- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik durf het langzamerhand weer echt trainen te gaan noemen.De gewichten beginnen al wat serieuzer te worden. Nice!

Ja ik kreeg al iets mee dat jij ook lekker thuis sport.Heb je nieuwe logje gevonden. Een bescheiden verzameling spullen in het tuinhuisje. Mooi mooi mooi.
Ik snap het bezwaar tegen de elastieken wel, en met gewichten heb je directere terugkoppeling of het omhoog gaat of niet.
Goed bezig weer man
PS. We zijn collega thuislifters. Maar dat wist je wel he?
Ja alle oefeningen gaan makkelijk, behalve squat. Echt nog niet falen, maar voelt stiekem toch best zwaar aan af en toeHa, volgens mij begin je eindelijk echt wat te voelen van de gewichten! [emoji14]
Langzaam opbouwen weer. Een vent van jouw postuur moet er nog wel wat bij kunnen krijgen....Ja alle oefeningen gaan makkelijk, behalve squat. Echt nog niet falen, maar voelt stiekem toch best zwaar aan af en toe
Nee hoor programma is nog hetzelfde alleen dat tellen met die schijven is gewoon moelik
Ik hoop het... hoop dat ik niet te veel hoef te werken... maar heb zo'n naar voorgevoel. Heerlijk binding met de kerstJa hallo, gewoon netjes je reps gedaan! Nu lekker veel kanen op de feestdagen voor wat extra kracht.![]()
Jup de hele kerst