- Waardering
- 23.848
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Ik voelde me ook aardig doorgedas lekker doorbuffelen om zoveel reps er door heen te jagen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik voelde me ook aardig doorgedas lekker doorbuffelen om zoveel reps er door heen te jagen

Het is zoals het komt...heb je er vrede mee?Wel gepland, maar geen training vandaag. Het was een grote typhuszooi in het verkeer, 20:30 pas thuis, net klaar met eten.
We kijken hoe het morgen loopt.....
Dat niet, maar heb een flesje open getrokken en probeer het 'zen' te zien

Relax to train another day.Dat niet, maar heb een flesje open getrokken en probeer het 'zen' te zien![]()
Ga je maar druk maken tijdens het trainen inderdaad.Je druk maken? waarom? das echt niet nodig....vanavond maar weer extra beuken![]()

Een keer een dagje overslaan is geen ramp gelukkig, morgen weer een nieuwe dag![]()
Het verkeer moet je inderdaad maar gelaten ondergaan. Al kan je wel moe, sjaggerijnig en hongerig zijn als je dan eindelijk thuis bent. Vandaag weer thuis werken, maar dan zal je zien dat het rustig blijftJe druk maken? waarom? das echt niet nodig....vanavond maar weer extra beuken![]()

Was inderdaad lekker, nog even een flink stuk gewandeld.Vanmiddag was het voor het eerst deze week een beetje lekker weer....... cardio dus
560 kCal: fietsen en hardlopen.
Lekker manWas inderdaad lekker, nog even een flink stuk gewandeld.
en nu gaan vreten ja!!Was inderdaad lekker, nog even een flink stuk gewandeld.

He he, en nu weer even uitbuiken

Ha ha, thanks. Weer welkom!Weer in. Kreeg geen melding.
Nog steeds lekker bezig!

wat reken je voor een kt sessie dan ongeveer?Vanmiddag nog een stukje cardio (fietsen) tegen een ondergaande zon: 480 kCal, 17 km.
Het totaal van afgelopen maand was trouwens 14.643 kCal (cardio + fitness). Heerlijk he, dat mag je er allemaal bijvreten zonder dik te worden
Gewicht was overigens wel opgelopen naar 77.1 kg bij 15% vet, ook weer even bijgewerkt in het profiel ....

ik rond 1kg af naar boven........dat voelt wel veilig!!Vanmiddag nog een stukje cardio (fietsen) tegen een ondergaande zon: 480 kCal, 17 km.
Het totaal van afgelopen maand was trouwens 14.643 kCal (cardio + fitness). Heerlijk he, dat mag je er allemaal bijvreten zonder dik te worden
Gewicht was overigens wel opgelopen naar 77.1 kg bij 15% vet, ook weer even bijgewerkt in het profiel ....