingstehuizen naar die mensen die 10-30 jaar ouder zijn dan wij, hun lichaamshouding, en hebben waarschijnlijk ook nooit / weinig gesport, ze hebben zoveel spiermassa ingeleverd, omdat dat hoort bij het ouder worden, voor mij is sporten een must voor je gezondheid en mobiliteit, dus noem het een gezonde verslaving/obsessieJa..... ik weet niet wanneer je het obsessief of een verslaving gaat noemen, maar het houdt me van de straat
Op de straat in dit geval![]()

Helemaal mee eens hoor. Je bouwt gewoon een enorme voorsprong op andere mensen op, voor het geval er iets met je gebeurt (operatie, ongeluk) en ook bij het normale 'ouder worden'.Nou als je kijkt in die verzorgingstehuizen naar die mensen die 10-30 jaar ouder zijn dan wij, hun lichaamshouding, en hebben waarschijnlijk ook nooit / weinig gesport, ze hebben zoveel spiermassa ingeleverd, omdat dat hoort bij het ouder worden, voor mij is sporten een must voor je gezondheid en mobiliteit, dus noem het een gezonde verslaving/obsessie![]()
Tja die betalen wel een "prijs" daarvoor, en wij ook, de premie gaat weer omhoog, sporters moeten korting krijgen, of ben ik nu aan het discrimineren?Helemaal mee eens hoor. Je bouwt gewoon een enorme voorsprong op andere mensen op, voor het geval er iets met je gebeurt (operatie, ongeluk) en ook bij het normale 'ouder worden'.

Ik ben een beetje bang dat wij die prijs ook moeten betalen. Als verzekeraars gaan kijken of je BMI boven het 'gevaarlijke' 25 ligt, zijn wij ook de lulTja die betalen wel een "prijs" daarvoor, en wij ook, de premie gaat weer omhoog, sporters moeten korting krijgen, of ben ik nu aan het discrimineren?![]()

ja das zeker BMI wordt berekent volgens BW toch? beter is vet% lijkt mij,Ik ben een beetje bang dat wij die prijs ook moeten betalen. Als verzekeraars gaan kijken of je BMI boven het 'gevaarlijke' 25 ligt, zijn wij ook de lul![]()

Ja, maar vet% is moeilijker, dus duurder voor hen om vast te stellen. Alles voor het geldja das zeker BMI wordt berekent volgens BW toch? beter is vet% lijkt mij,
Het hele zorgsysteem is ruk, doelstelling moet juist zijn om mensen uit de zorg te halen
Doe het niet voor een ander maar lekker sporten voor je eigen gezondheid![]()

jij doet weer dikke deadliftslekkere training hoor
chins +12.5kg en dan breed pakken is echt heel pittig, ben al blij dat ik er tegenwoordig 5 kan met smalle greep

Het is wel de zwaarste van die 5 oefeningen, hoewel de leg extensions op een andere manier zwaar zijn, omdat het grotere spiergroepen zijn.