DBBdominik
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 81
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx!Prima, primaDie bak kip met rijst en pindasaus ziet er lekker uit zeg
![]()
Was zeer goed te eten; credits aan me pa 
Hey Neet, welkom terug! Goeie vakantie gehad?Mooie been train, en pannekoek met maple siroop is een gouden combo!

Hey Neet, welkom terug! Goeie vakantie gehad?
ja heerlijke combo![]()
Dat is goed om te horenJa, lekker er uit geweest! Al vond ik het zuiden niet het meest prettige deel van Italie. Wel lekker zonnig!

Jup ik zal nog wel in deze fase van cutten blijven tot en met begin juli. Heb het één en ander veranderd aan me dieet tussentijds en op dit moment wendler qua trainingen aan het doen. Progres gaat ontzettend langzaam, zeker als ik terug kijk voordat ik naar Thailand ging.. Ik sta op het moment rond de 84-85kg.Nog steeds aan het cutten? Hoe staat het qua progress ervoor?
En las de pagina hiervoor iets over pony's, neem aan dat je daar lekkere paardenbiefstuk van gemaakt hebt![]()

Ja dat was balen, maar goed volgende week is het opnieuw tijdStevige LB train hoor. Jammer van die faal als er nog reserve was.... gebruik je geen flapjes?

Hey bro, ik denk dat ik 1x6x160 zou hebben gehaald.Jammer van de grip man. Hoeveel reps hadden er naar je gevoel nog in gezeten?
Die no carb pancake ziet er gruwelijk uit. Heb je toevallig een recept?

Smaakt het ook naar pannenkoek? Want mijn ervaring met dergelijke recepten is toch dat het vaak naar een omelet smaakt..Super makkelijk ook om te maken die pancakes;
recept
2 eieren
15g whey isolate
15g casseine
kaneel
100ml melk of amandel melk of soja melk etc (dat is jouw keus)
Dit samen blenden tot een geheel. Daarna in de pan gieten met een deksel bovenop, even wachten, omdraaien, en smullen maar.
Ik doe de topping vaak met pure chocolade (90%) die snij ik in reepjes en leg ik op de pancake, waarna ik hem dichtrol daardoor smelt de chocola erin![]()
Met die topping van pure chocolade wel, zonder dan is dat al minderNo carb panncake..whut?
Balen van die gripfail man, maar toch nice om te weten dat er nog reps in de tank zaten!
---------- Toegevoegd om 09:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------
Smaakt het ook naar pannenkoek? Want mijn ervaring met dergelijke recepten is toch dat het vaak naar een omelet smaakt..

Ja dat was balen, maar goed volgende week is het opnieuw tijd
Nee ik gebruik geen straps, ook nooit gedaan, wellicht is handig op hogere gewichten... Volgende week zaterdag maar is proberen!
Ik doe de topping vaak met pure chocolade (90%) die snij ik in reepjes en leg ik op de pancake, waarna ik hem dichtrol daardoor smelt de chocola erin![]()

Ja dat is zeker waar. Ik heb ze nog ergens liggen in huisJa, straps bedoel ik. Hoewel een sterke grip belangrijk is, is het natuurlijk zonde als dat de beperkende factor wordt. Tenslotte doe je die oefening voor je rug en benen, niet voor je vingers
Jij houdt ook wel van lekkere dingen![]()