XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
En zo hoort het ook!

Komt 'ie dan eh.....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.463
Sweet!
Hoop dat Xtra het er mee eens is :rolleyes:

So? Ik hoef niemand z'n toestemming te vragen gelukkig :D

:kiss:

Komt er nog een training zeer benieuwd !!!!!!
Ff pushen to the limit hehehe

Ik al iig ff een abbo doen op dit logom het makkelijk bij te houden

Laatst bewerkt:
  • #2.466
Komt er nog een training zeer benieuwd !!!!!!
Ff pushen to the limit hehehe

Ik al iig ff een abbo doen op dit logom het makkelijk bij te houden
Morgenochtend weer... gisteren alleen op m'n hometrainer gezeten.
Morgen weer benen (en zondag weer cardio).

Vandaag een gruwelijke vreetdag :mad:

Eerst kwamen collega's met banketstaaf binnen (en ik kon er niet vanaf blijven - TE lekker!), toen kwamen er twee idioten van zwarte pieten binnen met kleine zakjes chocoletters (puzzelen met de letters, was wel lachen), en vriendlief laat me net weten dat we vanavond *verrassing!* naar zijn ouders gaan - die wilden toch een béétje Sinterklaas met ons vieren. En dat terwijl ik morgen een goede junkavond had gepland... (vrienden van ons komen - die Mexicanen).
Gaat weer lekker. Jammer dan. Morgen trainen & cardio. Zondag nuchtere cardio. Mens leeft maar 1x.

Laatst bewerkt:
Heet geen junk :nope: het heet refeed! :yes:

Smakelijk weekend, ben je straks vet sterk bij je kt ;)

Idd een mens leeft maar een keer je moet niet elke dag het leven door sport laten beinvloeden. Maar het moet ook niet iedere dag zo zijn hehe 1 keer per week normaal en tijdens de feestagn mag het best

• #2.469
Heet geen junk :nope: het heet refeed! :yes:

Smakelijk weekend, ben je straks vet sterk bij je kt ;)
Oh ja! Vergeet ik iedere keer weer... *zucht*
Zometeen lekker benen trainen, fietsen door de regen (vriend heeft auto nodig) en ook wat cardio doen...
Heb er eigenlijk nog best zin in ook!
Idd een mens leeft maar een keer je moet niet elke dag het leven door sport laten beinvloeden. Maar het moet ook niet iedere dag zo zijn hehe 1 keer per week normaal en tijdens de feestagn mag het best
Dat dacht ik ook ;)
Ach, is alleen jammer dat ik normaal gesproken aardig in de hand heb dat ik 1 maaltijd per week refeed - en nu echt de hele dag door aan het vreten ben geweest... Gisteren trouwens lopend buffet bij de Chinees :cool:

Suc6! Ik doe ook benen vandaag!

Oh ja! Vergeet ik iedere keer weer... *zucht*
Zometeen lekker benen trainen, fietsen door de regen (vriend heeft auto nodig) en ook wat cardio doen...
Heb er eigenlijk nog best zin in ook

Je hebt het zelf waarschijnlijk niet in de gaten, maar je begint een beetje vreemd te worden de laatste tijd ;)

• #2.472
Je hebt het zelf waarschijnlijk niet in de gaten, maar je begint een beetje vreemd te worden de laatste tijd ;)
Het wordt nog erger: het lukte me niet na een gezellig avondje gisteren om uit te slapen, dus ik ga zometeen weer naar de sportschool. Dit keer voor borst & biceps. Een normaal mens zou zich nog een keer omdraaien... :o

---------- Toegevoegd om 09:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:27 ----------

Training van gisteren

Squat
30*BW
30*20kg
30*25kg
30*30kg
10*35kg

Standing gluteus
30*25kg
30*30kg
30*35kg
30*40kg

Sitting leg curl
12*30kg
12*40kg
9*50kg
5*55kg

Leg extension
30*20kg
30*20kg
30*25kg
30*25kg

Standing calf raise
12*70kg
12*80kg
12*90kg
12*100kg

Cardio Loopband
Tijd:30 min
Helling: 11
Snelheid: 4,5 km/h
255 Kcal
153 avg
164 max

Het wordt nog erger: het lukte me niet na een gezellig avondje gisteren om uit te slapen, dus ik ga zometeen weer naar de sportschool. Dit keer voor borst & biceps. Een normaal mens zou zich nog een keer omdraaien... :o

Succes..hoewel ik eigenlijk ook wel zin heb om te trainen..maar morgen weer, weekend rust..
Maar je bent er wel heel erg vroeg bij hoor..:eek:..ik moet echt even bijkomen...

• #2.474
Succes..hoewel ik eigenlijk ook wel zin heb om te trainen..maar morgen weer, weekend rust..
Maar je bent er wel heel erg vroeg bij hoor..:eek:..ik moet echt even bijkomen...

:hello: ochtendmens hier!
Heb het omdraaien nog geprobeerd - lukte niet... Zit nu lekker aan de havermout & Internet, eerste deel afwas ook al gedaan...

Ben benieuwd hoe je training is gegaan straks..

• #2.476
Benchpress
12*20kg
10*30kg
6*40kg
2*45kg
10*30kg
10*30kg

DB Press
12*10kg
5*12,5 7*10kg
12*10kg
9*10kg

DB Flyes
12*5kg
10*7,5kg
9*7,5kg
9*7,5kg

Standing cable flyes
12*10kg
10*15kg
10*15kg
20*10kg

DB curl
12*5kg
12*7,5kg
12*7,5kg
12*7,5kg

BB curl
12*16kg
12*17,5kg (hard)
12*17,5kg (easy!)
10*20kg

Cardio
Crosstrainer
30 min
248 Kcal
150 avg
159 max

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

Ben er wel achter dat ik minder lekker train wanneer ik alcohol op heb de avond van tevoren - hoe doet Rob dat?!

Mooie titten training Dwarf ;)
En dan nog straf aan de cardio, helemaal goed! :kiss:

Het ziet er lekker pittig uit
Maar begrijp ik nou goed dat je hogere hh begint en dan afbouwt?? sorry als ik miss beetje blond overkom hoor..
Ik zie bv dat je bij de DB press 12,5,12,9 hehalingen doet.. was benieuwd waarom??

Goed getraind maar waarom leg curl op zo weinig herhalingen ?

Lekker volume meid !

En misschien doe je gewoon iets verkeerd met drinken hé :p Volgende keer gewoon wat meer ;)

Truuk is gewoon te blijven eten, ondanks alles ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven