- Waardering
- 23.840
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Thnx. Gaat best lekker zo, met polsen en vingers achterover gebogen lukte het niet echt (maar al een tijdje niet meer geprobeerd
)Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)grip is gewoon even wennen bij front squats, ben nu 3 weken bezig en gaat al stuk beter bij mij.
Niet de armen helemaal recht. Lichtjes gebogen, maar geen 90 graden bijv. Als je dat wel prettig vindt zou je het ook kunnen afwisselen/supersetten of weet ik wat![]()
Ik blijf het knap vinden hoe je die FSQ's gewoon doorzet! AJ had ze optioneel in mijn schema gezet...keuze uit FSQ of Leg extention...
Het zijn de leg extentions geworden![]()

Het probleem...zere schouders bij alle soorten grip..afrollende bar bij alle grips, verstikking bij sommige grips..met straps was niet ideaal, frankestein niet ideaal, zere polsen bij clean grip..Wat is je probleem met de fsq? Best grote kans dat hetgene wat nu niet lukt bij de fsq ook iets is dat je gewone squat slecht beinvloedt (bv te veel good-morning houding, of slechte heup hoek of zo).

Het probleem...zere schouders bij alle soorten grip..afrollende bar bij alle grips, verstikking bij sommige grips..met straps was niet ideaal, frankestein niet ideaal, zere polsen bij clean grip..
gewoon ontzettend kut..![]()

Lekkere dag gisteren zie ik. Eerst zo'n training en erna nog fietsen, zwemmen en suntan gains. Ben wel een beetje jaloers![]()
) en een podium contest om naar uit te kijken 

Moest gisteren tussen het trainen in de ochtend en avond de rest van de dag werken met dat mooie weer.Snap ik echt niets van. Jij hebt de stairway to heaven gelopen (OK een opgeleukte afvalberg) en een podium contest om naar uit te kijken
![]()

Moest gisteren tussen het trainen in de ochtend en avond de rest van de dag werken met dat mooie weer.Het enige moment dat ik buiten kwam, was om de vracht te lossen maar omdat er werkzaamheden zijn rondom ons filiaal moesten we een pokkeneind lopen door allemaal kuiltjes met grote karren melk en kratten bier etc. Stiekem dus nog een extra cardio workout gedaan
En lekker getraind weer
Hoe gaat het met je gewicht?

Nice rug René!
Lastig he met 2 spiegels klooien. Herkenbaar..
Lekker getraind weer!

Goede rug man! Kan aan de pose liggen, maar je traps liggen er dik op.
Thanks. Maar traps zijn vanaf het begin wel sterk geweest, ik hoef daar ook nooit aandacht aan te besteden.