- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt gelijk. Heb het aangepast, stond week 1 van vorige week & 2 van gisteren genoteerd. Het is aangepastHmm...ik snap niet zoveel van de notatie van je deads...het kan komen door het tijdstip, maar vind het niet lekker leesbaar..
Ja, ging desondanks best aardig. En dit volume is goed vol te houden!

Thanks D!
Haha ja best saai was het ook, ik wilde na mijn training nog een scone en cheesecake halen, maar dat ging niet meer - dichtHnngg nice dominik
Vind zelf als suikers snoep en rozijnen wel nice, als 'vaste' carbs vaak van die droge koekjes voor in de thee, prima macro's voor een refeed!
Wellicht een beetje saai tho haha.
Vandaar dat me refeed wat saaier werd dan gepland
Die american pancakes waren wel hnnnnnng & golumpki is poolse trost hahahaha 500gr zekerPannenkoeken en snoep blijf ik persoonlijk toch het lekkerst vinden qua refeed..
Ben wel fan van kersjes! & Pannenkoeken zijn wel echt top!
Inplaats van als ik r*tard zou gaan op troep dat ik dan ineens 89 weeg![]()

Haha one love, nee maar ik heb wel dat als ik veel melk producten in combinatie met tarwe (gluten) producten tot me neem dat ik echt een ballon ben de volgende dag/dagen. Als ik clean (met name witte rijst) refeed dan kom ik amper aan in gewicht de volgende dag, weinig vocht dat ik dan vasthoud. Maar ik ga aankomende zaterdag weer refeeden, maar dan wat gekker

Opzich zou een junk refeed geen probleem zijn. Echter als ik voor mezelf spreek ga ik bij echt junken vaak niet meer mijn kcals en macro's tracken..bij een geplande refeed doe ik dit wel gewoon en dan is er inderdaad vaak niks aan de hand!trouwens super resultaat van me refeed, ben van gisteren gewogen op 84,8, naar vandaag 85,2 gegaan! Inplaats van als ik r*tard zou gaan op troep dat ik dan ineens 89 weeg![]()
... had ik twee weken terug van 85 naar 89 gegaan met 1 avond junktard haha

Dat is ook zoOpzich zou een junk refeed geen probleem zijn. Echter als ik voor mezelf spreek ga ik bij echt junken vaak niet meer mijn kcals en macro's tracken..bij een geplande refeed doe ik dit wel gewoon en dan is er inderdaad vaak niks aan de hand!
Bijna 100kg op de bench!![]()

REFEEEEEEEEEEDZop dit moment 84,3 kg. Het gaat echt lekker trouwens; even een excel update van me gewicht sinds 27-04.

Yeahh zin in!