DJR89
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 653
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks D! Dat doet zeker wonderenGoede deadlift bro! Een sterke training maakt de dag meteen goed he ;p

Bedankt nicky!
Dank dank!

Thanks bro! Ja zeker, tot de volgende keer!Goede PR bro! Het was tof om je vandaag te ontmoeten. Tot de volgende keer!
Thanks man!

Thankss en welkom!

Dankje Neet

Bedankt Dave! Ja klopt ook, geen slaap gehad toen ook vanwege die scriptie en op zaterdag toch nog proberen legs te doen, maar tevergeefs en vandaag dus volop rust en wellicht sauna pakken.Beterschap ouwe. Je was vrijdag al een beetje verkouden he. Succes met de CLB, ik hoop dat je je plateau doorbreekt.
Dankje! Tevergeefs nog steeds ziek

Thanks Marvin! Ja ik ook, hopelijk doorbreekt het wat plateaus!Sick man die bench PR!! Ben benieuwd hoe de CBL verloopt!![]()
Al meer dan drie jaar lid, en vandaag pas erachter gekomen hoe ik 'karma' moet geven, haha.![]()

Haha ja precies, karma is given!Ha ha, had ik ook... kwam er na een half jaar achter dat allerlei mensen vriendelijke boodschappen hadden achter gelaten
Klikken op 'GebruikerCP' is best handig, je ziet karma en update op berichten waarin je gepost hebt bij elkaar.