- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx, kracht gaat niet achteruit gelukkig alleen de cut gaat ook niet echt vooruit

Je vult in het eerste stuk zelf al in hoe de spierpijn komt! Te groot deficit dat je veel binges hebt? Of veel verjaardagen, feestjes en andere zaken?Belachelijk veel spierpijn van geen idee wat ik anders heb gedaan afgelopen week, behalve dan veel binges gehad gecompenseerd met cardio![]()
meh dit cutten gaat bagger... Na Griekenland is het 2 weken boven onderhoud eten en dan maar gericht & goed cutten. Nu maak ik er maar het beste van.
Zo is het

Ja klopt, en ook gewoon niet echt een doel plus vast voedingsschema, waardoor ik ook vaak meer ga eten en zo dus omhoog ga in gewicht door maaginhoud/kcals. Verder zit ik al een lange tijd in een deficit zonder een break te hebben genomen wat ook niet bevorderlijk is voor zowel metabolism als mindset.Je vult in het eerste stuk zelf al in hoe de spierpijn komt! Te groot deficit dat je veel binges hebt? Of veel verjaardagen, feestjes en andere zaken?
.Ja precies, ga ik doen, thanks Dave!Je hebt de issues goed voor jezelf in kaart gebracht. Dat hebben wij laatst bij de koffie ook besproken: toen je de vorige keer doelgericht cutte, was je shredded. Zorg dus even voor die pauze, zowel fysiek als mentaal, dat zal je ongetwijfeld goed doen. Ga daarna verder, met meer structuur! Fijne vakantie alvast!
)
Thanks man!lkkre training Dom, lkkre reps op je FSQ, goede DL ook.

Ja precies, dat heb ik bij tijd voorbij laten schieten. Ik zal me er wel aan houden na Griekenland en zal dan gewoon direct begin shape foto's maken met metingen en een goed voedingsschema dat begint in een lage deficit en langzamerhand vergroot. Verder zal ik me ook beperken tot aantal producten, aangezien ik merk dat maaginhoud ook veel uitmaakt, waardoor de weegschaal steeds wat anders aangeeft. Voorbeeld: een dag weinig kcals (1800), veel groentes, soep etc, de volgende dag toch een kg zwaarder, uiteraardt gebeurt er niks met mijn VP maar wel met de aanduiding van de weegschaal waardoor dit beeld ook weer verdraaid en het moeilijker voor mij wordt om de progressie goed te kunnen volgen.Jammer van de cut.... het is idd zo dat je exact aan je uitgerekende schema moet houden en nee zegt tegen alle duiveltjes om je heen, of alles moet loggen en dan compenseren voor de uitspattingen die je netjes mee rekent in je macros.
Mooie DL! Niks mis met straps![]()

Geniet ervan gozer! Waar in Griekenland zit je?Beste DBB volgers & vrienden,
Heb de laatste tijd niet gelogd en zit nu voor drie weken te genieten in Griekenland. Hierna ga ik de draad weer oppakken en actief loggen!
50 dagen heb ik dan precies, kort dag om eerlijk te zijn wel motiverend, maar geen zin om weer te snel te gaan waardoor mijn resultaat tegenvalt. Ik denk dat ik niet ga meedoen, maar ik heb nog een paar dagen om mij te bedenken.Als je een snellere cut doet kun je ook meedoen aan de contest![]()
Lekker motiverend zeker, en hoe meer concurrentie hoe gemotiveerder ik weer ben50 dagen heb ik dan precies, kort dag om eerlijk te zijn wel motiverend, maar geen zin om weer te snel te gaan waardoor mijn resultaat tegenvalt. Ik denk dat ik niet ga meedoen, maar ik heb nog een paar dagen om mij te bedenken.