MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Reps die een spotter aanraakt zijn goed om extra spierbelasting te realiseren. Voor je stats gelden ze natuurlijk niet omdat je niet kunt bepalen hoeveel kg een spotter meetilt.

Heb toch de indruk dat je goed gemotiveerd bent dus ga zo door DW.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.962
Thnx voor alle motiverende woorden!
Op dit moment heb ik even pauze: we hebben net de badkamer gevoegd (voor de tweede keer, eerste keer was niet goed gegaan :()...
Vanavond lekker feestje, en heb nu al zin in dat glaasje rode wijn (of 2) wat ik mezelf heb toegezegd.

Alle loglezers natuurlijk ook prettig weekend!

Thnx voor alle motiverende woorden!
Op dit moment heb ik even pauze: we hebben net de badkamer gevoegd (voor de tweede keer, eerste keer was niet goed gegaan :()...
Vanavond lekker feestje, en heb nu al zin in dat glaasje rode wijn (of 2) wat ik mezelf heb toegezegd.

Alle loglezers natuurlijk ook prettig weekend!

K*t is dat he, had het ook ergens voor in de zomer gedaan, maar plots zie ik ineens weer wat vocht terug komen...., onderbuurman zal binnenkort wel op de stoep staan :P

Fijn weekend en geniet van je wijntjes! :D

• #1.964
K*t is dat he, had het deze zomer ook gedaan, maar plots zie ik ineens weer vocht komen...., onderbuurman zal binnenkort wel op de stoep staan :P

Fijn weekend en geniet van je wijntjes! :D

Bij ons ware de voegen sneller uitgehard dan gedacht.. ofwel: vorige week uit staan slijpen.. :(

Project Zolder gaat daarentegen wel voorspoedig :D
Aan 1 kant is vrijwel alles kaal (gisteren na training staan behangtrekken), volgende week schuren, schilderen en de week erop glasweefsel behangen en schilderen. Dan de andere kant van de zolder... Vloertje leggen is dan nog het enige dat er gedaan moet worden, ik gok dat ik dat ondertussen kan binnen een dag.

D'r zit tenminste schot in de zaak Dwarfie! Feest zuh! :cool:

Bij ons ware de voegen sneller uitgehard dan gedacht.. ofwel: vorige week uit staan slijpen.. :(

Project Zolder gaat daarentegen wel voorspoedig :D
Aan 1 kant is vrijwel alles kaal (gisteren na training staan behangtrekken), volgende week schuren, schilderen en de week erop glasweefsel behangen en schilderen. Dan de andere kant van de zolder... Vloertje leggen is dan nog het enige dat er gedaan moet worden, ik gok dat ik dat ondertussen kan binnen een dag.

Grappig, ik ga ook NU verder met behangtrekken op de Babykamer in wording! :D
Even kijken of dat me (net als bij jou) beter afgaat als kitten in de douch :eek:

• #1.967
Zo! Dit spul was toch sterker dan gedacht!
Normaal gesproken ben ik degene die als eerste in slaap valt, nu was ik de laatste die moe werd... om 4.00u 'nieuwe tijd'...
Om vervolgens om 8.30u (ook nieuwe tijd) wakker te worden van de honger...
Was een goed feestje, ik weet alleen niet zeker of ik nou 2 of 3 wijntjes op heb - wel was er te lekkere chocoladecake :o

waarom dat supplement? ga je troeven inzetten?

• #1.969
waarom dat supplement? ga je troeven inzetten?
Nee, hoor - ik zag dat spul toevallig en ben normaal gesproken de eerste die in slaap sukkelt op een feestje... Was verbaasd over het feit dat dit een soort energiedrink (zonder Kcals) is die wel werkt bij me...
Met een hoog vet% als ik is het (voorlopig) nog niet nodig om dat soort supps in te zetten.
Er gaat eerst 100 Kcals en wat karbs uit m'n schema.

• #1.970
Heb trouwens wel de balen: gisteravond begon mijn stem rare dingen te doen, nu is 'ie echt weg. Af en toe een kriebelhoest er bij :(
Mexicaanse griep is het niet (symptomen zijn er niet naar), maar het voelt wel beroerd.
Dropje tegen de (opkomende) kriebelhoest - verder iemand goede ideeën?

Heb trouwens wel de balen: gisteravond begon mijn stem rare dingen te doen, nu is 'ie echt weg. Af en toe een kriebelhoest er bij :(
Mexicaanse griep is het niet (symptomen zijn er niet naar), maar het voelt wel beroerd.
Dropje tegen de (opkomende) kriebelhoest - verder iemand goede ideeën?

NEE! Geen drop! Da's katabool! Neem liever honing ;)

EDIT: Beterschap meid :thumbs:

Doe je wel voorzichtig!
Mexicaanse griep willen wij niet hebben
Het BB virus hebben we wel allemaal maar dat andere niet

• #1.973
NEE! Geen drop! Da's katabool! Neem liever honing ;)

EDIT: Beterschap meid :thumbs:

Drop eet ik toch al niet voor m'n plezier en dat helpt tegen een hoestaanval - gelukkig pas 2 gehad vandaag :(
Als ik me morgen niet slechter voel dan vandaag dan gewoon gaan werken, heb cursus morgenavond...

En hoest trouwens met je coïtusuele drive? Merk je daar ook verschil in sinds je oestrogenen wat worden onderdrukt en nu meer testosteron binnenkrijgt door die RPM :p

Laatst bewerkt:
  • #1.979
112 bellen;)
Of lekker vroeg onder de wol...
21.15u - dat is wel gelukt...
112 voor verloren voorwerpen? Moet niet gekker worden...
Ja, kom eens hier een zoek m'n stem eens! (nog steeds weg)
Wakker worden, tijd om te trainen!
Nee, ben blijven liggen to 7.30u: blijkbaar had ik het nodig ;)
En hoest trouwens met je coïtusuele drive? Merk je daar ook verschil in sinds je oestrogenen wat worden onderdrukt en nu meer testosteron binnenkrijgt door die RPM :p
RPM werkt maar kort, en ik neem het niet voor iedere training (alleen als ik wat 'extra' nodig heb), en het is geen testo-booster, maar een wo-sup (Masters corrigeerde me daar nog in) - dus die coïtusuele drive is niet meer of minder dan gebruikelijk (ik zit dus niet aan de AAS!).

21.15u - dat is wel gelukt...
112 voor verloren voorwerpen? Moet niet gekker worden...

Ja, kom eens hier een zoek m'n stem eens! (nog steeds weg)

Nee, ben blijven liggen to 7.30u: blijkbaar had ik het nodig ;)

RPM werkt maar kort, en ik neem het niet voor iedere training (alleen als ik wat 'extra' nodig heb), en het is geen testo-booster, maar een wo-sup (Masters corrigeerde me daar nog in) - dus die coïtusuele drive is niet meer of minder dan gebruikelijk (ik zit dus niet aan de AAS!).

Oké, vroeg het me af..stond bij de voordelen ;)

Vervelend van je stem, hopelijk gauw weer terug.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven