- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
ik! ik! ik! vanavond legs en 30 min cardio.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik! ik! ik! vanavond legs en 30 min cardio.
Heeft jou gym airco of hou je van zelfkastijding?
Zonnesteek denk..
airco niet. wel rustig zo met deze tempraturen en is prima te doen op halfdood gaan na dan.
ja prima. lekker zweten. dan lijkt het nog wat na de train.
Heb al 6 dagen zin, maar het komt er gewoon niet van.
Beetje masochistisch aangelegd zekerairco niet. wel rustig zo met deze tempraturen en is prima te doen op halfdood gaan na dan.

Daar kan ik me mee relaterenHeb al 6 dagen zin, maar het komt er gewoon niet van.
Echt hè!Er zijn een paar luizige spetters gevallen in plaats van de beloofde regen die verkoeling zou brengen![]()

Ja, ik ben niet boos, maar wel heel erg teleurgesteld!

Het goede nieuws is dat het vanmorgen was afgekoeld naar 28°C binnen, en dat is het nog steeds (heb wel de hele gevel aan de voorkant met alumium radiator folie dicht geplaktJa, ik ben niet boos, maar wel heel erg teleurgesteld!![]()
)Denk dat ik dat ook maar doe..Het goede nieuws is dat het vanmorgen was afgekoeld naar 28°C binnen, en dat is het nog steeds (heb wel de hele gevel aan de voorkant met alumium radiator folie dicht geplakt)

Day 2 % sets reps kg
-------------------------------------------
Squat WU 1 15 BW
Squat WU 1 10 45
Squat WU 1 8 65
Squat WU 1 4 80
Light Squat 75 2 2 87.5
OH Press WU 1 10 2 x 14 DB
OHP Press 95 4 2 52.5 PR!!
Pendlay Rows WU 1 5 50
Pendlay Rows 70 4 6 60
Narrow push ups 3 9 BW + 10
Leg raise fr dip 3 12

)Yep,Blijkbaar goed opgewarmd en uitgerust lichamelijk gezien..pak je toch mooi een PR![]()
Geen idee hoe dat voelt..Yep,
en eerste keer in een week weer meer dan 5-6 uur slapen, helpt ook!
Dit is een aardige lijst aan het worden!