XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
1600kcal, wat is je onderhoud dan? + je cardio verbruik?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.423
Is de korte samenvatting van het hele verhaal dat ik kreeg...
Hahaha, vreemde sport eigenlijk he: dat je wenst voor een hel :p
Als ze zouden zeggen dat je mooie benen zou krijgen door elke dag 20 klappen op beide knieën te geven, zou je dat dan ook proberen?
Jammer dat er iets meer 'effort' voor nodig is...
1600kcal, wat is je onderhoud dan? + je cardio verbruik?
Onderhoud ligt rond de 1800 (en een beetje) - Ik cardio er rond de 250 tot 300 kcals vanaf.
Ik begrijp ook niet helemaal dat je op die manier afval stoffen kwijt raakt. :eek:
succes met zoveel benen trainingen.
Ja, iets met grote spiergroep, hard trainen van die groepen, verbeteren van conditie...
damn! ik kan nu niks meer van het verhaal maken, terwijl tijdens de uitleg het zo helder was... :(
Nou ja, in ieder geval het proberen waard... toch?

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------

Ik vraag me serieus af of ik morgen nog kan lopen... au!
Kan leuk worden: ik start morgen met een nieuw project, nieuwe locatie (verder weg, maar filevrij traject! :D) en een projectgroep waar ik nog niet eerder mee heb samengewerkt. Ofwel: goeie indruk maken door te strompelen en 4 grote bakken met eten mee te nemen ;) :D

Squat ATTG
30*BW
30*20kg (lege stang)
30*20kg
30*25kg

45-graden legpress (korte, explosieve reps)
30*50kg
30*50kg
30*50kg
30*50kg

Standing gluteus (daar issie weer!)
30*25kg
30*30kg
30*30kg
30*35kg

Sitting legcurl
12*25kg
12*35kg
12*45kg
5*55kg

Sitting leg extensions
30*20kg
30*20kg
30*20kg
30*20kg

Standing calf raise
12*60kg
12*70kg
12*80kg
12*80kg

Crosstrainer (om het af te maken):
30 min
249 Kcal
151 avg
165 max

Ik vind die 30reppers persoonlijk geen goed idee. Ik neem aan dat je wat spiermassa wilt winnen op je benen en vet wilt verliezen? Imo moet je geen vet gaan verliezen dmv van highreps. Beter train je zwaar en zorg je dat je in bf zakt dmv nodige cardio en grotendeels voeding.

Het klopt wel dat je met highrep afvalstoffen verliest. Dit komt omdat de doorbloeding verbeterd. Dan moet je meer denken aan iets als fietsen op een gemiddeld tempo, dat is daar geschikter voor.

• #2.425
Ik vind die 30reppers persoonlijk geen goed idee. Ik neem aan dat je wat spiermassa wilt winnen op je benen en vet wilt verliezen? Imo moet je geen vet gaan verliezen dmv van highreps. Beter train je zwaar en zorg je dat je in bf zakt dmv nodige cardio en grotendeels voeding.

Het klopt wel dat je met highrep afvalstoffen verliest. Dit komt omdat de doorbloeding verbeterd. Dan moet je meer denken aan iets als fietsen op een gemiddeld tempo, dat is daar geschikter voor.
Fietsen op gemiddeld tempo doe ik ook...
Belangrijkste is nu om vet kwijt te raken op m'n benen (zadeltassen), massa op m'n benen maak ik me nu niet zo heel erg druk om.
Ik blijf dit schema houden tot eind van dit jaar, dan kijk ik weer verder...
Thnx in ieder geval voor inzicht & feedback!

De t*ring wat een MONSTER VOLUME:eek:

Succes morgen, wil die blikken wel zien bij die 4 bakken eten :roflol:

• #2.429
Succes morgen, wil die blikken wel zien bij die 4 bakken eten :roflol:
Ik ook!
...vooral omdat ik érg LEKKER eten vandaag heb klaargemaakt:
rijst met pompoen en paardenrookvlees,
rijst met boontjes en kip,
rijst met groente en koolvisfilet
rijst met .... ach, je snapt het principe ;)

Zowel die blikken bij de bakken eten alsmede vanwege het feit dat ik voorbij kom gestrompeld... :D

Ik ook!
...vooral omdat ik érg LEKKER eten vandaag heb klaargemaakt:
rijst met pompoen en paardenrookvlees,
rijst met boontjes en kip,
rijst met groente en koolvisfilet
rijst met .... ach, je snapt het principe ;)

Zowel die blikken bij de bakken eten alsmede vanwege het feit dat ik voorbij kom gestrompeld... :D

Inderdaad!
Je hebt trouwens echt veel lekkers gemaakt...maak je ook grote portie's voor een paar dagen?
Doe ik eigenlijk altijd, hoef je niet zo vaak in de keuken te staan.
Hoeft nu met keto sowieso niet maar daar ga ik binnenkort maar weer van af stappen.

:D haha you are unstoppable!

• #2.432
Inderdaad!
Je hebt trouwens echt veel lekkers gemaakt...maak je ook grote portie's voor een paar dagen?
Doe ik eigenlijk altijd, hoef je niet zo vaak in de keuken te staan.
Hoeft nu met keto sowieso niet maar daar ga ik binnenkort maar weer van af stappen.

Ik kook over het algemeen 2 dagen vooruit, meer bakken heb ik niet (heb al 2 sets van Ikea...)
Ja, het voordeel van dit "dieet" is dat ik beter EN lekkerder eet dan de gemiddelde collega - dus die kijken over het algemeen jaloers! (behalve als ik om 9.30u al een bak rijst open trek... dan toevallig niet! :D)

Ik kook over het algemeen 2 dagen vooruit, meer bakken heb ik niet (heb al 2 sets van Ikea...)
Ja, het voordeel van dit "dieet" is dat ik beter EN lekkerder eet dan de gemiddelde collega - dus die kijken over het algemeen jaloers! (behalve als ik om 9.30u al een bak rijst open trek... dan toevallig niet! :D)

Voor mij geen probleem, ik kan altijd eten helaas :o

• #2.435
Voor mij geen probleem, ik kan altijd eten helaas :o
Op de een of andere manier zijn mensen minder jaloers op rijst met groente en vlees om 9.30u - kweet niet hoe dat komt...
Dan denken ze dat Dwarfje gaat trakteren omdat ze daar nieuw is:D
:roflol:

Net trouwens best normaal mijn bed uit gekomen - alleen als ik op een stoel zit (zoals nu) en mijn benen vooruit strek dan voel ik de spieren in m'n bovenbenen... Ook voelen m'n benen wat moet aan... Kan zijn dat de spierpijn morgen komt? :angstig:

Het is inderdaad wel het proberen waard, bevalt het niet kun je zo weer met minder herhalingen gaan trainen.

---------- Toegevoegd om 07:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:41 ----------

Dan denken ze dat Dwarfje gaat trakteren omdat ze daar nieuw is:D
ik vraag me af hoe mijn collega's reageren als ik iets gezonds zou trakteren.
Volgens mij wil er dan niemand wat omdat het te gezond is. :roflol:

Bij mij zeuren ze ook altijd..en mijn eerste rijst is pas om 11:00uur...

hey wacht!:D:D

Het is 11:00 uur :meal:!!!

Zozo,, zie dat kreng tekeer gaan! Wat gaat het lekker Dwarfie! Dat word gegarandeerd dikke spierpijn meid :rolleyes:

Je moet een euro per rep vragen in de sportschool ben je zo rijk met al die 30 reps

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven