AndroidHealthClinic

Dominator's road to strength!

• Topic Starter Topic Starter
En deel 2

image.jpg

Mooie been train, en pannekoek met maple siroop is een gouden combo!

Wendler, Bench Press/UB
(Cycle 2)
8x50 (warm-up)
1x3x75
1x3x85
1x5x95

One-arm dumbell row: (10-12)
1x12x26kg
4x10x26kg

Dumbell seated overhead press: 8-10
2x10x24
2x8x24

Bor: (8-10)
1x10x70
3x9x70

Incline dumbell flies: (12-15)
3x15x18

Reversed flies: (12-15)
3x15x36

Skullcrushers: (10-12)
4x12x32,5
SS met;

Preacher curls: (10-12)
3x10x32,5

Prima tren na me backload, kon alles goed aan en geen verzuring of verslaping tijdens de training. Al met al erg tevreden!

Prima, prima:thumbs: Die bak kip met rijst en pindasaus ziet er lekker uit zeg:meal:

Nog steeds aan het cutten? Hoe staat het qua progress ervoor?

En las de pagina hiervoor iets over pony's, neem aan dat je daar lekkere paardenbiefstuk van gemaakt hebt :meal:

Ja, lekker er uit geweest! Al vond ik het zuiden niet het meest prettige deel van Italie. Wel lekker zonnig!
Dat is goed om te horen :)

---------- Toegevoegd om 09:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:15 ----------

Nog steeds aan het cutten? Hoe staat het qua progress ervoor?

En las de pagina hiervoor iets over pony's, neem aan dat je daar lekkere paardenbiefstuk van gemaakt hebt :meal:
Jup ik zal nog wel in deze fase van cutten blijven tot en met begin juli. Heb het één en ander veranderd aan me dieet tussentijds en op dit moment wendler qua trainingen aan het doen. Progres gaat ontzettend langzaam, zeker als ik terug kijk voordat ik naar Thailand ging.. Ik sta op het moment rond de 84-85kg.

We blijven doorstrijden. Ik heb als doel om naar de 80kg te gaan.

haha die pony's, wat een nachtmerrie, ging een goeie vriend van me helpen ivm een klus die hij had. Hij vertelde mij inlaad werk en wat cruisen naar pretparken om knuffels op te halen, bleek het zo te zijn dat we de hanen van knuffel pony's moesten kammen omdat er (brandachtige) resten tussenzaten. Alpha gains were made.

Meestal als ik over zulke dromen lees zijn het mensen die aan de celltech zitten :o

---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:14 ----------

Prima training btw, je zal wel zat power gehad hebben vd backload.

Wendler, Squat/LB
1x8x60
1x3x90
1x3x105
1x7x117,5
1x10x60

SLDL: (8-10)
4x12x75

Leg extension: (12-15)
4x12x68

Shrugs variant / clean jerks
4x10x25

Hack squats: focus hams - wide stance (12-15)
3x15x70
SS met;

Calff raises: (20-25)
3x25x70

Lekkere rep out weer op die squat! Easy SLDL, maar hou hem wat lager ivm trekkerige onderrug. Rest vd training ging ook helemaal goed.

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Ja man superman feelings, backload powerrr

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Wendler, Overhead Press/UB
(Cycle 2)
1x10xbar
1x3x42,5
1x3x47,5
1x7x55

Chin ups: (6-8)
4x6xbw+5kg

Incline bench press: (8-10)
1x10x65
3x8x65

Wide grip pull down: (10-12)
3x12x54
1x10x54

Dips (weighted): (8-10)
1x10xbw+25kg
3x9xbw+25kg

Facepulls: (12-15) mixed
One handed: 1x12x9
Two handed: 1x12x45
One handed: 1x12x9
Two handed: 1x12x45

CGBP: (10-12)
3x10x55

Hammer curls: (10-12)
2x12x14
1x10x14

Overhead ging lekker, maar verder was het een Pittige training, met name bij de press oefeningen. Wellicht is me voorraad glycogeen al op :p
Morgen is het weer tijd om mijn tank aan te vullen:D

Ga ook na morgen weer stoppen met zuivel, kijken of dat weer ten goede komt aan me waterige fysiek. Alleen nog casseine & whey opmaken en dan only food.

Everyday is pre workout no carb pancake day!

Op de planning straks: deadlift, lowerbody
Weinig slaap, veel spierpijn door het voetballen, hopelijk til ik die 160kg deadlift vandaag.

image.jpg

Wendler, Deadlift/LB
(Cycle 2)
1x8x70
1x3x120
1x3x140
1x4x160 grip verloren daarna

FSQ: (8-10)
5x8x70

Prone Leg Curl: (12-15)
1x15x45
2x12x45
1x15x23

Hack squats: focus quads - short stance (12-15)
3x15x70

SS met;
Calff raises: (20-25)
3x25x70

Ging beter dan verwacht, ik had nog reps over voor meer dan 4x 160kg dl maar verloor mijn grip.. Doodziek :/

Stevige LB train hoor. Jammer van die faal als er nog reserve was.... gebruik je geen flapjes?

Jammer van de grip man. Hoeveel reps hadden er naar je gevoel nog in gezeten?

Die no carb pancake ziet er gruwelijk uit. Heb je toevallig een recept?

Stevige LB train hoor. Jammer van die faal als er nog reserve was.... gebruik je geen flapjes?
Ja dat was balen, maar goed volgende week is het opnieuw tijd :)
Nee ik gebruik geen straps, ook nooit gedaan, wellicht is handig op hogere gewichten... Volgende week zaterdag maar is proberen!

---------- Toegevoegd om 09:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:15 ----------

Jammer van de grip man. Hoeveel reps hadden er naar je gevoel nog in gezeten?

Die no carb pancake ziet er gruwelijk uit. Heb je toevallig een recept?
Hey bro, ik denk dat ik 1x6x160 zou hebben gehaald.
Super makkelijk ook om te maken die pancakes;

recept
2 eieren
15g whey isolate
15g casseine
kaneel
100ml melk of amandel melk of soja melk etc (dat is jouw keus)

Dit samen blenden tot een geheel. Daarna in de pan gieten met een deksel bovenop, even wachten, omdraaien, en smullen maar.

Ik doe de topping vaak met pure chocolade (90%) die snij ik in reepjes en leg ik op de pancake, waarna ik hem dichtrol daardoor smelt de chocola erin :D

No carb panncake..whut?

Balen van die gripfail man, maar toch nice om te weten dat er nog reps in de tank zaten!:D

---------- Toegevoegd om 09:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------

Super makkelijk ook om te maken die pancakes;

recept
2 eieren
15g whey isolate
15g casseine
kaneel
100ml melk of amandel melk of soja melk etc (dat is jouw keus)

Dit samen blenden tot een geheel. Daarna in de pan gieten met een deksel bovenop, even wachten, omdraaien, en smullen maar.

Ik doe de topping vaak met pure chocolade (90%) die snij ik in reepjes en leg ik op de pancake, waarna ik hem dichtrol daardoor smelt de chocola erin :D
Smaakt het ook naar pannenkoek? Want mijn ervaring met dergelijke recepten is toch dat het vaak naar een omelet smaakt..

No carb panncake..whut?

Balen van die gripfail man, maar toch nice om te weten dat er nog reps in de tank zaten!:D

---------- Toegevoegd om 09:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------

Smaakt het ook naar pannenkoek? Want mijn ervaring met dergelijke recepten is toch dat het vaak naar een omelet smaakt..
Met die topping van pure chocolade wel, zonder dan is dat al minder :p

... met pindakaas toppen is ook lekker!

Ja dat was balen, maar goed volgende week is het opnieuw tijd :)
Nee ik gebruik geen straps, ook nooit gedaan, wellicht is handig op hogere gewichten... Volgende week zaterdag maar is proberen!

Ja, straps bedoel ik. Hoewel een sterke grip belangrijk is, is het natuurlijk zonde als dat de beperkende factor wordt. Tenslotte doe je die oefening voor je rug en benen, niet voor je vingers ;)

Jij houdt ook wel van lekkere dingen :D

Ja, straps bedoel ik. Hoewel een sterke grip belangrijk is, is het natuurlijk zonde als dat de beperkende factor wordt. Tenslotte doe je die oefening voor je rug en benen, niet voor je vingers ;)

Jij houdt ook wel van lekkere dingen :D
Ja dat is zeker waar. Ik heb ze nog ergens liggen in huis :)

Hehe:p

lkkre DL maar balen van je grip fail.

Terug
Naar boven