- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Na 14 is 16 ook nog maar twee extra
. Zo kun je blijven doorgaan
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na 14 is 16 ook nog maar twee extra
. Zo kun je blijven doorgaan
.Kan je met hardloopkms ook heel makkelijk doen, schijnt op met name de marathonafstand net een beetje anders te werken.Na 14 is 16 ook nog maar twee extra. Zo kun je blijven doorgaan
.
JIJ beweerde dat 14 saai is, maar 12 nog wel te doenNa 14 is 16 ook nog maar twee extra. Zo kun je blijven doorgaan
.

Ons sal het sien

Jij, dat is het idee. Ik heb de vorige periode toch een aantal all time PR's geknald met low reps.Klink heerlijk zo een pomp programma neet.
Je gaat die ook niet te lang doen, wat m.i. wel goed is voor de compounds.
Benieuwd of het opbouwen van stamina zijn vruchten afwerpt als je straks weer low reps knalt.
Veel succes alvast!
Wel op het randje hoorJIJ beweerde dat 14 saai is, maar 12 nog wel te doen![]()
.
.Ik denk dat daar eerder fysieke limieten een rol spelen in plaats van een "verveeld gevoel".Kan je met hardloopkms ook heel makkelijk doen, schijnt op met name de marathonafstand net een beetje anders te werken.

)Precies, ook blij dat ik vrijdag ging rennen en morgen lekker binnen kon blijven om te trainen
. Op zich een mooie variant op de squat. Beetje vergelijkbaar met de pin squat qua effect, maar hier blijft de rug voortdurende onder spanning.Pittig workoutje wel zo met al die squats! Hoe bevallen de boxsquats?

Ja, het blijft maar buiig. Ik wilde straks op de fiets even naar mijn ouders gaan, maar het is twijfelachtig....Precies, ook blij dat ik vrijdag ging rennen en morgen lekker binnen kon blijven om te trainen.
Nette workout, ziet er pittig uit!
ik ben ook alweer 0,5 kwijt sinds mijn thuiskomst vorige week woensdag, anders eten en veel vocht kwijt ( nu 77,9 vanmorgen)Vanmorgen 78.3 kg, 2 kg hoger dan de vorige keer
slecht voor mijn weekgemiddelde, ik begrijp niet erg waar het in kan zitten, weinig raars gedaan dit weekend. Misschien was de noodle soep iets zouter dan gebruikelijk....
goed voor jouik ben ook alweer 0,5 kwijt sinds mijn thuiskomst vorige week woensdag, anders eten en veel vocht kwijt ( nu 77,9 vanmorgen)