Eleiko
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 787
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij blijft ook een vervelend mannetje he...

Echter kan jij jezelf een flinke schouderklop geven want jij doet het op eigen kracht![]()
.Ik heb ook heel wat jaren meer onder de bar al doorgebracht![]()

waar lees jij dat van natural dan?Ik hou simpelweg niet van lulkoek, zoals: "ik train al veel langer dan jij dus is het logisch dat ik (natural) 25 kg zwaarder ben".
En van de 100 nonsens verhalen die ik op het forum lees reageer ik 99x niet dus ik zou nog veel vervelender kunnen zijn.
Ik hou simpelweg niet van lulkoek, zoals: "ik train al veel langer dan jij dus is het logisch dat ik (natural) 25 kg zwaarder ben".
En van de 100 nonsens verhalen die ik op het forum lees reageer ik 99x niet dus ik zou nog veel vervelender kunnen zijn.
@Eleiko
Blijf hier in godsnaam weg in plaats van altijd maar weer de gefrustreerde eikel uit te hangen. Daar wordt jij niet gelukkig van, ik niet, en niemand die hier leest.

Zoals ik al zei kereltje... je weet helemaal niet wat ik doe. Of niet doe. En zit blijkbaar vol frustraties omdat
jij maar niks lijkt te bereiken.
Lekkere training. en ach.. een keer wisselen kan toch ook?
Heb ik ook wel eens gedaan. Als mijn schouder niet wil pak ik een keer benen extra.![]()
Wederom lekker Neet!
Ben overigens nog steeds onder de indruk van die rugfoto![]()
Als je stats kloppen dan weet ik genoeg, ik stoei al net zo lang met het ijzer als dat jij de wereld bevuilt dus weet inmiddels wel waar Abraham de mosterd haalt!
Enne, 'kereltje' zeg jij met je 1m73... Hahaha

Onder de bar? Zo iets als dit, maar dan eronder?Ik heb ook heel wat jaren meer onder de bar al doorgebracht![]()
Gaat lekker hierBlijkbaar weet je dus nog steeds niet hoe het moet dan
En kereltje ja... als in strijkplank, gespierde potlood, wandelende spijker...

Onder de bar? Zo iets als dit, maar dan eronder?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lekker rene, grappig om te zien dat jij sterker bent met front squats en ik sterker ben met rdl's![]()