AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dat zou inderdaad zo langzamerhand wel bekend geacht mogen worden...
Maar 30reppers zijn natuurlijk niet slecht éh?!!! ;)

Het gaat niet om het feit of 30 reps 'goed' of 'slecht' zouden zijn, maar om de reden waarom je een dergelijke trainingsmethode gebruikt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.602
Ik quote mezelf nog maar eens...

Kan het beter? Misschien wel.
Ik wil dit graag een kans geven.
Punt is dat als ik luister naar de adviezen van DBB'ers ik eigenwijs over kom bij m'n sportschooleigenaar, en als ik luister naar de adviezen van m'n sportschooleigenaar ik eigenwijs overkom bij DBB'ers (kan ik het dan ooit goed doen?). Voordeel van hem ten opzichte van 'jullie' is dat hij me ziet en ziet trainen, dat vind ik een belangrijke wegingsfactor.
In januari kijk ik hoe ik er dan voor sta, en beslis ik of ik wissel van trainingsschema.

Logisch of onlogisch maakt me niet zoveel uit, nu probeer ik dit en luister naar wat m'n sportschooleigenaar zegt. Elk theoretisch verhaal wil ik best voor waar aannemen, wat telt is resultaat. En daar moet je dingen voor uitproberen.

Punt is dat als ik luister naar de adviezen van DBB'ers ik eigenwijs over kom bij m'n sportschooleigenaar, en als ik luister naar de adviezen van m'n sportschooleigenaar ik eigenwijs overkom bij DBB'ers (kan ik het dan ooit goed doen?)
eigenwijze donder dus gewoon :D

Je doet het altijd goed, want niemand heeft iets over je te zeggen, dus.... ;)

En van 30 reppers krijg je op zijn minst karakter! :D

Heb hier al lang niet gekeken, maar het gaat lekker zo te zien!
Ik zou het ook gewoon een goede kans geven wat je begeleider zegt. Je kan nooit naar iedereen luisteren en als je het zo bekijkt kan je het inderdaad nooit goed doen.
Als jij het idee hebt dat iets werkt en je daarin gelooft moet je het gewoon een eerlijke kans geven.

Succes :).

Heb hier al lang niet gekeken, maar het gaat lekker zo te zien!
Ik zou het ook gewoon een goede kans geven wat je begeleider zegt. Je kan nooit naar iedereen luisteren en als je het zo bekijkt kan je het inderdaad nooit goed doen.
Als jij het idee hebt dat iets werkt en je daarin gelooft moet je het gewoon een eerlijke kans geven.

Succes :).

Precies.En los gezien van het feit of plaatselijk vet verbranden wel of niet waar is (ik denk van wel,maar je hebt er alleen zelf geen/weinig invloed op :o)...De leraar heeft hoogst waarschijnlijk veel praktijkervaring,wat nog wel iets anders is dan alleen theoretische kennis of het trainen van jezelf :).

Tja, meningen zijn als poepgaatjes..... iedereen heeft er een! Gewoon doorgaan met die 30 reppers voor een maand of twee/drie..vind je het niks dan ga je weer naar DBB luisteren...:rolleyes:...

Tja, meningen zijn als poepgaatjes..... iedereen heeft er een! Gewoon doorgaan met die 30 reppers voor een maand of twee/drie..vind je het niks dan ga je weer naar DBB luisteren...:rolleyes:...

inderdaad. er zijn hier zo veel verschillende meningen. probeer gewoon waar je zelf vertrouwen in hebt. als je geen verandering ziet, dan zal je vertrouwen vanzelf wel wegzakken en zal je naar een ander schema gaan. It's no big deal, je leert er alleen maar van. Zelf heb ik ook al heel wat schema's gehad die een flop bleken te zijn.

Ik wou je net een pm sturen nav je karma, maar dat blijkt niet te kunnen. Dan maar zo:

Inderdaad, uitproberen kan nooit kwaad. Ik verander ook om de paar weken mn schema. Gewoon, omdat het kan. Ik heb steeds weer iets waar ik dan over denk / lees, en dan pas ik het gewoon toe. Er is geen ultiem schema. En als het er al is, is het voor iedereen anders. Dus moet je ook persoonlijk uitzoeken wat voor jou het best werkt, voor een bepaalt doel. Kijk anders eens in mn log. Dan zie je dat ik net weer een nieuw schema gemaakt heb. Gericht op:
- Kracht
- Massa
- Explosiviteit
- Conditie
Dat natuurlijk in combinatie van compounds. (Bench Press, Squat, Deadlift, Power Clean en Overhead Press). Voor de een zal dit schema misschien helemaal niet werken, maar voor me zelf weet ik dat 2x deadliften en squatten alleen maar in mn voordeel werkt.

Ik geloof niet in plaatselijke vetverbranding, maar ik geloof er zeker zoals je al aangeeft in dat je metabolisme omhoog gaat. Ook zal je zeker in spiermassa aan komen. Dat doe je met elke rep range. Met de ene rep range spreek je massa natuurlijk wel meer aan dan de andere.

Greezz ;)

• #2.611
vanavond geen training - ben net klaar met wat een spoedklusje voor m'n werk :mad:

Morgen wel trainen, en zometeen foto's neergooien (niet naast elkaar geplakt, geen tijd).

Goed nieuws: m'n telefoon is toch nog uit de dood herrezen! :D

• #2.612
Lekker is anders: ben ik halverwege de weg naar m'n werk komt er een sms binnen:
Door de sneeuw blijf ik vandaag thuis. Als ik jou was zou ik dat ook doen.

Ofwel: terug naar huis (en dat terwijl ik om 6.00u opgestaan was! :mad:) - kan ik straks wel lekker vroeg gaan trainen :D

Haha dat is zwaar klote. Je zou maar al een week vakantie hebben!:D Nog twee weken te gaan! Vandaag weer 30 reps?

• #2.616
Haha dat is zwaar klote. Je zou maar al een week vakantie hebben!:D Nog twee weken te gaan! Vandaag weer 30 reps?
Geen vakantie voor mij helaas... werk tot het eind van het jaar gewoon door...

Jups - beentraining = 30 reps...
Gelukkig heb ik er weer een muziekje bij :D
(resurrected N95)

ik semi-visio (enterprise architect) lekker met je mee!

Geen vakantie voor mij helaas... werk tot het eind van het jaar gewoon door...

Jups - beentraining = 30 reps...
Gelukkig heb ik er weer een muziekje bij :D
(resurrected N95)

Ik heb altijd de radio aan. Wat wil een man nog meer, dikke radio, squat rek zodat als je squat je naar buiten kijkt door het (helemaal open gedaan!:D) dakraam. Haha life's good!:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven