- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Hopen inderdaad dat het niet nodig is dan!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopen inderdaad dat het niet nodig is dan!
Ja weet het van die 2 keer squatten en 1 keer in de week, maar train het liefste gewoon om de dag zonder op vaste dagen te letten. Werkt toch niet met die diensten van me. dan lijkt me dit juist de beste optie. Anders ben ik nog 2 keer kort achter elkaar aan het squatten en dat wil ik juist voorkomen. maar thanx voor de heads up.Gaat je zeker bevallen! Even voor de statistiek: je squat iedere week 2x en deadlift 1x in Greyskull, je upperbody wissel je wel gewoon af iedere training.
Dus week 1 is dan squat+bench, deadlift+press, squat+bench
En week 2 wordt dan: squat+press, deadlift+bench, squat+press
Enzovoort.
Uiteraard kan je jouw variant ook prima doen, zeker als je vaker wil deadliften. Heb dat zelf ook gedaan en is zeker lekker voor je deadlift.
Ja weet het van die 2 keer squatten en 1 keer in de week, maar train het liefste gewoon om de dag zonder op vaste dagen te letten. Werkt toch niet met die diensten van me. dan lijkt me dit juist de beste optie. Anders ben ik nog 2 keer kort achter elkaar aan het squatten en dat wil ik juist voorkomen. maar thanx voor de heads up.
Heb het zelf inderdaad ook zo gedaan een tijdje.ja ik ook wel eigenlijk....Mooi progressie schema. Benieuwd hoe dat zal gaan....

Ja heb dat eerder gemerkt met dat squat volume toen ik eerder stronglifts deed, maar hoopte nog wat sneller een boost te kunnen geven. Maar heb nu al het idee tegen mijn eigen lijf aan te werken. Dus dan gaan we maar voor een iets rustiger schema.T zou zomaar eens heel positief kunnen werken. Nu je weet dat minder squatten in de week beter voelt voor je.
Succes in ieder geval. en voor een post-griep training netjes!
Thanks! Ja die ging ook nog erg makkelijk die bank.... Durf ik nu best wel 2kg bij te prikken

Nee 98kg zowat...Als je in dit tempo doorgaat moet je schijven bijkopen
En lekker die chin ups. Klopt die 100 kg nog? Dan is het een flinke massa om op te tillen hoor!
Ach ze mogen het gewicht ook in euro's meenemen.Laat je die arme mensen met schijven van 20 kilo zeulen? Wat een bruticus!
Greyskull bevalt wel zo te zien?
Ach ze mogen het gewicht ook in euro's meenemen.
Greyskull bevalt goed amrap is erg leuk en motiverend