XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.061
euuuuuhhhh.....nou, zondag = lekker uitslapen :p omdat je de hele week al moeten pezen...? Zoiets? :D
Niet goed genoeg...!!!
:whip:

Ofwel: mijn lijf heeft gewoon die trainingen nodig (en een stak voedingsschema en voldoende cardio) - anders wordt het nooit wat.
Ik wil niet mezelf belonen met 'slechte dingen' - die tijd moet voorbij zijn.

oeiwwwwwww.... jij bent niet te stoppen Dwarf :fire:
wauw :eek:

LOL @ Skater ga es bodypump doen gap, ga je helemaal naar de klote, en zeiknat van het zweet kom je d'r al sleurend, en slenterend vandaan... echt een aanrader, als je daar niet knetter ripped vandaan komt weet ik het niet meer....
Bedankt vcoor de tip man...ga iki zeker doen! Lekker tussen alle huisvrouwtjes...:rolleyes:

• #2.065
Ik zit al een tijdje te denken wat ik kan doen om mijn schema om te gooien, en het is een oude bekende, ik zit hieraan te denken:

Workout A

3x5 Squat
3x5 Bench Press
3x5 Deadlift
3x5 Chins

Workout B

3x5 Squat
3x5 military press
3x5 bent over rows
3x5 Dips

Om de dag knallen (net zoals nu: redelijk constant)

Op- of aanmerkingen iemand?

Ik zit al een tijdje te denken wat ik kan doen om mijn schema om te gooien, en het is een oude bekende, ik zit hieraan te denken:

Workout A

3x5 Squat
3x5 Bench Press
3x5 Deadlift
3x5 Chins

Workout B

3x5 Squat
3x5 military press
3x5 bent over rows
3x5 Dips

Om de dag knallen (net zoals nu: redelijk constant)

Op- of aanmerkingen iemand?

Ah, rippetoe! Toevallig net in yosh zijn logje geweest, Dwarfie?, hehehe

Is uitstekend schema meid. Gewoon doen! :thumbs: Lekker simpel, ja toch? Ga je erbij cadio'en?

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:05 ----------

maar euhh, om de dag? Ma, woe, vrij? Maar jij hebt toch al meer ervaring?

• #2.067
Ah, rippetoe! Toevallig net in yosh zijn logje geweest, Dwarfie?, hehehe

Is uitstekend schema meid. Gewoon doen! :thumbs: Lekker simpel, ja toch? Ga je erbij cadio'en?

Valt het op dat ik Yosh ook support? :rolleyes:
Heb jouw post letterlijk gekopieerd, echter: ik knal vaker dan 3x in de week (ligt eraan - meestal om de dag).
Bedacht me vandaag in de gym dat ik eigenlijk vaker squats zou moeten doen, nu doe ik ze minder dan eens in de week en dat voelt te weinig... Net als deadliften en benchen... Ik denk dat ik enkele oefeningen wel ga missen, maar het is niet alsof ik dit jaren hoef te volgen ;)

Een cuttende dwerg zonder cardio?! Natuurlijk cardio ik er bij!
Er moeten kilo's af!

---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

maar euhh, om de dag? Ma, woe, vrij?
Ma, wo, vr, zo, di... of soms een extra dag ertussen, ligt een klein beetje aan hoe het uitkomt..

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------

Maar jij hebt toch al meer ervaring?

Is dat erg?

Ik zag het aan de vergeten hoofdletters (da heb ik soms)... en ik had um net gepost in zijn log, dus dacht ik, heee..... die heb ik hier toch niet gepost, whuh? :hahaha:

Maja, dit is wel een schema voor beginners eh, wellicht dat je er wat iso's bij kan doen?

• #2.069
Ik zag het aan de vergeten hoofdletters (da heb ik soms)... en ik had um net gepost in zijn log, dus dacht ik, heee..... die heb ik hier toch niet gepost, whuh? :hahaha:

Maja, dit is wel een schema voor beginners eh, wellicht dat je er wat iso's bij kan doen?

You have suggestions?

Je zou wat meer benen erbij kunnen doen. Ik weet niet waar jouw zwaktes zitten... Waar wil je het meest aan werken?

Vergeet niet dat je ook herstel nodig hebt eh? Je kan misschien beter Ma,di en do, vrij trainen, rest rust. Misschien 1 dagje puur cardio doen, liefst op nuchtere maag.

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

en armpies, want die zitten helemaal niet echt in dit schema

• #2.071
Je zou wat meer benen erbij kunnen doen. Ik weet niet waar jouw zwaktes zitten... Waar wil je het meest aan werken?

Vergeet niet dat je ook herstel nodig hebt eh? Je kan misschien beter Ma,di en do, vrij trainen, rest rust. Misschien 1 dagje puur cardio doen, liefst op nuchtere maag.
Ik doe elke dag cardio: na de KT en de andere dag nuchter of 's avonds (ligt er aan of 's ochtends uitkomt).

Het meeste werk zit in m'n zwemband ;)

Ik zou erbij doen:

Crunches/schuin crunches, DB curls, leg ext/leg curls. Kijk even hoe je dit kunt inpassen in het schema. Maar pas op: overtrainen ligt op de loer als je besluit om de dag trainen te handhaven. Ik zou gewoon 3 of 4 keer per week gaan, aangevuld met cardio.

Suc7 meid :thumbs:

Mogguh.

Ik ken dat schema niet dat je wil doen, alleen lijken me 5 herhalingen niet echt geschikt voor in de cut.

---------- Toegevoegd om 07:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:42 ----------

mogguh!

Goeiemorgen !!

goedemorguuuhhhh

• #2.078
Ik ken dat schema niet dat je wil doen, alleen lijken me 5 herhalingen niet echt geschikt voor in de cut.
Heb je wellicht ook gelijk in... Ik twijfel nog steeds - heb wel het idee dat ik te weinig squat (en wellicht ook deadlift) om er lekker op vooruit te gaan, er zit gewoon heel veel tijd tussen 2 trainingen waar die in zitten...

Goedemorgen allemaal!

---------- Toegevoegd om 08:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

Net de nuchtere cardio er trouwens weer op zitten:
45 min
371 Kcals
150 avg
161 max

en ik haat weekenden! Voor je het weet zit er weer een halve kilo aan! :eek:

Hoge repranges om te cutten is volgens mij al lang achterhaald? 5 reppers + cardio is juist goed denk! En zeker als je zwaar gaat op 5 reppers, hoe denk je dat je hartslag daarop reageert?

Je kunt natuurlijk gewoon wat 8-12 rep assistance toevoegen...

Oja, Goedemorgen Dwarfje!!!:D

• #2.080
Hoge repranges om te cutten is volgens mij al lang achterhaald? 5 reppers + cardio is juist goed denk! En zeker als je zwaar gaat op 5 reppers, hoe denk je dat je hartslag daarop reageert?

Je kunt natuurlijk gewoon wat 8-12 rep assistance toevoegen...

Oja, Goedemorgen Dwarfje!!!:D
Ik heb het idee dat hartslag bij KT niet heel relevant is voor vetverbranding, maar zeker weten doe ik het niet. Cardio na KT blijft gewoon noodzakelijk ;)

Heb je enig idee wat voor assistence oefeningen ik toe kan voegen?

En jij ook goede morgen! :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven