Fijn dat je de recreantenloop hebt kunnen uitlopen ondanks je krampen. Om eerlijk te zijn had ik van iemand die zich inschrijft voor meerdere wedstrijden per jaar toch een betere tijd verwacht.
Ik loop de 10km sneller en ik weeg 115 ongeveer. Hoe kan dat?
Ik snap er echt niks meer van, sorry hoor, je bedoelt het vast allemaal goed en je hebt waarschijnlijk goede intenties maar ik snap er inmiddels niks meer van door de onnavolgbare wijze waarop je je log bijhoudt, wat je schrijft, wat je doet en enzovoorts.
Eerst wilde je nog eenmaal vlammen en dat werd St.Job, toen las ik dat je ook nog HG wedstrijden wilde doen, daarnaast nog hardloop wedstrijden en dit alles combineerde jij op geheel (eigenwijs) eigen wijze.
Nu lees ik een pagina terug dat alle voornemens bijzaak zijn, enkel de klimduinrun is hoofdzaak. En dit is toch een groot contrast met bepaalde beweringen die je zelf hebt geschreven ten aanzien van deze wedstrijd.
Verder heb je eerst een verrekte spier dan een scheve wervelstand waarmee het niet verstandig is te gaan hardlopen, vervolgens doe je dezelfde week nog allerlei oefeningen voor de rug en hardlopen.
Wel St.Job- niet St.Job, slotjes, topicban, met je vrouw BB willen gaan doen etcetera.
De tips die worden gegeven door mensen van wie ik mag aannemen door ervaring bepaalde kennis van zaken te hebben worden weggewuifd en/ of doodgezwegen.
Wanneer mensen die jou voorzien van tips door kritieken te geven lijken deze niet door te dringen en val je terug in een kinderlijke rol door retorische vragen te stellen.
De week waarin je je blessure opliep ging je nog trainen en de week daarop haalde je nog allerlei PR's. Het bleek allemaal mee te vallen en goed te voelen waardoor de wedstrijd toch haalbaar leek, prompt een dag later wist je het niet meer want het was toch foute boel.
Je bent dit log en het andere log begonnen vanwege St.Job, er is zelfs een shirt gemaakt met jouw overleden rat erop die de naam draagt van jouw profiel.
Je hebt ervaring maar wilt pertinent meedoen met beginners, je hebt ervaring met trainen maar de opbouw van jouw trainingen zijn niet gangbaar zoals men zou verwachten bij een training van een STM.
Is allemaal persoonlijk en prima verder, maar nu blijkt toch wel dat het rendement nihil is en dan vraag ik me af wat het doel is van de meerdere logjes.
Er wordt hier en daar geschreven dat dit log zou worden gebruikt om te rellen, ik vind dat weleens geschreven mag worden dat dit een matige projectie is van de personen die dit beweren.
Uiteraard worden er grapjes gemaakt en natuurlijk fronst men de wenkbrauwen hier en daar maar dat is een vrij natuurlijke reactie op hetgeen hier en in de andere logjes wordt geschreven.
En het is fijn dat jij huisdieren hebt waarmee je je ziel en zaligheid kunt beleven, dat is jouw zaak. Maar neem me niet kwalijk wanneer ik schrijf dat je toch het besef moet hebben dat wanneer je schrijft dat jouw ratten praten enzovoorts dat er een karikatuur wordt geschetst dat je over jezelf afroept.
Met dit bericht wil ik Marco een spiegel voor houden, niks geen gebash of wat dan ook- laat dit duidelijk zijn.
De reden waarom ik dit doe is omdat ik vind dat dit nodig is en dat is mijn mening en mijn waarheid.
Hier kunnen anderen over verschillen van mening, dat is een ieder zijn goed recht, maar ik hoef me hopelijk niet te gaan verantwoorden over de vraag of dit nou wel of geen bash is etcetera.
Marco, misschien heb je er iets aan en wellicht loont het de moeite om eens in de spiegel te kijken.
Succes.