- Waardering
- 22.485
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik werk uren per dag, 5 dagen per week op een eetkamerstoel aan de PC, was vandaag ook al een beetje geirriteerd en gespannen door een heel vervelende klant en voelde me daarom al wat stijfjes. Voelde mijn rug al bij het verplaatsen van wat spullen om ruimte bij het rek te maken. Dus, nee, ik denk niet gerelateerd aan de squat zelf, maar slechte dag.De onderrug, kam dit doordat het gewicht te zwaar was en je vorm moest inboeten.
Of het gewicht die gewoon te belastend was?

Op 1 been kan je niet staan, klopt

Kan je hier niet iets aan doen?Ik werk uren per dag, 5 dagen per week op een eetkamerstoel aan de PC, was vandaag ook al een beetje geirriteerd en gespannen door een heel vervelende klant en voelde me daarom al wat stijfjes. Voelde mijn rug al bij het verplaatsen van wat spullen om ruimte bij het rek te maken. Dus, nee, ik denk niet gerelateerd aan de squat zelf, maar slechte dag.
Ik denk dat het antwoord op al deze vragen ja is, of zou moeten zijn. Nu de uitvoering nogKan je hier niet iets aan doen?
Andere stoel, regelmatig even opstaan en lopen en/of bewegen?
(zijn allemaal dingen die ik zelf ook zou moeten doen en als ik geen timer zet gebeurt het toch al niet)

Daar valt het zwart van broekje en apparaat weg tegen de achtergrond .....
Zou je baas niet moeten faciliteren in wat goede thuiswerk spullen?Ik werk uren per dag, 5 dagen per week op een eetkamerstoel aan de PC, was vandaag ook al een beetje geirriteerd en gespannen door een heel vervelende klant en voelde me daarom al wat stijfjes. Voelde mijn rug al bij het verplaatsen van wat spullen om ruimte bij het rek te maken. Dus, nee, ik denk niet gerelateerd aan de squat zelf, maar slechte dag.
Ja, er was vorig jaar ook een thuiswerk investeringsplan. Maar ik dacht toen: beetje onzin voor een paar maanden, daarna kan die stoel weer naar boven of naar de schuur.....Zou je baas niet moeten faciliteren in wat goede thuiswerk spullen?

Dag 2 % sets reps kg rust
-------------------------------------------------------
Bench WU 1 20 45
Bench WU 1 8 65
Bench 85 4 6 75 120
BB row WU 1 10 50
BB row 76 3 8 70 120
Inc.DB press ? 4 14 2x19.5 120
Lat pulldown rpe6-8 4 9 Ro+Or 90
Skull Crush 78 3 9 30.5 90
side raises rpe6-8 3 12 2x8 60
biceps curl 61 4 9 30.5 90
rear lat raise ? 3 8 2x8 60
En die was stevig vandaag!
Bureaustoel is aangevraagdZou je baas niet moeten faciliteren in wat goede thuiswerk spullen?

denk het niet, zal wel kwark met weipoeder worden

maar een vriend stelde voor om het mooie warme weer te benutten en op mijn terras een grote fles saison Dupont te nuttigen.
Dus ja... daar hoort bier en wijn bij