Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
vetverbranding vind bij een bepaalde hartslag plaats, of dat nou bij KT of cardio is, in beide gevallen kun je vet verbranden, alleen duurt cardio qua sets vaak wat langer :P Ik heb voor de grap wel eens een hartslagmeter omgehad tijdens deadliften, dan wil met mijn 5RM mijn hartslag nog wel eens boven de 170 uitkomen, dat terwijl mijn max hartslag 195 was (toen ik nog conditie had (en helemaal ecto was)) dus je hart is evengoed stevig bezig....... maarja, hoe is het hier verder, zowel fysiek als mentaal alles lekker?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.082
vetverbranding vind bij een bepaalde hartslag plaats, of dat nou bij KT of cardio is, in beide gevallen kun je vet verbranden, alleen duurt cardio qua sets vaak wat langer :P Ik heb voor de grap wel eens een hartslagmeter omgehad tijdens deadliften, dan wil met mijn 5RM mijn hartslag nog wel eens boven de 170 uitkomen, dat terwijl mijn max hartslag 195 was (toen ik nog conditie had (en helemaal ecto was)) dus je hart is evengoed stevig bezig....... maarja, hoe is het hier verder, zowel fysiek als mentaal alles lekker?
Hij gaat lekker hier! Ik zit net aan de rijst met spruiten, tonijn en ketchup - met zo'n bak eten voor m'n neus voelt het niet eens als cutten!
Ik heb het gevoel dat ik de boel wel onder controle heb qua gewichtsverlies, en dat gevoel is wel lekker... Wil niet zeggen dat er toch wel weer een halve kilo aanzit na het weekend, ofwel: teugels weer strak aantrekken!
Knie heb ik nog steeds last van, morgen weer naar de fysio - stem is ook nog steeds niet volledig terug :( Hij kan dus nog beter gaan ;)

Toevallig, hier ook straks spruitjes! Maar dan met gebakken krieltjes + wiener schnitzel :meal:

• #2.084
Toevallig, hier ook straks spruitjes! Maar dan met gebakken krieltjes + wiener schnitzel :meal:

Ik zag het net in het topic 'wat eet je nu'!
Mijn vriend houdt helemaal niet van spruiten, dus heb 2 zakken uit de bonus van vorige week weer lekker voor mezelf gekookt! :D

snif snif ik ruik eten:p

• #2.086

Helaas: m'n kwark is nét op...
Dwerg gaat lekker vroeg naar bed vandaag. Stem is nog niks, weer last van knie en morgenochtend eerst naar tandarts, dan naar fysio (andere kant van de gang :D) - en daarna natuurlijk door om te trainen!
Ofwel: kan wel een goed stukje nachtrust gebruiken.

slaap lekker

Ik zag het net in het topic 'wat eet je nu'!
Mijn vriend houdt helemaal niet van spruiten, dus heb 2 zakken uit de bonus van vorige week weer lekker voor mezelf gekookt! :D

Dan hier de tip om je vriend aan de spruiten te helpen:
Doe 2 zakjes suiker in de pan met spruiten ;)

• #2.090
Dan hier de tip om je vriend aan de spruiten te helpen:
Doe 2 zakjes suiker in de pan met spruiten ;)

heb ik al oot geprobeerd ;)
(trouwens: ik moet ze ook nog eten... SUIKER?!)

Ook verwerken in een roerbakgerecht wilde niet werken... hij houdt er écht niet van :(

• #2.092

Mocht ik ooit eens kunnen bulken dan ga ik dat zeker proberen!

---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:28 ----------

Ow, ik ben vanochtend wezen trainen - maar het schoot niet op... Vanavond examen en daardoor kon ik m'n kop er niet bijhouden.
Heb wat benchpresses, DB-presses (pr: 15kg!), DB-flyes en cable flyes gedaan...

Eerst even certificaat BiSL binnen halen, donderdag weer een nette training neerzetten!

Van de fysio mag ik trouwens alles doen, behalve hardlopen (en zelfs dan moet ik eerst nieuwe schoenen kopen!)...
Ik heb trouwens ook iemand gevonden op de sportschool die m'n vetpercentage wil meten (iemand met podiumervaring!) - nog geen definitieve afspraak gemaakt (komt nog).

Gewoon stamppotje maken, en zeggen dat het een andere groente is. Lang leve placebo effect :D

• #2.095
Waarom denkt iedereen opeens dat het mijn missie is om mijn vent aan de spruiten te krijgen?! Ik maak net zo lief een kilo voor mezelf hoor...
Heb genoeg maaltijden overdag die hij toch niet mee eet ;-)

Ik lust ook wel een prakkie ;)

• #2.098
Ben je helemaal gek? Vond een kilo voor mezelf al flink werk!

Moet jij geen spinazie hebben? Dáár word je groot en sterk van ;)
Heb trouwens een abo genomen op je nieuwe log... ben benieuwd!

Ik zag het :kiss: Ik ben ook benieuwd, es kijken of ik nog wat serieuze spieren kan kweken! ;)

Spinazie lust ik ook ja, ook goed. Als er maar een lekkere bonk vlees bij zit :D

• #2.100
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven