- Waardering
- 1.158
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BoefjeDe avondtraining stel ik nog een dagje uit, dat MAG gewoon als je bejaard bent![]()

senior lifter bedoel je

Dank je, maar het is niet helemaal waar. Bij iedere wisseling van schema begin ik weer iets lager en bouw dan weer langzaam op. Ik train nu 11-12 jaar maar de bespiering is na de eerste ongeveer 5 jaar niet veel meer toegenomen en de kracht nog maar marginaal. Wel is het een mooi (en hoogst haalbaar) streven om op mijn leeftijd shape, kracht en conditie nog zoveel mogelijk te onderhoudenMooi te zien dat je vooruitgang blijft boeken! In zowel gewicht als lichaamsgewiicht![]()

onderhouden van je huidige fysiek zijn naast het plezier in je trainen hebben natuurlijk het belangrijkst.Dank je, maar het is niet helemaal waar. Bij iedere wisseling van schema begin ik weer iets lager en bouw dan weer langzaam op. Ik train nu 11-12 jaar maar de bespiering is na de eerste ongeveer 5 jaar niet veel meer toegenomen en de kracht nog maar marginaal. Wel is het een mooi (en hoogst haalbaar) streven om op mijn leeftijd shape, kracht en conditie nog zoveel mogelijk te onderhouden![]()

Wel is het een mooi (en hoogst haalbaar) streven om op mijn leeftijd shape, kracht en conditie nog zoveel mogelijk te onderhouden![]()
Helemaal eensonderhouden van je huidige fysiek zijn naast het plezier in je trainen hebben natuurlijk het belangrijkst.
spieropbouw en kracht toename gaan lang hand in hand, maar op latere leeftijd zullen dit toch steeds meer 2 verschillende doelen worden.

Heb je eigenlijk het idee dat je testosteron langzaam aan ht dalen is? Want persoonlijk zou ik het wel overwegen, wanneer ik daar daadwerkelijk last van zou krijgen..
(of vitamine 'S' nemen, maar dat gaan we niet doen...)
Nee, dat idee heb ik niet. Maar ik heb het ook nooit laten meten. Dus zelfs als ik dat nu zou doen weet ik niet wat het 10 jaar geleden was. En de individuele variatie tussen mannen is veel groter dan de gemiddelde daling tussen tusen 20 en 60 jaar, dus ook dat verontrust me niet.Heb je eigenlijk het idee dat je testosteron langzaam aan ht dalen is? Want persoonlijk zou ik het wel overwegen, wanneer ik daar daadwerkelijk last van zou krijgen..