- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit keer een 'standaard' cut zonder refeeds, maar doormiddel van een steady kcals verlaging en cardioMooie doelen man! Dit keer geen refeeds meer in de weekenden?

Thanks! Good to be back

Thanks! Ik heb ontzettend veel zin weer om er tegen aan te gaan! Vakantie was heel motiverendNette gewichten hoor! Had je er weer zin in na de vakantie?
Goeie doelen kwa cut!

Ja man, best zuur na zo'n vakantie. Mehh vakantie's zijn slecht voor meFucked up van je onderrug man!! Hopelijk niks ernstigs!
Goed weekend en keep it up!![]()
hahaHoopte ik ook.. nog steeds last, wellicht na het weekend weer in orde.Ik hoop dat het alleen vermoeidheid was die rug. Dat overleef je wel weer![]()
Thanks, bij jou gaat het ook goed zag ik!
Haha, dat is een klein misverstand. Als ik ga cutten naar 5% moet ik dedicated as f**k aan de slag en hou ik minder massa over dan Dolf Jansen..Yes ga ik doen, jij ook! Ik las trouwens ergens in je log als ik me niet vergis dat je gaat bulken als je de 5% hebt gehaald?haha

Thanks Dave!
Zeker, de squats waren bijna 100% pijnloos, kracht komt ook weer terug gelukkig!
Clear!Haha, dat is een klein misverstand. Als ik ga cutten naar 5% moet ik dedicated as f**k aan de slag en hou ik minder massa over dan Dolf Jansen..
De insteek was om toe te werken naar een (recomp) bulk met onderhoud+5%..
@Training: Goed gewerkt weer Dom! Ziet er allemaal goed uit..geen pijn aan je onderrug en een voldaan gevoel na de trainingZeker dat laatste vind ik zelf altijd erg belangrijk!
![]()

Ja ben er blij mee, squats waren ook bijna helemaal pijnvrij