- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx allemaal!
Ik ben vooral jaloers op die 20% van Jerney... maar met een hoop volharding enzo moet ik toch een aardig eind in de buurt kunnen komen...
Eind november heb ik een feestje, wil dan toch wel érg goed voor de dag komen - moet lukken, toch?
(mijn zus was altijd de slankste van ons 2, en het gaat nu richting de andere kant!)

Ik ben vastbesloten ;-)Gaat jou ook vast lukken Dwarfie!
Denk dat ik inmiddels al weer op 21 zit maar er wordt aan gewerkt
Traint je zus ook? Altijd leuk voor een beetje competitie.

Thnx! Ik weet ook heel goed waar die overtollige kilo's van mij vandaan komen - het heeft alleen véél te lang geduurd voor ik dat inzagDit zijn wijze woorden Dwarfie. Zo is het wel even. Meesten vergeten voor het gemak dat elk pondje toch echt door het mondje gaat. En zoals ze dat in die reclame van die kaas zo treffend zeggen: Wat er niet aankomt, hoeft er ook niet af
Prettig weekend meid!
KARMA!!

Hé Kaza,Hoi Dwarf,
Ik volg je blog met veel plezier en bewonder je doorzettingsvermogen.
Motiveert enorm moet ik zeggen, maar ik vroeg me af of je al weet wat nu je BF is en of je al in de buurt van de 25 zit ?
Greetz K

Ik ben vastbesloten ;-)
Mijn zus is het tegenovergestelde van mij: ze is getrouwd, in verwachting van de derde, traint niet (nooit gehoeven) en informeerde pasgeleden naar het crashdieet van mij van 2 jaar terug...
Dat wens ik niemand toe, en dat heb ik haar gezegd.
Nu tijd om haar te laten zien dat trainen tussen de mannen (KT FTW!)een stuk beter voor je is dan tussen de huisvrouwen (no offence) - en dat een goed uitgedacht voedingspatroon meer doet dan 100 uur cardio.
Een beetje ogen uitsteken kan geen kwaad - toch?

Juist leuk
Je zus is zeker een ecto die alles kan eten....
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik er uit zou zien als ik drie kinderen had gekregen,
maar eigenlijk wil ik dat ook niet weten
Laat maar aan je zus en de rest zien dat je met deze lifestyle veel meer succes boekt.
Sonja Bakker-achtige diëten en trainen met 100 reps sucks![]()

Mijn zus WAS een ecto die alles kon eten
...blijkbaar moet ze nu ook eens opletten op wat ze eet.
Kinderen vind ik érg leuk (van een ander) - moet er zelf niet aan denken!
Ik weet niet of ik haar ooit aan haar verstand krijg dat Sonja Bakker en 100-reps een baggermethode is (heb er namelijk ook OOIT in geloofd - shame on me), met een stel ouders met flink overgewicht en een heilig geloof in TellSell wordt het me niet makkelijk gemaakt...

Ik kan je één ding vertellen, mocht je je bedenken wat betreft kinderen krijgen, je weet niet wat je lichaam overkomt....![]()

Ik kan je één ding vertellen, mocht je je bedenken wat betreft kinderen krijgen, je weet niet wat je lichaam overkomt....![]()
Ik merk het zelfs al aan mijn lichaam dat ik altijd weer gesloopt ben als ik op mijn nichtje gepast hebt![]()

Yeah, ab circle pro, saunabelt en ab-tronic for the win!![]()

Ik merk het zelfs al aan mijn lichaam dat ik altijd weer gesloopt ben als ik op mijn nichtje gepast hebt![]()

Yeah, ab circle pro, saunabelt en ab-tronic for the win!![]()

Gelukkig hier nog meer goede redenen om niet aan kinderen te beginnen![]()

zozo, uitsloofster! op zondag nog ff hardcore knallen! Nice hoor!

Geef me eens 1 goede reden om NIET op zondagochtend hardcore te gaan knallen...
![]()
omdat je de hele week al hebt moeten pezen...? Zoiets?