XXL Nutrition

Dumba, vrienden en familie ratpowerlogje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nee, alle 200 als je uitloopt iig. gaat uit van atletiekvereniging, omdat er nogal weinig gelopen wordt hier. Is gewoon een deelnameprijsje.
Zou bij STM eigenlijk ook moeten...iedereen een klein bekertje/medaille alsmede een sportiviteitsprijs voor de leukste deelnemer bijv.:D

:roflol:

Laat je daar nou doorschemeren dat jij wel een kansje zou maken als de "Leukste Deelnemer"-award uitgereikt zou worden?

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Laat je daar nou doorschemeren dat jij wel een kansje zou maken als de "Leukste Deelnemer"-award uitgereikt zou worden?

Vanavond komen Robert en MoMass. Ik zal de sportiviteitsbeker dan ook laten zien.;) Kan dat ook op het filmpje gezet worden.
De enige x dat ik een wedstrijdje heb gedraaid waarin een sportiviteitsprijs te verdienen viel heb ik die ook gewonnen.:D
Dus ja...daar zou ik wel een kans op maken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:o

dit log is echt te cool om waar te zijn!

Ik denk dat Impo de mening van veel DBB'ers (erg goed) heeft uitgedrukt.

:rolleyes: entertaining

Wat is de waarde van een medaille of beker als iedereen die krijgt? Juist, niks. Als je een medaille/beker krijgt omdat je meedoet, niet omdat je uitzonderlijke prestaties geleverd hebt, had je er net zo goed 1 in de winkel kunnen kopen.

Kunnen we proberen dit log nog te redden door enigszins on topic te posten?

dit ÍS ontopic..... hier gaat het allemaal om: entertainment ;)

Help dumba maar eens met tips omtrent de trainingen of zijn jullie bang voor concurrentie? :D

Iedereen poept vast in z'n broek. Marco heeft al genoeg tips gehad als je het log 'es goed zou doorlezen.

Iedereen poept vast in z'n broek. Marco heeft al genoeg tips gehad als je het log 'es goed zou doorlezen.

Als ik die trainingen ga doen is het een enkeltje ziekenhuis voor me.
Kan mijn lichaam al een paar jaar niet meer aan, vandaar de keuze voor het hardlopen. Maar dat had ik al geschreven.;)

Maar goed on-topic idd. Net sprintjes geoefend 10x30meter en 10 starts en 2km uitloop.

als Dumba een keer geen BS post en een keer bij zijn plan blijft,dan moet dat wel mogelijk zijn!

Voor mij is het klaar. Net met mijn vrouw even dit log doorgelezen en ze zegt ook...waar doe je het voor?
Ook de diverse mails/pm's/chats van diverse mensen even laten lezen.
Ze zegt:'Laat ze het lekker uitzoeken...dit hoef je jezelf niet aan te laten praten'
Gaat niet om de mensen die het goed bedoelen, maar dit kost alleen maar tijd.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven