MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Knallen dwarfie :) En idd, gaat het even langzaam, kan je proberen of kc's terug te schroeven, of cardiosessies verhogen/intensiveren... Maar niet teveel in een sprong, gaat ten koste van je spiermassa

Dwarf neem anders ipv kwark huttenkaas light van de lidl, bevat minder vet en meer ew!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.004
Ja ik vind het lekkerder dan kwark puur eten!
en het lekkere van huttenkaas is je kan er van alles doorheen mengen!
kheb nu bijv. blikje tonijn, komkommer, uitje, 1 ei, en wat huttenkaas erdoor en tis echt een lekkere salade :-)

maar je kan makkelijk ook n tomaatje erdoor doen oid.

Van 1700 naar (vandaag) 1550... valt me nog mee moet ik eerlijk zeggen. Wel weer een gruwelijk gepuzzel om weer Kcals te 'sprokkelen' die ik schrap.
Meer cardio? Sorry: meer momenten kan ik niet, langere cardio is nog een optie (maar wacht ik even mee - zakken in Kcals is beter te plannen...)

En over die agressie van die RPM: die is met name lekker - alsof het is toegestaan (en van korte duur) ;)

Misschien dat je de cardio eventueel wat intensiever kan maken,i.p.v. langer.Denk aan intervaltraining .

• #2.007
Ok, te weinig slaap werkt voor mij niet...

Benchpress
10*20kg, 10*30kg, 7*40kg
de planning om nog 1 setje hoger te doen: dat ging 'm niet worden...

Flyes
10*5kg, 10*7,5kg, 10*7,5kg

Incline DB press
10*10kg, 10*12,5kg, 5*12,5kg PR!:D
stond er zelf van te kijken...

Standing cable flyes
10*5kg, 10*10kg, 10*15kg, 10*15kg
Vanaf 15kg voelde ik pas echt wat gebeuren... leuke oefening trouwens ;)

DB curl
10*7,5kg, 10*7,5kg, 4*10kg

Lying cable arm curl
10*15kg, 8*15kg, 9*15kg

Hammer curl
10*5kg, 10*7,5kg, 6*7,5kg

Preacher curl
10*12kg, 5*16kg, 5*16kg

Afgetopt met stomme fysio oefeningen en een half uurtje crosstrainer.

___

Morgen rugtraining: met meer energie! Donderdag weer belachelijk vroeg op, dus die training wordt anders niks... donderdagavond gewoon lekker op de hometrainer thuis...

Mooie PR, ook tijd voor de oplader DW!

Sow Dwarfie! Hij gaat lekker!! :thumbs:

Goedemorgen,

Nice training.. je doet wel veel oefeningen voor een kleine spier, met een reden?

Toch nette training hoor Dwarf! Make us proud!:D

Nooit spierpijn... vandaar...
Ben bezig met nieuw trainingsschema, tot die tijd pruts ik nog een beetje met dit schema ;)

Aha ;) oké.
Ik heb dat ook hoor... train wel zwaar met mijn biceps (2 oefeningen á 3 sets) maar ook geen spierpijn terwijl ik nu weer met een nieuw schema zit en de rest van mijn body duidelijk voel de dag na mijn training haha. Rare biceps...

Je incl db presses en je db curls zijn lekker uit verhouding :D
Geen slechte training..

• #2.017
Deadlift
8*40kg, 5*40kg (eerste set vergeten te filmen), 8*50kg, 8*60kg
Volgende keer toch een set 55kg tussendoor nemen: meer dan de helft van de reps op 60kg waren gewoon lelijk... :o

Hyperextensions
10*BW, 10*BW+10, 10*BW+10

Pull up (wijde greep, handpalmen van me af)
10*BW-25, 5*BW-20kg, 3*BW-15kg
BW = 61,3kg

BOR
10*22,5kg, 10*25kg, 10*30kg, 10*35kg
...volgende keer gewoon hoger beginnen... :rolleyes:

Lat pulldown
10*30kg, 8*35kg, 2*40kg
Was ik even ontevreden! Was wel voor het eerst dat ik ze aan de voorkant deed ipv naar m'n nek...

DB rows
10*10kg, 10*12,5kg, 10*12,5kg
Ik stond nog te twijfelen met de 15kg DB's, heb ze toch maar teruggelegd (gevoel dat het een dikke fail zou gaan worden)

Crosstrainer:
30 min
269 Kcal
157 avg
163 max

Jammer dat het zo'n dag was dat alles leeg was: eerst batterij van camera (om DL te filmen), toen iPod op de crosstrainer, uiteraard ook m'n telefoon (dus nog geen muziek op de terugweg op de fiets...) - verder was het wel een lekkere dag: gewicht is rustig aan weer aan het zakken (heel rustig), eten gaat lekker (vol gevoel de hele dag en niet teveel Kcals) en gewoon een 'overall' goed gevoel :D

gaat lekker DW..nice voor een lady :P

sterke dame hoor :lifter:
je rug is wel krachtig aan je deadlift, bors en lat pulldowns te zien

• #2.020
sterke dame hoor :lifter:
je rug is wel krachtig aan je deadlift, bors en lat pulldowns te zien

thnx!
ik lees teveel mannenlogjes om niet té kritisch naar mijn stats te kunnen kijken denk ik...

ofwel: ik vind het niet gruwelijk sterk...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven