XXL Nutrition

Dumba, vrienden en familie ratpowerlogje

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Ik denk dat je loglift beter op andere dag kunt doen. Je ging eerst deadliften, squaten en dumbbelldeadliften. Daarna nog bankdrukken ook. Dan heb je nog amper een legdrive denk ik en je triceps zijn al vermoeid.
 
Meen je serieus dat jullie dumbbells in de gym hebben van 77,5kilo per stuk :eek:?
Of begrijp ik het verkeerd?

Ik train gewoon thuis op mijn zoldertje van 20m2.

Je zou eens een filmpje moeten maken van die deadlifts, vind dat echt vet goed van je!

Een filmpje; je moest eens weten hoeveel moeite die foto al kostte. Ben echt een kluns met computers.:D

Ga je log weer volgen dumba, was al een sterke training trouwens, en die bench die komt wel terug!

Dank je.

Ja dumba, show eens wat filmpjes met die harde krachtpowertrainingen van je..
Waar blijven ze nou kerel?

Zal eens kijken of het gaat lukken.

Ik denk dat je loglift beter op andere dag kunt doen. Je ging eerst deadliften, squaten en dumbbelldeadliften. Daarna nog bankdrukken ook. Dan heb je nog amper een legdrive denk ik en je triceps zijn al vermoeid.

Een beetje overbelast voelde het wel ja.
 
Serieuze training Dumba!!! Da's geen half werk! Hoe lang ben je bezig geweest?

Fijn weekend!
 
beter wat verspreiden!

bijvoorbeeld een UB/LB split
of 3x per week fullbody!

succes iig!
 
Serieuze training Dumba!!! Da's geen half werk! Hoe lang ben je bezig geweest?

Fijn weekend!

Dank je, maar het was een samenvatting van vorige week, omdat ik tijdelijk geen logje had.Ik heb een uurtje per dag getraind.

beter wat verspreiden!

bijvoorbeeld een UB/LB split
of 3x per week fullbody!

succes iig!

Dank je. Ik zal mijn schema nog even posten. Minder hardlopen om wat in gewicht aan te komen.:D

Vandaag weer een ouderwetse (zondagse) rommeltraining die uiteindelijk toch nog overzichtelijk werd:eek:.

Buik/onderrug

Hanging kneeraise 2x8
Kneeraise 2x30
Twist 2x40

Goodmorning 12x10/Twist 30x10
Hyperextension 20x/30x

Schouders/kuiten

Nekpress 5x70/3x75 kuitheffen 20x70/15x75 (supersetjes)

Sterkste Man

Log lift 8x20/8x40 (warm-up) 3x50/3x55/3x60/3x65
Powerstairs (gewicht op verhoging zetten) 10x80
Dumbelhold 2x42,5 (geen talk/straps) 60 seconden vastgehouden

Medley's Dumbbelloop 2x42,5 20 meter/Log lift 2x60/stangloop 60kg 20 meter/dumbbell deadlift 2x42,5 3x: 38 seconden. (redelijk:scratch:)
Duckwalk 70kg 25 meter/nekpress 2x70/gripper RB 130 (=#1,5) 3x l en 3x r

Powerstairs 12x120/Duckwalk met 5cm dikke greep 70kg 15 meter.
Voelde goed ondanks een irritatie aan de onderrug.

Grip

RB 130 #1,5 LH 5x RH 8x
Rolling thunder LH 3x42 RH 3x42
Staande leverage bar L + RH 5x4,5
Platewristcurl 25x10

Alles bij elkaar toch een redelijk goed gevoel aan overgehouden.
Greetzzz:D;)
 
Ik zie geen MP maar vind het wel een sterke Neck Press. Goede overall training dumba!
 
Laatst bewerkt:
MP? Zie ik ook nergens staan...luppie heeft nog amfetamine van vroeger in zijn bloed circuleren lol..

Goede training ratpower
 
Mooie duckwalk goed bezig!
 
Nice training. Sterke MP

Lup bedoelde vast NP

Ik zie geen MP maar vind het wel een sterke Neck Press. Goede overall training dumba!

Thanx

MP? Zie ik ook nergens staan...luppie heeft nog amfetamine van vroeger in zijn bloed circuleren lol..

Goede training ratpower

Dank je
Mooie duckwalk goed bezig!

lekkere training dumba

Bedankt. Had nog een lichte Jokerace gedaan met 70kg in de nek 200 meter gelopen en lunges 3x24x70.

Straks nog even voetbal kijken.:D;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zeg maar gerust lekker 2-0!

Terechte uitslag..zoals gebruikelijk het hele seizoen was 010 weer waardeloos :)
 
Onterecht! Nou ja, eigenlijk wel terecht maar had niet mogen gebeuren! Wel mooie wedstrijd van Suarez hehe
 
Terecht en had zeker moeten gebeuren. 010 had geluk dat het niet 6-0 is geworden er stond een stevige paal en lat in de arena
 
hoho , de eerste helft waren we gelijkwaardig , 2e helft was idd voor ajax , veel paal en lat werk , voorkwam erger , maar goed dit had ik ingecalculeerd , dit seizoen is toch al verloren - op naar volgend jaar
 
:spam:

Leuke trainingen Dumba, maar die gewichten op de medleys zullen toch zwaarder moeten maat ;)
 
Zwaarder

Dumba, kom op ratpower oude rat....
Sanca heeft gelijk die gewichten moeten omhoog...:D
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven