AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.441
Het is inderdaad wel het proberen waard, bevalt het niet kun je zo weer met minder herhalingen gaan trainen.

---------- Toegevoegd om 07:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:41 ----------

ik vraag me af hoe mijn collega's reageren als ik iets gezonds zou trakteren.
Volgens mij wil er dan niemand wat omdat het te gezond is. :roflol:
Tuurlijk - ik ben niks verplicht ofzo... (zolang ik nog betaal om te trainen...)
Maar eigenlijk bevalt het gevoel in m'n benen wel...
:roflol:

Er zijn er bij mij op het werk een paar, die vroegen of ik niet ook voor hun elke keer een bakje mee wilde nemen..... not :p
Collega was vandaag zelfs licht jaloers! Hij zat aan een stel droge boterhammem... :p
Bij mij zeuren ze ook altijd..en mijn eerste rijst is pas om 11:00uur...

hey wacht!:D:D

Het is 11:00 uur :meal:!!!
Oeh - eet smakelijk!
6.30u meal1, dan is 11.00u veel te laat voor meal2 ;)
Zozo,, zie dat kreng tekeer gaan! Wat gaat het lekker Dwarfie! Dat word gegarandeerd dikke spierpijn meid :rolleyes:
Nog niks, behalve quads wanneer ik ze aanspan! :P
(morgen misschien)
Je moet een euro per rep vragen in de sportschool ben je zo rijk met al die 30 reps
Betaald krijgen om te trainen? Krijg je mij de sportschool niet meer uit! :D

Nog niks, behalve quads wanneer ik ze aanspan! :P
(morgen misschien)

Betaald krijgen om te trainen? Krijg je mij de sportschool niet meer uit! :D
En vandaag is de spierpijn niet te harden zeker?? :rolleyes: Of valt het mee:p

Betaalde ze mij ook maar om te trainen, dan nam ik vandaag nog ontslag..;):D...(als ze goed betalen dan..;))

• #2.443
En vandaag is de spierpijn niet te harden zeker?? :rolleyes: Of valt het mee:p

Betaalde ze mij ook maar om te trainen, dan nam ik vandaag nog ontslag..;):D...(als ze goed betalen dan..;))
Vrijwel geen spierpijn meer in m'n benen... dinsdagavond was het ergste ;)

---------- Toegevoegd om 09:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:45 ----------

Training van gisteren (voordat ik een avondje Sinterklaasspel ging spelen):
Rackpull
10*20kg
10*40kg
10*50kg
7*60kg
1*70kg

Pull up (wide grip)
12*BW-25kg
6*BW-20kg
3*BW-15kg
1*BW-10kg

Bent over row
12*20kg
12*30kg
12*35kg
12*40kg
8*45kg PR!:D

Latpulldown
12*30kg
12*35kg
5*40kg
2*45kg

Hyperextension
25*BW
25*BW
20*BW

Crosstrainer:
20min
161Kcal
152 avg
160 max

Gefeliciteerd met je pr op de BoR, Dwarfie! :D

Dat was weer een vette rugtraining ... is de spierpijn al een beetje over?

P.S. Geen idee wat een rackpull is trouwens: trek je dan een heel rek met gewichten naar je toe of zoiets ... :p

Lekkere training !! Trouwens pics ? Ben wel benieuwd namelijk
perfecte lengte voor mij (A)

Laatst bewerkt:
  • #2.446
Gefeliciteerd met je pr op de BoR, Dwarfie! :D

Dat was weer een vette rugtraining ... is de spierpijn al een beetje over?

P.S. Geen idee wat een rackpull is trouwens: trek je dan een heel rek met gewichten naar je toe of zoiets ... :p
Thnx!
Na die 40kg zat er meer in, dus dan gewoon door met meer! :D
Spierpijn nog een ietsiepietsie, dus zaterdagochtend weer hard met m'n benen aan de bak!
Lekkere training !! Trouwens pics ? Ben wel benieuwd namelijk
perfecte lengte voor mij (A)
Ja hoor, in een mapje die alleen voor vriendjes te zien is ;)
Weet alleen niet of mijn vriendje zo blij is als ik perfect voor je blijk te zijn!
:kiss:

Hoe bedoel je vriendjes? (ken dbb nog niet zo goed) Ach zo jaloers is je vriend toch niet als er zoeits over jou gezegd wordt? Als ik hem was zou ik mij juist gevleid voelen ;)

Hoezo die doubles en singles? Je ging toch over op hoge reps?

• #2.449
Hoe bedoel je vriendjes? (ken dbb nog niet zo goed) Ach zo jaloers is je vriend toch niet als er zoeits over jou gezegd wordt? Als ik hem was zou ik mij juist gevleid voelen ;)
Jouw tabblad 'vrienden' is nog leeg zie ik - je kunt van bepaalde personen aangeven dat het een vriend van je is, en daar kun je bepaalde mappen met foto's (bijvoorbeeld) aan laten zien.

Mijn vriend zit niet op DBB - sterker nog: hij sport helemaal niet, dus de enige die de complimentjes in ontvangst neemt ben ik! :D

Gefeli met de BOR PR Dwarfie! ;)

PR power! Sterk werk weer meid !

Jouw tabblad 'vrienden' is nog leeg zie ik - je kunt van bepaalde personen aangeven dat het een vriend van je is, en daar kun je bepaalde mappen met foto's (bijvoorbeeld) aan laten zien.

Mijn vriend zit niet op DBB - sterker nog: hij sport helemaal niet, dus de enige die de complimentjes in ontvangst neemt ben ik! :D

Damn dbb is uitgebreider dan ik dacht ben ik nu wel achter.
Nee maar zij het omdat ik zelf ook klein ben moeilijk dan soms :D
Verder hou ik niet zo van die jonge puberale wichters

Pittige training met lekkere bors en hypers. Good going warrior.:)

• #2.458
PR power! Sterk werk weer meid !
Thnx, ja ging lekker - afgezien van een of andere meid die constant wilde kletsen. Had al doppen in (en met Slayer op hoor ik echt niks anders) - maar ze bleek een volhouder...
Kan toch zijn dat je ander accent op je benen wil leggen dan op de rest van je lijf? (of zeg ik nou iets geks? :p)
Ik vind het zelfs logisch, maar om het zeker te weten houd ik het gewoon tot januari vol - dan kijk ik wel of het iets uithaalt...
Pittige training met lekkere bors en hypers. Good going warrior.:)
Thnx dumba!
Ik begin nu spierpijn te krijgen in m'n oksels...
???

DAt zijn echt wel heavy ass BOR's voor zo'n klein vrouwtje!! Toppie Dwarfje:rocknana:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven