MuscleMeat

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.661
grip is gewoon even wennen bij front squats, ben nu 3 weken bezig en gaat al stuk beter bij mij.

• #1.663
grip is gewoon even wennen bij front squats, ben nu 3 weken bezig en gaat al stuk beter bij mij.

Ik vind het best zo. Ik doe geen fsq om mijn vingers te leren stretchen, maar voor mijn benen, heupen en core.

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

Niet de armen helemaal recht. Lichtjes gebogen, maar geen 90 graden bijv. Als je dat wel prettig vindt zou je het ook kunnen afwisselen/supersetten of weet ik wat :D

Ik denk 135o of zo, op het laagste punt zijn mijn ellebogen onder mijn schouders en db's ongeveer op gelijke hoogte. Breng de db's helemaal tegen elkaar boven mijn borst.

Ik had vorige week een lager gewicht en meer reps. Dat is wel een goede afwisseling.

Ik blijf het knap vinden hoe je die FSQ's gewoon doorzet! AJ had ze optioneel in mijn schema gezet...keuze uit FSQ of Leg extention...

Het zijn de leg extentions geworden:roflol:

• #1.665
Ik blijf het knap vinden hoe je die FSQ's gewoon doorzet! AJ had ze optioneel in mijn schema gezet...keuze uit FSQ of Leg extention...

Het zijn de leg extentions geworden:roflol:

Wat is je probleem met de fsq? Best grote kans dat hetgene wat nu niet lukt bij de fsq ook iets is dat je gewone squat slecht beinvloedt (bv te veel good-morning houding, of slechte heup hoek of zo).

---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------

Week 4 Dag 3 benen-vaak-train periode

za rug+triceps+billen (sets X reps)

Clean Deadlift 1x6 65.5 kg; 1x6 80.5 kg; 5x3 110.5 kg
Tricep extensions 1x14 15 kg; 4x10 21.5 kg
Bench Press 4x (9-8-8-7) 65.5 kg -> focus op techniek
DB One Arm Row 4x8 L+R 31.5 kg -> lekker
Triceps kickback 6x6 L+R 15 kg
Hip thrusts 5x9 78 kg -> pff ga die glutes wel voelen morgen :(

Vanmiddag cardio: fietsen, zwemmen, suntan gains....

Goeie training! Nice die 5x3 deadlift.

jeej voor glutes

en idd nice cleandl

op naar glutes waggelen. :D
lekker getraind!

Wat is je probleem met de fsq? Best grote kans dat hetgene wat nu niet lukt bij de fsq ook iets is dat je gewone squat slecht beinvloedt (bv te veel good-morning houding, of slechte heup hoek of zo).
Het probleem...zere schouders bij alle soorten grip..afrollende bar bij alle grips, verstikking bij sommige grips..met straps was niet ideaal, frankestein niet ideaal, zere polsen bij clean grip..

gewoon ontzettend kut.. ;)

• #1.670
Goeie training! Nice die 5x3 deadlift.

jeej voor glutes

en idd nice cleandl

op naar glutes waggelen. :D
lekker getraind!

Thnx. Is idd een beetje stijfjes vanachteren nu .....

Het probleem...zere schouders bij alle soorten grip..afrollende bar bij alle grips, verstikking bij sommige grips..met straps was niet ideaal, frankestein niet ideaal, zere polsen bij clean grip..

gewoon ontzettend kut.. ;)

Afrollende bar en keel die je tegen de bar drukt is volgens mij een teken dat er teveel good-morning beweging in de squat zit, of dat heupen als eerste omhoog komen. Moest ik ook heel erg aan werken door core strak te houden. Pijn op de drukplekken had je aan het begin van de gewone squat ook.... alles went ;)
Ik hoop maar dat dit een goede cross-over naar de gewone squat heeft, want leuk is de fsq idd niet....

Lekkere dag gisteren zie ik. Eerst zo'n training en erna nog fietsen, zwemmen en suntan gains. Ben wel een beetje jaloers :o

• #1.672
Lekkere dag gisteren zie ik. Eerst zo'n training en erna nog fietsen, zwemmen en suntan gains. Ben wel een beetje jaloers :o

Snap ik echt niets van. Jij hebt de stairway to heaven gelopen (OK een opgeleukte afvalberg :D ) en een podium contest om naar uit te kijken ;)

---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

Week 5 Dag 1 benen-vaak-train periode

zo benen+schouders+buik (sets X reps)

Barbell Squat 1x10 58kg; 1x8 78 kg; 4x8 90.5 kg -> met schoenen.
DB OH Press 1x10 15kg; 5x (6-6-6-6-6) 21.5 kg -> repje er bij
DB Side Raises 1x10 4.5kg; 5x (6-6-6-6-5) 12 kg -> repje er bij
Standing calf raises (one legged) 3x (20R + 20L = 120) BW+25kg
AB-wheel 3x12
Div. rotator cuffs

Beetje moeilijk lopen doen met 2 spiegels om een plaatje van mijn rug te schieten. Scherp is anders, maar rug is zichtbaar :o

rug-12Jul2015.jpg

Laatst bewerkt:
Snap ik echt niets van. Jij hebt de stairway to heaven gelopen (OK een opgeleukte afvalberg :D ) en een podium contest om naar uit te kijken ;)
Moest gisteren tussen het trainen in de ochtend en avond de rest van de dag werken met dat mooie weer.
Het enige moment dat ik buiten kwam, was om de vracht te lossen maar omdat er werkzaamheden zijn rondom ons filiaal moesten we een pokkeneind lopen door allemaal kuiltjes met grote karren melk en kratten bier etc. Stiekem dus nog een extra cardio workout gedaan :o

En lekker getraind weer :thumbs:
Hoe gaat het met je gewicht?

• #1.674
Moest gisteren tussen het trainen in de ochtend en avond de rest van de dag werken met dat mooie weer.
Het enige moment dat ik buiten kwam, was om de vracht te lossen maar omdat er werkzaamheden zijn rondom ons filiaal moesten we een pokkeneind lopen door allemaal kuiltjes met grote karren melk en kratten bier etc. Stiekem dus nog een extra cardio workout gedaan :o

En lekker getraind weer :thumbs:
Hoe gaat het met je gewicht?

Jammer, want het was echt lekker weer.

Gewicht is vrij snel gestegen na mijn vakantie, maar hangt nu een beetje op 74.5 kg (3 a 3.5 erbij). Vet% blijft laag in de 12% Daar ben ik wel blij mee, want was >15% voor de cut. Ik let nu niet echt op mijn dieet. Eet wel vrij gezond.

What the f**k :eek:
Dat is een beste rug man!

Nice rug René!
Lastig he met 2 spiegels klooien. Herkenbaar.. :o

Lekker getraind weer!

Goede rug man! Kan aan de pose liggen, maar je traps liggen er dik op.

Rug ziet er goed uit Rene:thumbs: Flinke traps ook!!:D

Whuuut, goede rug Neet, super!!

• #1.680
What the f**k :eek:
Dat is een beste rug man!

WTF in de goede zin, hoop ik.... :)

Nice rug René!
Lastig he met 2 spiegels klooien. Herkenbaar.. :o

Lekker getraind weer!

Thnx. Het lukt me nooit goed een foto te maken :o

Goede rug man! Kan aan de pose liggen, maar je traps liggen er dik op.

Rug ziet er goed uit Rene:thumbs: Flinke traps ook!!:D

Welke pose ;) Thanks. Maar traps zijn vanaf het begin wel sterk geweest, ik hoef daar ook nooit aandacht aan te besteden.

Whuuut, goede rug Neet, super!!

:heart:

Terug
Naar boven