AndroidHealthClinic

dr bench's log

raw bank gaat ook hard hier!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.262
26/8

bd
50x7
70x7
90x7
110x7
130x7
147,5x7
147,5x7

100x10

Sterk.
Heb je een nieuw "geheim schema" met die oneven cijfers de laatste tijd..?

Da's natuurlijk zijn Sovjet achtergrond... ;)

• #1.266
Cccp

• #1.267
29/8 te Nijmegen

of het komt door de lucht in Nijmegen of zijn de gewichten anders hier))))

bd:
20x8
40x5
60x5
80x8
100x5
120x5
140x5
155x5
155x5 (ging erg goed, dus doorgegaan)
170x2
185x1
200x1

100x8
100x8

Wat? 200 RAW?

• #1.269
idd
was geen wedstrijdbeurt.

Hoe kan dat dan?
Fake plates?

Ik geloof niks meer van die CCCP mannetjes....

Gaat goed hier lees ik :thumbs:...15 juli nog een mooi pr van 175kg en dan zo'n 6 weken later 200kg :eek: Wat is je geheim Artak...een progressie van 25kg in zo'n korte tijd terwijl je toch al een zeer getraind persoon bent grenst aan het ongelofelijke. Is het je schema, ben je een stuk zwaarder geworden of heb je een "toverdrankje" wat helpt en bij een eventuele dopingtest hopenlijk niet zal zorgen voor een negatieve uitslag? ;)

Gaat goed hier lees ik :thumbs:...15 juli nog een mooi pr van 175kg en dan zo'n 6 weken later 200kg :eek: Wat is je geheim Artak...een progressie van 25kg in zo'n korte tijd terwijl je toch al een zeer getraind persoon bent grenst aan het ongelofelijke. Is het je schema, ben je een stuk zwaarder geworden of heb je een "toverdrankje" wat helpt en bij een eventuele dopingtest hopenlijk niet zal zorgen voor een negatieve uitslag? ;)
:roflol:

Oh man, don't even go there... :D

:popcorn: I'm wait'n... :D

By the way, tis Artak van harte gegund, absoluut geen afgunst hoor.
Overigens zou een "negatieve uitslag" alleen maar positief zijn, want Artak heeft alreeds diverse doping testen gehad en allen waren negatief, dus heeft men géén verboden middelen aangetroffen (en dat mag ook wel eens gezegd worden!). Ik bedoelde dus gekscherend een positieve uitslag.
Ik verwonder me alleen oprecht over zo'n gigantische progressie...maar ik ben van nature een goedgelovig mens, was altijd het braafste jongetje van de klas :engel: heb echt psychisch een enorme dreun gekregen toen ik erachter kwam dat Sint Nicolaas, de Kerstman en de Paashaas niet bestonden...en wat dacht je van toen ik seksueelwerd voorgelicht en mijn idee dat de ooievaar de babies bracht aan het diggelen werd geslagen? Ben nu eenmaal een fan van sprookjes en fictie...heb bijvoorbeeld alle boeken van Harry Potter verslonden. Maar tis wel goed om altijd het verschil te weten tussen feit en fictie...hoop dat dit voor artak ook het geval is ;)

• #1.277
mannekes toch.......

ik train gewoon hard:D, voor de rest zeg ik niets.

PM: laat die dopingtest maar komen.

mannekes toch.......

ik train gewoon hard:D, voor de rest zeg ik niets.

PM: laat die dopingtest maar komen.

Uiteraard heb ik alle vertrouwen in je!
En wil ook absoluut niets suggeren, want als ik ergens een hekel aan heb dan is het aan achterklap, laster en roddels.
En eigenlijk ben ik absoluut niet nieuwsgierig van aard, maar nu ben ik toch wel heel geïnteresseerd als ik eerlijk mag zijn.
Niet dat ik twijfel aan je intelligentie (je bent tenslotte arts) maar ik bedoel je hebt geen last van je ogen of zo toch? Want op veel halterschijven staan zowel de kilo's als de lbs/pounds vermeld, en iedereen kan zich wel eens verkijken, toch? :dunno: ;)

• #1.279
dat was het Rene: 200lbs

Terug
Naar boven