- Waardering
- 23.848
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een PR is een PR, daar moet je trots op zijn!Vanmorgen weer een nieuw PR: 80.2 kg.
Het gaat goed door met de coronakilo's, ondanks toch wel hoog reps benendag en een coronawandelingetje tussen de middag![]()

Vanmorgen weer een nieuw PR: 80.2 kg.
Het gaat goed door met de coronakilo's, ondanks toch wel hoog reps benendag en een coronawandelingetje tussen de middag![]()
Thanks. Het vet% is wel iets opgelopen, maar VVM ook, en dat laatste is natuurlijk wel fijn (als de ruwe benadering via buikomtrek een beetje naar waarheid is).Shape zag er toch nog meer als goed uit laatste foto. Lijken mij alleen maar goede gains!

Eerder.... een nieuwe week een nieuw programma

Mmm... nog niet echt. Ik zal eens wat ol.lifts met lichte bars proberen, kijken of het wat isNette training weer! Wat zou je wijzigen aan je programma? Iets anders specifieks in gedachten?

Balen dit, sterkte!Week 1 van wat? weet ik nog niet. Slecht begin,
de onderrug gaat steeds vaster ziten
We zullen zien hoe lang we hier weer mee zoet zijn....
hopelijk komen we er zelf van afgelukkig bkijft de fysio open (ben ik ook wel blij mee)

ik hoop het ....
Thanks.
Ja, het is nu allemaal goed stijfDoe het maar wat rustig aan Neet.
Zeker met de feestdagen die aankomen.
Met rugpijn tafelen is nooit leuk, alhoewel dat steeds beter gaat naarmate het aperitief vordert.

Opm:
Week 1 van wat? weet ik nog niet. Slecht begin,
de onderrug gaat steeds vaster ziten
We zullen zien hoe lang we hier weer mee zoet zijn....
Geen last meer gehad van je rug met de rest van de workout?Jawel, ik heb ook bijna alles geskipped behalve leg extension en push up.Geen last meer gehad van je rug met de rest van de workout?