- Waardering
- 23.836
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Dat kan je wel zeggen....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kan je wel zeggen....

beetje spelen met de breedte, beetje wijder of smaller kan al wat schelenGing lekker vandaag, OHP met beetje zeurderige pijn aan rechter schouder.
ja, klopt. Ook moet ik goed de ellebogen onder de bar, voor mijn idee zelfs voor de bar krijgen en met hoofd onder de bar duiken als hij gepasseerd is. En ik zal de stok nog eens pakken bij de WU (shoulder dislocations)beetje spelen met de breedte, beetje wijder of smaller kan al wat schelen

Nee, dat is het wsl niet.Weet niet of de combinatie met de texas training nou ideaal is
Dank voor de bemoedigende woorden. Het kan maar duidelijk zijn

De geest van Camelus...Week 4 Dag 1 TM wo 21:00
Volume dag -------- 60 min
Squat
1x15 BW ATG
1x8 50 kg WU
1x8 70 kg WU
1x6 85 kg
5×5 97.5 kg => 2.5 kg erbij
Barbell OHP
1x10 16 kg DB
5×5 45 kg => 2.5 kg erbij
Deadlift
1x8 73 kg WU
1x6 93 kg WU
3×5 113 kg => niets erbij (straps)
Opm:
Wéér met een kleine onderbreking na de WU, moet eens proberen preventief te kakken
Ging lekker vandaag, OHP met beetje zeurderige pijn aan rechter schouder.
FitBit 73 min - 113 avg 146 max hr - 490 kC
Is een grapje met een kern van waarheid.Dank voor de bemoedigende woorden. Het kan maar duidelijk zijn
Vandaag vrijwel koolhydraatloze dag om mijn glycogeen voorraad er doorheen te jassen. Beetje hoofdpijn nu.
Wat heeft die lul er nou mee te maken?
Ja klopt, en zeker niet steil omhoog, als we de opgaande lijn al kunnen voortzetten.Is een grapje met een kern van waarheid.
TM is eigenlijk iets wat (zeker in de 3-daagse variant) wordt aangeraden aan mensen die goed herstellen, daarnog een deficit bij is wel zorgen dat de rest goed is en wellicht wat minder steil omhoog.
Jij zal je lichaam ondertussen wel een beetje kennen.
Dat was niet kakken maar zeiken toch.

1900Na de laatste yoghurt/kwark/wei is de stand:
Totaal (g) E 116.53 V 100.09 K 134.45
Totaal (Kcal) 466.1 900.77 537.8 1904.67
Moet er niet aan denken, zit nou meestaal rond de 3300.Je bent ook een stukje langer en jonger....1900Moet er niet aan denken, zit nou meestaal rond de 3300.
Maar heerlijk hoor 3300 kunnen eten.Thnx. Het is niet in beton gegoten, maar kilo of 4 dacht ik. Dus moet ik op 74.5 uitkomen.

Cutten lijkt me toch zo afschuwelijk.
Ik ga een pizza bestellen