- Waardering
- 23.848
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Ik ben al weer terug. Maar toch bedankt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben al weer terug. Maar toch bedankt

en knap vermoeiend die bulg. squats 
En hoe voelt het allemaal vandaag?Opm:
squats waren zwaaren knap vermoeiend die bulg. squats
dus ik zal mijn poten wel voelen morgen .....
Beetje stijfjes, maar valt zat mee. Eigenlijk alleen de overgang hams/glutes is pijnlijk.
de Pull-ups zijn die wilde grip of close? lekkere workout ook.Gisteren cardio:
stukje zwemmen, fietsen en wandelen
en 's avonds een vriend geholpen die 9 lange balken (van 4m) naar de 5e etage moest krijgen voor zijn dakterras. Kon niet via de lift, ook niet via trappenhuis en hebben we uiteindelijk buitenom via de brandtrap van verdieping naar verdieping doorgegeven
vandaag:
Week 2 Dag 4 high frequency wo 21:35 68 min
rug+borst+triceps+billen+biceps (sets X reps)
1
Bench Press
WU 10x 45 kg
2 x 9x 65 kg
2 x 8x 65 kg
focus op techniek -> 2 x 1 rep erbij
2
Clean Deadlift (zwaar)
WU 1x8 68 kg
WU 1x6 88 kg
1 x 3x 108 kg
4 x 3x 115.5 kg met straps
3
Tricep extensions (1 DB, staand)
WU 14x 14 kg
4 sets van (8 Tricep extensions + 7 Pull Ups)
Tricep extensions (1 DB, staand)
8x 24 kg -> 2 kg erbij
ss.
Pull Ups
7x BW -> 1 rep erbij
4
4 sets van (8 Hip thrusts + 8 Drag curls)
Hip thrusts BB
8x 88 kg -> 10 kg erbij
ss.
EZ Bar drag curls (supinated)
8x 30.5 kg
FitBit: 69' - 119 avg 151 max hr - 516 kCal
kan er alles bij voorstellen, jaMoet je eens bulgarians en hip thrust in dezelfde sessie doen.
Plezier verzekerd, en je kan nog dagen nagenieten!

Op zich een goed schema, maar ik moet zeggen dat ik de frquentie (4 trains/week) niet haal. Ook vanwege enkele na-zomerse onderbrekingen (komend weekend weer).
Ach dat is vast ook niet erg..Ook vanwege enkele na-zomerse onderbrekingen (komend weekend weer).

Cardio:
eind van de middag nog even gaan zwemmen, laatste keer van het jaar denk ik, want ik vond het water al fris worden .....
610 kC = 410 kC 14.9 km fietsen + 200 kC zwemmen 540m

Zeker buiten. Wel top workout. Full body cardio.
Hoor wie het zegt

Alleen schijn je er weinig calorieen mee te verstoken, omdat je je lichaam niet draagt.
In koud water moet je wel je lichaam opwarmen. Dat gebruikt veel kcal. Daarnaast is de weerstand in water flink, afhankelijk ben je techniek, dus ook dat kost vee kcals.Hoor wie het zegt
Alleen schijn je er weinig calorieen mee te verstoken, omdat je je lichaam niet draagt.
Dat is wel waar, komt er idd nog bij.In koud water moet je wel je lichaam opwarmen. Dat gebruikt veel kcal.
Ik kan alleen schoolslag, maar mijn techniek is ruk. Ik had gevonden een MET waarde van 5 voor schoolslag, recreatief. Klopt dat zou vergelijkbaar zijn met flink wandelen (6 km/u).Daarnaast is de weerstand in water flink, afhankelijk ben je techniek, dus ook dat kost vee kcals.