Fitness Seller

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.703
Echter kan jij jezelf een flinke schouderklop geven want jij doet het op eigen kracht ;)

Even los van waardeoordelen over op eigen kracht, kan je het beter niet vergelijken. Net zoiets als Eugene Bolt en een Maserati (de laatste is op eigen kracht ;) .

---------- Toegevoegd om 12:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:46 ----------

Ik heb ook heel wat jaren meer onder de bar al doorgebracht ;)

Ik maar 4 idd. Ik wou dat ik dit eerder had ontdekt :(

Jij blijft ook een vervelend mannetje he...???

Ik hou simpelweg niet van lulkoek, zoals: "ik train al veel langer dan jij dus is het logisch dat ik (natural) 25 kg zwaarder ben".

En van de 100 nonsens verhalen die ik op het forum lees reageer ik 99x niet dus ik zou nog veel vervelender kunnen zijn.

Ik hou simpelweg niet van lulkoek, zoals: "ik train al veel langer dan jij dus is het logisch dat ik (natural) 25 kg zwaarder ben".

En van de 100 nonsens verhalen die ik op het forum lees reageer ik 99x niet dus ik zou nog veel vervelender kunnen zijn.
waar lees jij dat van natural dan?

• #1.707
@Eleiko
Blijf hier in godsnaam weg in plaats van altijd maar weer de gefrustreerde eikel uit te hangen. Daar wordt jij niet gelukkig van, ik niet, en niemand die hier leest.

Zoals ik al zei kereltje... je weet helemaal niet wat ik doe. Of niet doe. En zit blijkbaar vol frustraties omdat
jij maar niks lijkt te bereiken.

• #1.709
Middag train.

Week 5 Dag 2 benen-vaak-train periode

di benen+borst+buik (sets X reps)

Front squats 1x8 48 kg; 4x8 63 kg met straps
Romanian DL 1x6 63 kg; 1x6 90.5 kg; 5x4 100.5 kg
DB Pullover 6x (7-7-7-6-6-6) 28 kg
Bench Press 4x (9-8-8-8) 65.5 kg -> focus op techniek
Dumbbell Flyes 5x (14-14-12-11-10) 15 kg -> lager gewicht
Frog Crunch 5x (7-7-6-6-6) 10 kg
adductor, abductor met ro+gr elastiek

Opm: ik heb dins en donderdag omgewisseld voor een betere verdeling van sq en bench. Had ik al eerder moeten doen natuurlijk. Die ab/adductors met elastieken deden niet veel, ik ben bang dat daar een kabel machine met flink gewicht voor nodig is.

@Eleiko
Blijf hier in godsnaam weg in plaats van altijd maar weer de gefrustreerde eikel uit te hangen. Daar wordt jij niet gelukkig van, ik niet, en niemand die hier leest.

Gelukkig is dit een openbaar forum en mag ik - net als ieder ander - vrij reageren en dat zal ik dan ook zeker niet laten.

Ik zal dat 'gefrusteerde eikel' maar niet persoonlijk opvatten vermoed ik, anders nodig ik je graag eens uit. Je komt regelmatig hier hardlopen en zwemmen dus ik zit op je route ;)

Zoals ik al zei kereltje... je weet helemaal niet wat ik doe. Of niet doe. En zit blijkbaar vol frustraties omdat
jij maar niks lijkt te bereiken.

Als je stats kloppen dan weet ik genoeg, ik stoei al net zo lang met het ijzer als dat jij de wereld bevuilt dus weet inmiddels wel waar Abraham de mosterd haalt!

Enne, 'kereltje' zeg jij met je 1m73... Hahaha

Boys boys wat een frustraties hier. Get allong, make love not war.

Lekkere training. en ach.. een keer wisselen kan toch ook?
Heb ik ook wel eens gedaan. Als mijn schouder niet wil pak ik een keer benen extra. ;)

Wederom lekker Neet!
Ben overigens nog steeds onder de indruk van die rugfoto :eek:

• #1.714
Als je stats kloppen dan weet ik genoeg, ik stoei al net zo lang met het ijzer als dat jij de wereld bevuilt dus weet inmiddels wel waar Abraham de mosterd haalt!

Enne, 'kereltje' zeg jij met je 1m73... Hahaha

Blijkbaar weet je dus nog steeds niet hoe het moet dan :roflol:

En kereltje ja... als in strijkplank, gespierde potlood, wandelende spijker...

lekker rene, grappig om te zien dat jij sterker bent met front squats en ik sterker ben met rdl's :o

• #1.719
  • #1.720
Week 5 Dag 3 benen-vaak-train periode

do benen+rug+biceps (sets X reps)

Barbell Squat 1x10 63kg; 1x8 78 kg; 4x8 90.5 kg
Pendlay Row 1x10 48kg; 4x8 60.5 kg
Bulgarian split sq 4x (8L + 8R) 38kg -> zweet me lek :(
DB Biceps Curls 5x (10-10-9-9-8) 15 kg -> boeren pomp
Lying Batwings eenzijdig (12L + 12R) dan 12-8-8x 15 kg

Opm: voel een irritant hard plekje op de overgang linker heup - rugspier. Een knoop denk ik.

Terug
Naar boven