MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
RPM werkt maar kort, en ik neem het niet voor iedere training (alleen als ik wat 'extra' nodig heb), en het is geen testo-booster, maar een wo-sup (Masters corrigeerde me daar nog in) - dus die coïtusuele drive is niet meer of minder dan gebruikelijk (ik zit dus niet aan de AAS!).
Maar doet de RPM wel wat voor je... Dit was het enige wat wel werkte toch..

Edit: JAAAAA, 100 pagina's!!:D

Heb trouwens wel de balen: gisteravond begon mijn stem rare dingen te doen, nu is 'ie echt weg. Af en toe een kriebelhoest er bij :(
Mexicaanse griep is het niet (symptomen zijn er niet naar), maar het voelt wel beroerd.
Dropje tegen de (opkomende) kriebelhoest - verder iemand goede ideeën?
Eachina en vitamine C - goeie weerstandscombi, sneller van griep/verkoudheid af. Tenminste dat merk ik in ieder geval zelf.

Hoest verder?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.984
Eachina en vitamine C - goeie weerstandscombi, sneller van griep/verkoudheid af. Tenminste dat merk ik in ieder geval zelf.

Hoest verder?

Geen griep en geen verkoudheid ;)
Hij gaat wel lekker, prima feestje gehad zaterdag :p (niks geks gedaan, maar langzaam maar zeker is heel mijn stem verdwenen, en nog steeds niet terug)
Weegschaal staat weer stil, dus vanaf vandaag 100 Kcal minder per dag (en ik ga een maaltijd vervangen door een bak kwark - is wat minder carbs).
Die kuittraining van vrijdag voel ik nog steeds... triceps ook, enige wat ik nog niet merk is spierpijn na biceptraining...
Ik zit een beetje in dubio hoe m'n cut verder te optimaliseren: de eerste paar weken rijst etc. gingen goed: gingen vrij vlot wat kilo's af, nu stagneert m'n gewicht... :(

lekker dat je je kuiten goed voelt.
je zult minder moeten eten dwarf :p

Of meer cardio :(.

Jawel!
Ik krijg er een flinke energiestoot en lekkere agressie van - bij (nog) geen andere wo-booster gehad...

Die energiestoot dat is wel fijn, maar die agressie :rolleyes:.

Vanaf vandaag aan de 1600 Kcal...
(how low can I go?!)

Hoe gaat het je af? Moest je hiervoor veel zakken in je kcal vergeleken met wat je normaal eet? (weet zo even niet op hoeveel kcal je laatste tijd zat)

Dat is beter :D
en ook voor je rustverbranding. :thumbs:

• #1.991
Van 1700 naar (vandaag) 1550... valt me nog mee moet ik eerlijk zeggen. Wel weer een gruwelijk gepuzzel om weer Kcals te 'sprokkelen' die ik schrap.
Meer cardio? Sorry: meer momenten kan ik niet, langere cardio is nog een optie (maar wacht ik even mee - zakken in Kcals is beter te plannen...)

En over die agressie van die RPM: die is met name lekker - alsof het is toegestaan (en van korte duur) ;)

Haha I get it ;)

Ik kan goed begrijpen waarom het lastig is welke kcal je dan maar moet schrappen haha dat zou ik ook hebben :P vandaar die extra cardio dan maar (my choice). Ik ben gek op goed eten + koken haha..en ik heb in het verleden zelf al te lang op te laag kcal gezeten dat ik dan voor die extra cardio zou gaan kiezen als het zo nodig is. ;)

Maaaarrrrr jup dat is ook waar... ik heb zo ook niet de tijd voor extra cardio. Je kan niet altijd buiten gaan fietsen nu het winter word ... zit er over na te denken om zo'n fietstrainer te halen, dan gebruik ik mijn fiets net zo vaak als in de zomer alleen dan binnen...:rolleyes:

ACH JA... die extra agressie van korte duur dan... is dan nog wel toegestaan,, als je het maar africht op die gewichten :o, maar dat zit wel goed volgens mij ;).

Ik gebruik zelf geen supplementen behalve whey/bcaa's...maar ben dan wel benieuwd hoe veel sterker ik dan zou worden als ik dat zou doen. Voor mijn gevoel ben ik zonder dat al redelijk sterk voor een meisje.

Have a nice day ;), ik ga zo trainen en dan door naar schoolllll.

• #1.993
Beiden vroeg op huh?
Ik heb zometeen een cursus 150 km verderop, hebben ze last-minute bedacht...
Na cursus direct door met trainen.

Enne: Hoera! Ik heb een beetje stem! :D

1700kcals? Hoppa ... ja, nu moet je beginnen met je voeding heel zorgvuldig te selecteren.
Maw: hoe krijg ik zoveel mogelijk eten binnen aan zo laag mogelijk kcals :p

Beiden vroeg op huh?
Ik heb zometeen een cursus 150 km verderop, hebben ze last-minute bedacht...
Na cursus direct door met trainen.

Enne: Hoera! Ik heb een beetje stem! :D
Gefeliciteerd, je hebt je stem terug!!

Ok, beetje een vraag die je niet aan een dame mag stellen, maarre wat weeg je nu bij welke lengte?:rolleyes:

• #1.998
1700kcals? Hoppa ... ja, nu moet je beginnen met je voeding heel zorgvuldig te selecteren.
Maw: hoe krijg ik zoveel mogelijk eten binnen aan zo laag mogelijk kcals :p
Idd... rijst maar weer 10 gram per maaltijd teruggeschroefd... en vanaf morgen (vanavond pas weer boodschappen doen, na trainen) een bak kwark ipv 1 van m'n maaltijden... Hope that does the trick. :rolleyes:
WOEHOEEE :cheer: :cheer: :cheer: op deze vroege ochtend :D
Ik merk wel dat ik amper iets kan zeggen, anders komt er een gruwelijke kriebelhoest opzetten :(
(en ik ben de drop nu al zat, heb er gisteren 3 of 4 op, en houd helemaal niet van drop! :mad: - als koekjes met chocolade nou goed waren voor je stem... :D)
Gefeliciteerd, je hebt je stem terug!!

Ok, beetje een vraag die je niet aan een dame mag stellen, maarre wat weeg je nu bij welke lengte?:rolleyes:
Op dit forum mag dat best ;)
1,59m en 62 kg.
Ok, en jij? :p

• #2.000
HOERA!!! Er komt weer geluid uit! WTF is er eigenlijk gebeurt? Zo ineens weg??
Idd: zomaar weg...
Ik zat zaterdagavond op een verjaardagsfeestje, rustig op de bank met een glaasje wijn (lekkere wijn joh! :D) en hoe later het werd hoe minder geluid mijn stem ging produceren... :(

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven