AndroidHealthClinic

Dominator's road to strength!

• Topic Starter Topic Starter
Haha ja, zoete aardappel met kabeljauw! Prima maaltijd vult goed, weinig kcals!

---------- Toegevoegd om 09:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:48 ----------

Ja ik zit ook al te kijken... gok op brokken zoete aardappel .....
Goed gegokt!:cool:
Zie bericht hieronder over maaginhoud en wc bezoek. aangezien jij daar ook last van had

---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:48 ----------

Zeker een prima train na de deload!

Hoe was je shape na de deload?
Beter inmiddels, ik had in het weekend een tweedaagse refeed; circa 3000-3200 kcals geconsumeerd, waarna maandag en gisteren me kcals naar de 2250 gingen zodoende sta ik nu op 85 kg. Ik voel wel dat ik de lijn kan doortrekken naar de 82,5 kg voor het einde vd maand.

Shape wordt bij de armen droger, ik zie een stuk meer en duidelijkere veins, maar me buik lijkt net of er ontzettend veel inhoud in zit - ook gaan de wc bezoekjes niet naar behoren tijdens deze cut. Terwijl ik wel veel vezels eet per dag tot 60g aan toe. Ik eet zo'n kilo groente per dag en dan na de training nog vaak zoete aardappel, maar de wc bezoekjes blijven achterwegen.

Ik las dat Neet daar ook last van heeft, al enig idee hoe dat komt en of tips?

IK track zelf mijn vezels nooit eigenlijk. Ik eet gewoon mijn havermout (100g) en neem basmati rijst ipv zilvervlies en eet slecht 500-600g groente ook als ik cut.. misschien teveel vezels?

IK track zelf mijn vezels nooit eigenlijk. Ik eet gewoon mijn havermout (100g) en neem basmati rijst ipv zilvervlies en eet slecht 500-600g groente ook als ik cut.. misschien teveel vezels?
Lijkt me sterk, net gekeken op fora wanneer je teveel vezels binnen krijgt, dit gaat gepaard met slappe ontlasting en diarree en vaak winderig etc. Dit allemaal komt niet bij mij aan de orde.

Verder, ach misschien ligt het aan de kcals inname?

Ik weet wel dat sinds ik cut met weinig carbs in de nacht dat mijn wc bezoek de volgende ochtend achterwegen blijft, maar na de eerste maaltijd is het vaak weer goed. Of wel de dagelijkse wc bezoek bij het opstaan is voor mij na de lunch :P

Lijkt me sterk, net gekeken op fora wanneer je teveel vezels binnen krijgt, dit gaat gepaard met slappe ontlasting en diarree en vaak winderig etc. Dit allemaal komt niet bij mij aan de orde.

Verder, ach misschien ligt het aan de kcals inname?

Ik weet wel dat sinds ik cut met weinig carbs in de nacht dat mijn wc bezoek de volgende ochtend achterwegen blijft, maar na de eerste maaltijd is het vaak weer goed. Of wel de dagelijkse wc bezoek bij het opstaan is voor mij na de lunch :P

Ja, hetzelfde. Ik heb nog steeds niet mijn normale wc beurt tussen opstaan en ontbijt, maar wel een behoorlijk opgezwollen gevoel, en een beetje ontlasting 's middags of 's avonds. Maar ook niet dun of winderig, gewoon normaal....
Geen verklaring tot nu toe ???

Zolang er maar regelmaat in je stoelgang zit is er niets aan de hand hoor. Het is natuurlijk ook logisch dat als je meer eet je ook meer op de pot zit, maar ik sla tijdens cutten ook weleens een dagje over..:o

Heb nog een beetje zitten lezen gister, maar men spreekt pas over verstopping bij minder dan 3x per week. Dat is iig niet het geval.
Bij discussies uit de paleo hoek zie ik ook regelmatig stoelgang problemen. De heel logische verklaring is dat granen behoorlijk veel vezels bevatten. Als je dat mindert (ik eet echt minder brood en havermout) dan blijver er minder vezels in je darmen over, dus minder volume, en je darm flora moet weer aan de nieuwe situatie wennen. Dat kan ook een paar weken duren.
Genoeg drinken helpt, en mogelijk probiotica. Ga maar eens een pakje yacult kopen, baat het niet ...... ;)
Al met al ga ik me er niet zo druk om maken. Gewicht was weer gezakt vanmorgen (eindelijk!).

Met die Carb Nite Solution moet je extra psyllium vezels nemen (in NL makkelijk te vinden bij De Tuinen, in BE weet ik nog niet waar ze dat hebben)

Heb nog een beetje zitten lezen gister, maar men spreekt pas over verstopping bij minder dan 3x per week. Dat is iig niet het geval.
Bij discussies uit de paleo hoek zie ik ook regelmatig stoelgang problemen. De heel logische verklaring is dat granen behoorlijk veel vezels bevatten. Als je dat mindert (ik eet echt minder brood en havermout) dan blijver er minder vezels in je darmen over, dus minder volume, en je darm flora moet weer aan de nieuwe situatie wennen. Dat kan ook een paar weken duren.
Genoeg drinken helpt, en mogelijk probiotica. Ga maar eens een pakje yacult kopen, baat het niet ...... ;)
Al met al ga ik me er niet zo druk om maken. Gewicht was weer gezakt vanmorgen (eindelijk!).
Thanks voor de tip en inderdaad ik ga wel dagelijks naar de wc, ontlasting is prima alleen het moment is iedere keer anders :p

Super om te horen dat je gewicht weer is gezakt! Ga zo door :)

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:21 ----------

Met die Carb Nite Solution moet je extra psyllium vezels nemen (in NL makkelijk te vinden bij De Tuinen, in BE weet ik nog niet waar ze dat hebben)
Ja klopt dat kan ook een uitkomst bieden, alleen me vezel inname is echter behoorlijk hoog +40g per dag. Maar vandaag me ochtend bezoek flink tekeer gegaan, dus het zit wel weer even goed :)

---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

Zolang er maar regelmaat in je stoelgang zit is er niets aan de hand hoor. Het is natuurlijk ook logisch dat als je meer eet je ook meer op de pot zit, maar ik sla tijdens cutten ook weleens een dagje over..:o
Zo is het :)

16-04:
UB
Bench Press:
1x8x50
1x5x70
3x5x90

Pull ups:
1x10xbw - 32kg (warmup)
4x6xbw

Dips:
1x10xbw (warmup)
3x10xbw+20kg

(pendlay row)
1x8x50
1x8x60
1x8x70
1x6x80

Prome y raises:
1x8x30
1x8x40
1x8x50
1x8x60

Soort van side raises maar dan rug paralel en focus op de lats.
3x12x4

Bicep curl:
4x8x25

Afsluiter cable flies:
3x8x27 high
3x8x17 low

Leek erop dat ik een hoop kracht moest inleveren op de bench vandaag.. 3x5x90 met moeite.. Offday. Na de dips met een maat door gegaan, toen ging het wel heel lekker!

Voeding: 2642 kcals, 107F, 199P, 214C

Wow! Sterke dips Dom!:thumbs:

Thanks marv! :D

---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ----------

Jaja ik mag die bijnaam wel :D

---------- Toegevoegd om 12:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ----------

Dips?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hahaha :roflol:

Gimme dem dips!

deze carbbackloader maat eens even volgen.

deze carbbackloader maat eens even volgen.
Welkom Welkom - altijd gezellig!

---------- Toegevoegd om 10:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:23 ----------

Even updaten;

Was toe aan een nieuw trainingschema, bij deze;

- Nieuw schema voor de komende tijd (Wendler 4x per week)
Zondag (Bench), Maandag (Squat), rust, rust, Donderdag (MP), Vrijdag (Deadlift), rust

Nader (oefening)schema volgt vandaag. Verder een pittig weekend gehad, met extreme hoeveelheden aan voedsel (verjaardag thuis), even compenseren de komende dagen :D

Heb zin in de komende periode!

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd wat Wendler je gaat brengen! Wat zijn je gebruikte (T)M's voor deze cycle?

Beetje compenseren a la Marvin moet kunnen:o

Ben benieuwd wat Wendler je gaat brengen! Wat zijn je gebruikte (T)M's voor deze cycle?

Beetje compenseren a la Marvin moet kunnen:o
Ik denk dat ik ga beginnen op 90% van me 1RM.

Ik kan alle tips nog gebruiken voor wendler, wellicht heb je nog een goeie site, tips, hulp aangezien je dit al een lange tijd doet. Ik heb tot dusver alleen nog een artikel gelezen over de aanpak en schema. Maar jokersets en dergelijke, nog niet in verdiept.

Hehe :D

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

Wendler, Bench Press/UB
1 rm = 115kg: 90%, 105kg
8x50 (warm-up)
5x80
5x85
5x90

One-arm dumbell row
5x10x24kg

Dumbell seated overhead press
4x8x22

Bor
4x8x60

Incline dumbell flies:
3x15x14

Reversed flies:
3x15x23

Skullcrushers:
4x12x22,5

Preacher curls:
4x12x22,5

Nice tren, goeie motivatie! Ga weer met een maat trainen voor de komende tijd!

Lkkre training man.

Terug
Naar boven