- Waardering
- 23.844
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik had n km de ebike gebruikt...alleen tegen de wind in ofcourse!!Zo..... regengebiedje voorbij en net een rondje gaan fietsen. Alleen die wind ......
510 kC, fietsen Woubrugge 63' 119 avg hr, 22.7 km

e-bike is voor bejaardenik had n km de ebike gebruikt...alleen tegen de wind in ofcourse!!![]()

Ja dat is wat telt! Jezelf heel houden is ook al een ding!Welkom
Nee, zeker geen spijt van. Als je naar de cijfers kijkt ben ik 4-5 jaar flink nog in spiermassa aangekomen, daarna is het idd niet heel veel meer dan massa onderhouden.

Waar doe je deze voor en hoe helpt het je (er hoeven geen megahersenen doorheen)?psoas stretch en heupen openen
ATG stretch en planks

Zoals veel mensen met een extreem zittend leven heb ik een anterior pelvic tilt, en dit schijnt een beetje te helpen. "Schijnt", wetenschappelijker is het helaas niet.Waar doe je deze voor en hoe helpt het je (er hoeven geen megahersenen doorheen)?
Idd, je kan NIET stoppen bij 13.Veel reps op die BSQ, gelukkig zijn ze even in aantal.

Prima, kwa thuistrainen maakt het niet zoveel uit. Volgende week mijn 2e prik (zo oud ben ik alHey die Neet.... Hoe gaat het hier? Heb je corona een beetje goed kunnen doorstaan zo ver?
) dat haal ik nog wel.
Volgende week mijn 2e prik (zo oud ben ik al) dat haal ik nog wel.

niet goed voor je gains Robke

Goed nieuws.
Ach, het is 1 dagje spierpijn. En daar kan je nog wel mee trainen hoor...