DJR89
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 653
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heheNetjes hoor!
Ik houd ook van Salsa.

En van dips zeker?Netjes hoor!
Ik houd ook van Salsa.
that makes me normal

Ja zo is hetLekkere train, zo tussen 8 en 12 sets is heel mooi. Ik sta altijd paf als die wendler naar de week gaat met 20 - 40 reppers![]()
Hehe
Vandaag was het de cross trainer, meestal doe ik home trainer (fietsen). Ik heb trouwens een hometrainer aangeschaft vandaag, gewoon voor de verveling en extra kcal burn in de cohtend/middag en gewoon handig als ik voor de tv hang. Heb een kantoor job op dit moment dus me verbranding is echt 0,0, enige burn zijn mijn trainingen, waardoor ik me verbranding in rust ook vaak te hoog inschat. Hopelijk gaat dit wat helpen

Ja circuit training, pak echt nooit me buik, maar vriend+ verveling die samen cardio & buik wilt doen, stem ik mee in1 uur buik trainen..wat?? Plaatselijk vet verbranden ofzo?
uiteraard ook nodigegelul en rust tussendoor. Wel voldaan moet ik zeggen en de spierpijn is extreem vandaag 

Thnx Dave! Dat hoor ik morgenOpzet ziet er goed uit man, succes er mee! Heb je al feedback ontvangen voor je scriptie?

Bodyweight @ 84,5
Kcals @ 2200
Cardio dagelijks 15 min, 150 kcals
Nog 18 dagen tot aan Griekenland. Bodyweight daalt nauwelijks, begin wel duidelijke aderen te ontwikkelen. Six pack is zichtbaar, maar nog niet tevreden. Onderbuikje is nog te 'nadrukkelijk' aanwezig.