MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Thnx allemaal!
Ik ben vooral jaloers op die 20% van Jerney... maar met een hoop volharding enzo moet ik toch een aardig eind in de buurt kunnen komen...

Eind november heb ik een feestje, wil dan toch wel érg goed voor de dag komen - moet lukken, toch?
(mijn zus was altijd de slankste van ons 2, en het gaat nu richting de andere kant! :p)

Gaat jou ook vast lukken Dwarfie!
Denk dat ik inmiddels al weer op 21 zit maar er wordt aan gewerkt :D

Traint je zus ook? Altijd leuk voor een beetje competitie.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.043
Gaat jou ook vast lukken Dwarfie!
Denk dat ik inmiddels al weer op 21 zit maar er wordt aan gewerkt :D
Traint je zus ook? Altijd leuk voor een beetje competitie.
Ik ben vastbesloten ;-)

Mijn zus is het tegenovergestelde van mij: ze is getrouwd, in verwachting van de derde, traint niet (nooit gehoeven) en informeerde pasgeleden naar het crashdieet van mij van 2 jaar terug... :rolleyes:
Dat wens ik niemand toe, en dat heb ik haar gezegd.
Nu tijd om haar te laten zien dat trainen tussen de mannen (KT FTW!)een stuk beter voor je is dan tussen de huisvrouwen (no offence) - en dat een goed uitgedacht voedingspatroon meer doet dan 100 uur cardio.
Een beetje ogen uitsteken kan geen kwaad - toch?

Dit zijn wijze woorden Dwarfie. Zo is het wel even. Meesten vergeten voor het gemak dat elk pondje toch echt door het mondje gaat. En zoals ze dat in die reclame van die kaas zo treffend zeggen: Wat er niet aankomt, hoeft er ook niet af :D

Prettig weekend meid!

KARMA!!

Hoi Dwarf,

Ik volg je blog met veel plezier en bewonder je doorzettingsvermogen.
Motiveert enorm moet ik zeggen, maar ik vroeg me af of je al weet wat nu je BF is en of je al in de buurt van de 25 zit ?

Greetz K

• #2.046
Dit zijn wijze woorden Dwarfie. Zo is het wel even. Meesten vergeten voor het gemak dat elk pondje toch echt door het mondje gaat. En zoals ze dat in die reclame van die kaas zo treffend zeggen: Wat er niet aankomt, hoeft er ook niet af :D

Prettig weekend meid!

KARMA!!
Thnx! Ik weet ook heel goed waar die overtollige kilo's van mij vandaan komen - het heeft alleen véél te lang geduurd voor ik dat inzag ;)
Leercurve is de afgelopen erg steil geweest - en zelfs nu leer ik dingen van m'n eigen lijf die ik nog niet door had :rolleyes:
Het feit dat ik zometeen weer wat kleding richting de kringloopwinkel ga brengen houdt me gemotiveerd! :D
(wel zónde van die colbertjes en nette broeken!)

Hoi Dwarf,

Ik volg je blog met veel plezier en bewonder je doorzettingsvermogen.
Motiveert enorm moet ik zeggen, maar ik vroeg me af of je al weet wat nu je BF is en of je al in de buurt van de 25 zit ?

Greetz K
Hé Kaza,
Fijn dat dit log je motiveert - dat motiveert mij ook weer om m'n best te doen (zoals de directeur van mijn bedrijf zegt: méér dan je best, je stinkende best!), voor de eerlijkheid geef ik toe dat ik niet denk dat ik al op die 25% zit... Ik ben bezig met het zoeken van iemand die mijn vetpercentage kan meten (vriendlief meet het wel, maar is zelf onzeker of hij wel goed meet) - op mijn sportschool lopen genoeg mensen rond die er verstand van (zouden moeten) hebben, het niet hebben van vaste trainingsdagen & -tijden helpt daar niet aan mee... :o

Ik ga gewoon verder: gewicht daalt in ieder geval weer (stond even stil)

Vanochtend natuurlijk weer een nuchter beetje cardio gedaan:
45 min
368 Kcal
149 avg
162 max

Respect weer voor de dedication! Ochtend cardio, blegh!

En post #2043 verdient uiteraard karma, maar kan nog niet uitdelen!;)

Ik ben vastbesloten ;-)

Mijn zus is het tegenovergestelde van mij: ze is getrouwd, in verwachting van de derde, traint niet (nooit gehoeven) en informeerde pasgeleden naar het crashdieet van mij van 2 jaar terug... :rolleyes:
Dat wens ik niemand toe, en dat heb ik haar gezegd.
Nu tijd om haar te laten zien dat trainen tussen de mannen (KT FTW!)een stuk beter voor je is dan tussen de huisvrouwen (no offence) - en dat een goed uitgedacht voedingspatroon meer doet dan 100 uur cardio.
Een beetje ogen uitsteken kan geen kwaad - toch?

Juist leuk :D

Je zus is zeker een ecto die alles kan eten....
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik er uit zou zien als ik drie kinderen had gekregen,
maar eigenlijk wil ik dat ook niet weten :eek:

Laat maar aan je zus en de rest zien dat je met deze lifestyle veel meer succes boekt.
Sonja Bakker-achtige diëten en trainen met 100 reps sucks :D

• #2.049
Juist leuk :D

Je zus is zeker een ecto die alles kan eten....
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik er uit zou zien als ik drie kinderen had gekregen,
maar eigenlijk wil ik dat ook niet weten :eek:

Laat maar aan je zus en de rest zien dat je met deze lifestyle veel meer succes boekt.
Sonja Bakker-achtige diëten en trainen met 100 reps sucks :D

Mijn zus WAS een ecto die alles kon eten :D
...blijkbaar moet ze nu ook eens opletten op wat ze eet.
Kinderen vind ik érg leuk (van een ander) - moet er zelf niet aan denken!
Ik weet niet of ik haar ooit aan haar verstand krijg dat Sonja Bakker en 100-reps een baggermethode is (heb er namelijk ook OOIT in geloofd - shame on me), met een stel ouders met flink overgewicht en een heilig geloof in TellSell wordt het me niet makkelijk gemaakt...

Mijn zus WAS een ecto die alles kon eten :D
...blijkbaar moet ze nu ook eens opletten op wat ze eet.
Kinderen vind ik érg leuk (van een ander) - moet er zelf niet aan denken!
Ik weet niet of ik haar ooit aan haar verstand krijg dat Sonja Bakker en 100-reps een baggermethode is (heb er namelijk ook OOIT in geloofd - shame on me), met een stel ouders met flink overgewicht en een heilig geloof in TellSell wordt het me niet makkelijk gemaakt...

:roflol:

Ik kan je één ding vertellen, mocht je je bedenken wat betreft kinderen krijgen, je weet niet wat je lichaam overkomt....:eek2:
Ook wanneer je eenmaal de dertig bent gepasseerd duurt het veel langer om je vetjes weg te krijgen, maar met onze kennis van voeding is alles te doen.
Lukt vooral goed als je geen voorbeeld neemt aan mijn refeeds :D

Je hebt er waarschijnlijk een hele klus aan om je ouders en zus te overtuigen om het anders aan te pakken, lastig hoor!

Yeah, ab circle pro, saunabelt en ab-tronic for the win!:D

• #2.053
Ik merk het zelfs al aan mijn lichaam dat ik altijd weer gesloopt ben als ik op mijn nichtje gepast hebt???

Hahaha...dat is weer een andere gemene slooptechniek die kinderen toepassen. Daarvan kun je tenminste nog optimaal herstellen. Bij het creatieproces lopen veel vrouwen ernstiger schade op ;)

Yeah, ab circle pro, saunabelt en ab-tronic for the win!:D

:roflol:

Niet je SlimFast reepjes vergeten, hè?

Gelukkig hier nog meer goede redenen om niet aan kinderen te beginnen :D

Er zijn er teveel om op te noemen, hihi...

LOL @ Skater ga es bodypump doen gap, ga je helemaal naar de klote, en zeiknat van het zweet kom je d'r al sleurend, en slenterend vandaan... echt een aanrader, als je daar niet knetter ripped vandaan komt weet ik het niet meer....

• #2.057
Squat
8*20kg, 8*30kg, 8*40kg, 8*40kg
Na de instructievideo van Mark Rippetoe te hebben gezien (alweer) en mezelf vanochtend gefilmd te hebben heb ik toch wat kleine aanpassingen aan m'n techniek gedaan - nou rustig aan dat gewicht omhoog!

Legcurl
10*30kg, 10*35kg, 10*40kg, 10*45kg, 5*50kg

Toe-press
10*100kg, 10*110kg, 10*120kg, 10*120kg
Oef... :zweet:

Standing Gluteus
3*110*20kg

Cardio:
45 min
369 Kcal
149 avg
157 max

zozo, uitsloofster! op zondag nog ff hardcore knallen! Nice hoor!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven