XXL Nutrition

Dumba, vrienden en familie ratpowerlogje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Leuk dat je een PR hebt gelopen :) Ook nog een mooie plaats kunnen pakken?

Ik denk dat er zo'n 200 deelnemers waren waarvan er zo'n 120 achter me eindigen. Echte recreant.1e medaille binnen geeft altijd een lekker gevoel.:) Stom van me: bedankt man!

43 minuten. Dan loop ik Hoorn wel alleen.:treuren::roflol: Ik ben tevreden als het een PR wordt.:D En 14 minuten lijkt me wat veeeel.;)

Zal nu wel flink tegen vallen,zou vanavond voor het eerst sinds 5 maanden weer lopen:( kwam er niet van...
hoop dat me conditie weer snel op peil is dan loop ik wel mee!

Zal nu wel flink tegen vallen,zou vanavond voor het eerst sinds 5 maanden weer lopen:( kwam er niet van...
hoop dat me conditie weer snel op peil is dan loop ik wel mee!

Doen we rustig aan. Gaan we tijdens het lopen wat auto's die langs de kant staan tillen.;):D
Waarom heb je niet gelopen?

Een pr is netjes, zeker wanneer het een tijdje geleden is. En belangrijker nog, je hebt het naar je zin gehad toch? Top kerel! :hedbang:

Een pr is netjes, zeker wanneer het een tijdje geleden is. En belangrijker nog, je hebt het naar je zin gehad toch? Top kerel! :hedbang:

Ja, wedstrijdjes geven een goed gevoel. Binnen een uur was ik weer thuis en leuke gesprekken met andere sporters. Ik sprak van te voren met de winnaar. Ik dacht eerst.Ik ga hem proberen bij te houden. Loopt hij 9.45.
Ik begrijp de kramp wat beter nu en was na 150 meter wel klaar met proberen te volgen.;):D
Vergeet ik het bijna weer. bedankt mc.:)

Ik verwachtte toen je zei dat je meedeed met SM van Sint Job dat je toch niet ging meedoen, ben benieuwd of je men ongelijk kan bewijzen.

Fijn dat je de recreantenloop hebt kunnen uitlopen ondanks je krampen. Om eerlijk te zijn had ik van iemand die zich inschrijft voor meerdere wedstrijden per jaar toch een betere tijd verwacht.
Ik loop de 10km sneller en ik weeg 115 ongeveer. Hoe kan dat?
Ik snap er echt niks meer van, sorry hoor, je bedoelt het vast allemaal goed en je hebt waarschijnlijk goede intenties maar ik snap er inmiddels niks meer van door de onnavolgbare wijze waarop je je log bijhoudt, wat je schrijft, wat je doet en enzovoorts.

Eerst wilde je nog eenmaal vlammen en dat werd St.Job, toen las ik dat je ook nog HG wedstrijden wilde doen, daarnaast nog hardloop wedstrijden en dit alles combineerde jij op geheel (eigenwijs) eigen wijze.
Nu lees ik een pagina terug dat alle voornemens bijzaak zijn, enkel de klimduinrun is hoofdzaak. En dit is toch een groot contrast met bepaalde beweringen die je zelf hebt geschreven ten aanzien van deze wedstrijd.

Verder heb je eerst een verrekte spier dan een scheve wervelstand waarmee het niet verstandig is te gaan hardlopen, vervolgens doe je dezelfde week nog allerlei oefeningen voor de rug en hardlopen.
Wel St.Job- niet St.Job, slotjes, topicban, met je vrouw BB willen gaan doen etcetera.
De tips die worden gegeven door mensen van wie ik mag aannemen door ervaring bepaalde kennis van zaken te hebben worden weggewuifd en/ of doodgezwegen.

Wanneer mensen die jou voorzien van tips door kritieken te geven lijken deze niet door te dringen en val je terug in een kinderlijke rol door retorische vragen te stellen.
De week waarin je je blessure opliep ging je nog trainen en de week daarop haalde je nog allerlei PR's. Het bleek allemaal mee te vallen en goed te voelen waardoor de wedstrijd toch haalbaar leek, prompt een dag later wist je het niet meer want het was toch foute boel.

Je bent dit log en het andere log begonnen vanwege St.Job, er is zelfs een shirt gemaakt met jouw overleden rat erop die de naam draagt van jouw profiel.
Je hebt ervaring maar wilt pertinent meedoen met beginners, je hebt ervaring met trainen maar de opbouw van jouw trainingen zijn niet gangbaar zoals men zou verwachten bij een training van een STM.
Is allemaal persoonlijk en prima verder, maar nu blijkt toch wel dat het rendement nihil is en dan vraag ik me af wat het doel is van de meerdere logjes.

Er wordt hier en daar geschreven dat dit log zou worden gebruikt om te rellen, ik vind dat weleens geschreven mag worden dat dit een matige projectie is van de personen die dit beweren.
Uiteraard worden er grapjes gemaakt en natuurlijk fronst men de wenkbrauwen hier en daar maar dat is een vrij natuurlijke reactie op hetgeen hier en in de andere logjes wordt geschreven.
En het is fijn dat jij huisdieren hebt waarmee je je ziel en zaligheid kunt beleven, dat is jouw zaak. Maar neem me niet kwalijk wanneer ik schrijf dat je toch het besef moet hebben dat wanneer je schrijft dat jouw ratten praten enzovoorts dat er een karikatuur wordt geschetst dat je over jezelf afroept.

Met dit bericht wil ik Marco een spiegel voor houden, niks geen gebash of wat dan ook- laat dit duidelijk zijn.
De reden waarom ik dit doe is omdat ik vind dat dit nodig is en dat is mijn mening en mijn waarheid.
Hier kunnen anderen over verschillen van mening, dat is een ieder zijn goed recht, maar ik hoef me hopelijk niet te gaan verantwoorden over de vraag of dit nou wel of geen bash is etcetera.

Marco, misschien heb je er iets aan en wellicht loont het de moeite om eens in de spiegel te kijken.

Succes.

Ik verwachtte toen je zei dat je meedeed met SM van Sint Job dat je toch niet ging meedoen, ben benieuwd of je men ongelijk kan bewijzen.

Ik ben er wel bij. Hoop echt dat mijn rug het houdt.:D
STM is de mooiste sport die er is.:)

@Impo Nee hoor. Hoef je niet. Je geeft je mening. (wel een beetje uitgebreid)
Ik ben gewoon een recreant als hardloper en inmiddels ook wel bij de andere sporten.
Ik wil alleen het publiek entertainen en voor de rest gewoon voor de lol.:D
Ik vind het nog wel leuk om te kijken of ik die 302kg carDL nog kan of die wheelflip. Ik ben best roestig gezien verschillende kleine pijntjes.
Maar goed, ik trek dat scheve lichaam van me gewoon weer recht en knallen maar.;):D

Ga zo Wim mailen met redelijk goed nieuws. Gisteren tijdens het hardlopen ging het met de onderrug heel goed en ik doe lekker mee.:D
29 april ga ik ook lekker hardlopen. Is toch maar 2,5km.;)

1 hand pinchblok LH 2x22/1x27 RH 2x22/2x27 (is een spiegelglad blokje van 5cm dikte)
Hanging kneeraise 3x8
Crosstraineruitloop:o 2,5km

Comm. go for it. Eye of the tiger. Ratpower???:D

Je gaat echt van het ene uiterste naar het andere he, heb je daar al langer last van?

Meelopen met de winnaar van een trimloop en dan eindigen met een tijd die bijna het dubbele is. Marco, overschat je jezelf niet teveel?

Nu zal bijna iedereen wel eens overmoedig zijn geweest bij deelname aan een trimloop maar als getraind hardloper moet je toch wel weten wat je maximale tempo is?

Hehehe, begrijp jou wel... je faked gewoon een blessure zodat je vrouwtje je iedere dag moet masseren :D.

Ben er nog. Ja absoluut. Gewoon 3x au zeggen.

;)

Meelopen met de winnaar van een trimloop en dan eindigen met een tijd die bijna het dubbele is. Marco, overschat je jezelf niet teveel?

Nu zal bijna iedereen wel eens overmoedig zijn geweest bij deelname aan een trimloop maar als getraind hardloper moet je toch wel weten wat je maximale tempo is?

Ik ben geen getraind hardloper. Ik rommel gewoon 4-5 sporten door elkaar heen. Ze noemen het multi-sporter geloof ik.
Niet goed genoeg om iets echt goed te doen, maar combinerend vaak nog wel plesant. (Nederlands?)
Na 200m tempolopen vallen bij mij de lampjes uit.
Sprinten gaat vrij goed.:D 2 NK's voor de boeg. (bij de ouwe lullen);)

Laatst bewerkt:
Kregen de eerste 80 mensen een medaille ofzo?

Nee, alle 200 als je uitloopt iig. gaat uit van atletiekvereniging, omdat er nogal weinig gelopen wordt hier. Is gewoon een deelnameprijsje.
Zou bij STM eigenlijk ook moeten...iedereen een klein bekertje/medaille alsmede een sportiviteitsprijs voor de leukste deelnemer bijv.:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven