harnak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 320
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik begrijp ook niet helemaal dat je op die manier afval stoffen kwijt raakt.
Is de korte samenvatting van het hele verhaal dat ik kreeg...
Als ze zouden zeggen dat je mooie benen zou krijgen door elke dag 20 klappen op beide knieën te geven, zou je dat dan ook proberen?Hahaha, vreemde sport eigenlijk he: dat je wenst voor een hel![]()
Onderhoud ligt rond de 1800 (en een beetje) - Ik cardio er rond de 250 tot 300 kcals vanaf.1600kcal, wat is je onderhoud dan? + je cardio verbruik?
Ja, iets met grote spiergroep, hard trainen van die groepen, verbeteren van conditie...Ik begrijp ook niet helemaal dat je op die manier afval stoffen kwijt raakt.![]()
succes met zoveel benen trainingen.

) en een projectgroep waar ik nog niet eerder mee heb samengewerkt. Ofwel: goeie indruk maken door te strompelen en 4 grote bakken met eten mee te nemen

Fietsen op gemiddeld tempo doe ik ook...Ik vind die 30reppers persoonlijk geen goed idee. Ik neem aan dat je wat spiermassa wilt winnen op je benen en vet wilt verliezen? Imo moet je geen vet gaan verliezen dmv van highreps. Beter train je zwaar en zorg je dat je in bf zakt dmv nodige cardio en grotendeels voeding.
Het klopt wel dat je met highrep afvalstoffen verliest. Dit komt omdat de doorbloeding verbeterd. Dan moet je meer denken aan iets als fietsen op een gemiddeld tempo, dat is daar geschikter voor.

Ik ook!Succes morgen, wil die blikken wel zien bij die 4 bakken eten![]()

Ik ook!
...vooral omdat ik érg LEKKER eten vandaag heb klaargemaakt:
rijst met pompoen en paardenrookvlees,
rijst met boontjes en kip,
rijst met groente en koolvisfilet
rijst met .... ach, je snapt het principe
Zowel die blikken bij de bakken eten alsmede vanwege het feit dat ik voorbij kom gestrompeld...![]()
Inderdaad!
Je hebt trouwens echt veel lekkers gemaakt...maak je ook grote portie's voor een paar dagen?
Doe ik eigenlijk altijd, hoef je niet zo vaak in de keuken te staan.
Hoeft nu met keto sowieso niet maar daar ga ik binnenkort maar weer van af stappen.
)Ik kook over het algemeen 2 dagen vooruit, meer bakken heb ik niet (heb al 2 sets van Ikea...)
Ja, het voordeel van dit "dieet" is dat ik beter EN lekkerder eet dan de gemiddelde collega - dus die kijken over het algemeen jaloers! (behalve als ik om 9.30u al een bak rijst open trek... dan toevallig niet!)

Succes morgen, wil die blikken wel zien bij die 4 bakken eten![]()

Op de een of andere manier zijn mensen minder jaloers op rijst met groente en vlees om 9.30u - kweet niet hoe dat komt...
Dan denken ze dat Dwarfje gaat trakteren omdat ze daar nieuw is![]()

ik vraag me af hoe mijn collega's reageren als ik iets gezonds zou trakteren.Dan denken ze dat Dwarfje gaat trakteren omdat ze daar nieuw is![]()

Dan denken ze dat Dwarfje gaat trakteren omdat ze daar nieuw is![]()