- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
met een stok kun je natuurlijk meer rekkenWas het maar 10 zomers geleden
Dat is wel een goeie. Doe je het met stok of met elastieken?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
met een stok kun je natuurlijk meer rekkenWas het maar 10 zomers geleden
Dat is wel een goeie. Doe je het met stok of met elastieken?

nou vooruit dan, we keuren het goed.laatste reps bij chinups tellen niet helemaal als strikt![]()

Gelukkig... he he henou vooruit dan, we keuren het goed.
je gaat er ook aardig snel doorheen, alles er in 55 min doorheen jassen
Nou staat die nooit aan in het sportkamertje..... maar nu was het zeker warm zatja idd zit ik ook te lezen SS is flink lucht happen!!zet de verwarming maar uit

Beetje stijfjes in de upper back vandaag, zullen die weighted pull/chin ups wel zijn geweest![]()
toch nette chinups hoor!
Nou, het was een hele tamme oudjaarsavond verder hoor

Toch een flinke serie + ook nog verzwaard
Rechts is helaas een stuk lastiger vanwege de naweeen van de hernia nog, en ik voelde de dag erna de glutes behoorlijk. Maar toch weer winst idd

Het kraakte iets minder (want dat deed het tijdens de stok al
) maar we houden hem er wel in, ja 
daar ga je veel baat bij hebbenHet kraakte iets minder (want dat deed het tijdens de stok al) maar we houden hem er wel in, ja
![]()
Ik moet de stok ook wel breed beetpakken ja (vlgs mij bedoel je dat met 10.00 uur). Maar dat kan je langzaam verbeterendaar ga je veel baat bij hebben
mijn vorige fysio steekt zn armen recht omhoog en daarna met de stok helemaal om, ongelooflijk
voor mij is armen op 10.00 uur al erg moeilijk haha

bij mij gaat het echt heel moeizaam, maar wel een fijne oefening voor mobbiele schoudersIk moet de stok ook wel breed beetpakken ja (vlgs mij bedoel je dat met 10.00 uur). Maar dat kan je langzaam verbeteren![]()