- Waardering
- 2.661
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterk.
Heb je een nieuw "geheim schema" met die oneven cijfers de laatste tijd..?
Wat is je geheim Artak...een progressie van 25kg in zo'n korte tijd terwijl je toch al een zeer getraind persoon bent grenst aan het ongelofelijke. Is het je schema, ben je een stuk zwaarder geworden of heb je een "toverdrankje" wat helpt en bij een eventuele dopingtest hopenlijk niet zal zorgen voor een negatieve uitslag? 
Gaat goed hier lees ik...15 juli nog een mooi pr van 175kg en dan zo'n 6 weken later 200kg
Wat is je geheim Artak...een progressie van 25kg in zo'n korte tijd terwijl je toch al een zeer getraind persoon bent grenst aan het ongelofelijke. Is het je schema, ben je een stuk zwaarder geworden of heb je een "toverdrankje" wat helpt en bij een eventuele dopingtest hopenlijk niet zal zorgen voor een negatieve uitslag?
![]()

heb echt psychisch een enorme dreun gekregen toen ik erachter kwam dat Sint Nicolaas, de Kerstman en de Paashaas niet bestonden...en wat dacht je van toen ik seksueelwerd voorgelicht en mijn idee dat de ooievaar de babies bracht aan het diggelen werd geslagen? Ben nu eenmaal een fan van sprookjes en fictie...heb bijvoorbeeld alle boeken van Harry Potter verslonden. Maar tis wel goed om altijd het verschil te weten tussen feit en fictie...hoop dat dit voor artak ook het geval is 
mannekes toch.......
ik train gewoon hard, voor de rest zeg ik niets.
PM: laat die dopingtest maar komen.