Fitness Seller

Dominator's road to strength!

Goede deadlift bro! Een sterke training maakt de dag meteen goed he ;p

• Topic Starter Topic Starter
Nog even een update. Was afgelopen dagen in Duitsland voor mijn werk. Gisteren werd er upperbody op strength getraind, dit ging super op de Bench en me all-time PR gehaald!!

19-03-15
UB

Bench press max dag!!
5x90
2x100
1x110 (easy wtf!!)
1x115 very ultimate PR ooit!
3x5x80

Pull ups:
3x6xbw

Dips:
3x8xbw

BOR:
4x8x50

Incline Bench Press:
4x10x40

Bicep curl: 4x8x30
Tricep Pressdown: 4x10x45

Enough said: all time personal bench press record!

pofferdikkie man
feli met je bench
:cheer:

Goed bezig :)

Goede PR bro! Het was tof om je vandaag te ontmoeten. Tot de volgende keer!

pofferdikkie man
feli met je bench
:cheer:
Bedankt nicky!

---------- Toegevoegd om 11:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:07 ----------

Dank dank!
- cut gaat daarin tegen tergend langzaam :p

---------- Toegevoegd om 11:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:08 ----------

Goede PR bro! Het was tof om je vandaag te ontmoeten. Tot de volgende keer!
Thanks bro! Ja zeker, tot de volgende keer!

Nice, lekker PR man :D
Gaat goed hierzo

Lekker bench man! :D

Mooie bench man! Ga zo door :)

Dankje Neet :)

---------- Toegevoegd om 23:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------

21-03 Legs:
Leg extensions:
1x10x93

Squat:
5x10x80

Romanian deadlifts:
3x10x80

Was zwaar verzakt deze training door me griep. Kon amper doorgaan na de squats en SLDL. Benen voelde als lood aan na afloop. Rip

---------- Toegevoegd 22 March 2015 om 10:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst 21 March 2015 om 23:10 ----------

Griep te pakken. Komende tijd even geen training, ben zo verzuurd vandaag door de training van gisteren. Straks maar sauna pakken, wellicht dat dat helpt!

Verder ga ik opnieuw de prep fase doen van CBL en zal ik me macro's en voedingsschema omgooien. Dit omdat ik de laatste week amper op me dieet heb gelet. Resultaat: back to start :p

- 86,8 kilo op 22-03, doel was einde vd maand 84, moet lukken met deze prep fase....... depleted 4ever!

Carb Backloading
Desired Body Weight (lbs) 178
Average Calories Per Day 2490

Calories Per Backload Day 2740
Protein Per Backload Day 180
Carbs Per Backload Day 265
Fats Per Backload Day 105

Calories Per Rest Day 2240
Protein Per Rest Day 180
Carbs Per Rest Day 30
Fats Per Rest Day 155

In deze prep fase die gisteren 21-03 was begonnen en op 30 maart zal eindigen blijf ik rond de 2240 kcals staan. Daarna backload zoals aangegeven hierboven. Daarmee zal ik dus me kcals omhoog gooien en wat meer ruimte geven. Ga er wel wat HiiT bij doen op de rustdagen. Eens zien wat dit gaat brengen.

Me kracht gaat iniedergeval super vooruit en de goals voor de krachtstats ga ik nog halen of heb ik al reeds gehaald :D

Laatst bewerkt:
Beterschap ouwe. Je was vrijdag al een beetje verkouden he. Succes met de CLB, ik hoop dat je je plateau doorbreekt.

Beterschap ouwe. Je was vrijdag al een beetje verkouden he. Succes met de CLB, ik hoop dat je je plateau doorbreekt.
Bedankt Dave! Ja klopt ook, geen slaap gehad toen ook vanwege die scriptie en op zaterdag toch nog proberen legs te doen, maar tevergeefs en vandaag dus volop rust en wellicht sauna pakken.

beterschap met je griepje en geniet van de sauna!!

Sick man die bench PR!! Ben benieuwd hoe de CBL verloopt!:thumbs:

Al meer dan drie jaar lid, en vandaag pas erachter gekomen hoe ik 'karma' moet geven, haha.:o

Al meer dan drie jaar lid, en vandaag pas erachter gekomen hoe ik 'karma' moet geven, haha.:o

Ha ha, had ik ook... kwam er na een half jaar achter dat allerlei mensen vriendelijke boodschappen hadden achter gelaten ;)

Klikken op 'GebruikerCP' is best handig, je ziet karma en update op berichten waarin je gepost hebt bij elkaar.

Ha ha, had ik ook... kwam er na een half jaar achter dat allerlei mensen vriendelijke boodschappen hadden achter gelaten ;)

Klikken op 'GebruikerCP' is best handig, je ziet karma en update op berichten waarin je gepost hebt bij elkaar.
Haha ja precies, karma is given! :D

Terug
Naar boven