MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
DL begint er op te lijken :) En hoe zit dat met BP zonder spotter?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.950
hehe, ik train altijd zonder spotter :D Dan wil het wel eens voorkomen dat je onder een zoot gewicht komt te liggen :P

Ik eigenlijk ook omdat standaard niet tot mn max ga.
Pas als ik dat van plan ben regel ik een spotter.

BP wil ik altijd wel meer gewicht & herhalingen, dus vraag vanaf 40kg of er iemand bij komt staan... lijkt me niet lekker om klem te liggen onder die stang... :o

45kg. Spotter stond er bij maar deed helemaal niks :D
(drukt toch prettiger dan niemand in de buurt)

Een spotter moet pas in actie komen als jij dat aangeeft of als duidelijk wordt dat het niet gaat, niet eerder!
Houdt wel in dat je blind op je spotter moet kunnen vertrouwen en dat is soms moeilijk.
Ik heb eigenlijk weinig een spotter maar als die persoon zou meehelpen of mij of de stang überhaupt zou aanraken zonder dat ik dat kenbaar maak door een kreet, grom of snotsliert zou ik dat zeker niet op prijs stellen!

Laatst bewerkt:
Bij mij op de gym zijn er ook een paar jongens, die als ze zien dat ik het echt zwaar krijg (vooral BP) ze uit zichzelf erbij komen staan voor de zekerheid, ik moet zeggen ik ken ze niet, maar ik vertrouw ze wel, ze houden voor de zekerheid hun hand onder de stang.

Maar je hebt wel gelijk dwarf, tis wel een saver id dat er iemand bij je staat.

• #1.953
Rijst met kalkoen & spitskool op (had honger!), dus kan nu rustig m'n training posten

Squat
12*20kg, 12*30kg, 12*40kg, 4*50kg (oeh, ik ging scheef zeg!), 6*45kg
Gewicht verlagen omdat de techniek op z'n zachts gezegd bagger was. Bij de eerste drie sets had ik daar geen last van. Volgende keer beter.

Legcurl
12*40kg, 12*45kg, 10*50kg, 4*55kg PR!:D

Calf raise (op zittende legpress)
12*50kg, 12*70kg, 12*90kg, 12*100kg, 12*110kg
Wow, dat ging makkelijker dan gedacht!

Standing gluteus
3 sets 100*20kg per been

Vervolgens fysio-oefeningen:
3*10 BW lunges met voorste voet op bosubal
20 stappen walking lunges (zonder gewichten)
3 sets 10x zakken door knie op 1 voet

cardio:
30 min
181 avg
191 max
even kijken hoe ver ik kon gaan, en hoe lang...
Volgende keer netjes binnen own zone blijven (tip van een trainster), na het halve uur begon ik wat blauwig te zien (zuurstoftekort), ook al voelde ik me prima (alleen moe). Was goeie muziek op m'n iPod ;)

Dwarfie!! Wat ben je lekker aan het knallen meid!
Maakt geen **** uit, volgende keer ff opletten gewoon. Al is techniek natuurlijk wel belangrijk. Neem je tijd, je hoeft niet te haasten eh? Spot erbij gehad? helpt wel vaak hoor! Toch deftig gewicht erop, beestin! :D

• #1.955
Squat stond iemand wel naast, ik ging niet scheef genoeg om de spotter nodig te hebben - gelukkig.

Heb mezelf huiswerk gegeven: nog eens goed opletten bij het (nogmaals) kijken naar de squat-video van rippetoe.

Goed zo! Kwarkie trots op je commitment dwarfie ;)

Heb een abbo op je blog. Er leuk om te lezen!
Suc6

goed weekend meid!

Nette training DW, squat zit niet mis, als het maar gecontroleerd is;)

Fijn weekend nog!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven