XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
MOoie gewichten met de schouders!

En? hoe ziet jouw kerst er uit?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.782
MOoie gewichten met de schouders!

En? hoe ziet jouw kerst er uit?
Thnx!
Eerste kerstdag naar mijn ouders, tweede kerstdag naar zijn ouders - het gebruikelijke...
Derde kerstdag alsnog naar de verjaardag van zijn zus (vierde het eigenlijk afgelopen zondag, maar vanwege het weer zijn we toch maar niet gegaan...). Daarna vlug naar huis om te klussen: maandag na kerst komen ze een nieuw keukenblad brengen - constructiefout in deze :mad:
Ook moeten we dan een beetje haast maken met de zolder: er blijven nogal wat mensen daar slapen met mijn verjaardag, en nu is het nog kaal beton, onbehangen en ongeschilderd...

Hoe erg wordt jouw "refeed"?

Thnx!
Eerste kerstdag naar mijn ouders, tweede kerstdag naar zijn ouders - het gebruikelijke...
Derde kerstdag alsnog naar de verjaardag van zijn zus (vierde het eigenlijk afgelopen zondag, maar vanwege het weer zijn we toch maar niet gegaan...). Daarna vlug naar huis om te klussen: maandag na kerst komen ze een nieuw keukenblad brengen - constructiefout in deze :mad:
Ook moeten we dan een beetje haast maken met de zolder: er blijven nogal wat mensen daar slapen met mijn verjaardag, en nu is het nog kaal beton, onbehangen en ongeschilderd...

Hoe erg wordt jouw "refeed"?
Ga je met kerst ook lekker junken?
Die derde dag is geen junkdag he :p
Oh, dan mag je nog wel aan de behang-bak!
Ga je er een leuk feestje van maken, zal wel als er mensen blijven maffen :p Wordt vast ouderwets laat :D

• #2.784
Ga je met kerst ook lekker junken?
Die derde dag is geen junkdag he :p
Oh, dan mag je nog wel aan de behang-bak!
Ga je er een leuk feestje van maken, zal wel als er mensen blijven maffen :p Wordt vast ouderwets laat :D
Kerst wordt lekker eten wat ik normaal gesproken niet eet (incl. gebakken aardappeltjes! :lick:), en een beetje proberen te bewegen: probeer of ik 2e kerstdag een beetje kan hardlopen...

Ja, dat behangen moet wel flink gebeuren, al begint het met de dag beter er uit te zien die zolder (vriendlief heeft vakantie, dus lekker aan het klussen), en dat feestje laat? Nee joh.. vroeg in de ochtend! :p
(vriend van ons neemt z'n PS3 mee en SingStar - en dat met mijn zangtalent!)

Klinkt als een leuke kerst!

• #2.786

Beetje standaard... :rolleyes:
(naar wederzijdse ouders en dan weer terug naar huis)

Vriendlief en ik zitten net te beredeneren: 3e kerstdag wordt waarschijnlijk pizza - aangezien we dan niks zelf klaar kunnen maken (en ik ga niet morgen al dingen klaarzetten in de koelkast!).

Moeder belde net: 1e kerstdag eten we kalkoen, omdat ik dat zo lekker vind (;):D)

ik heb mezelf een stuk cheesecake beloofd :)
en de nodige alcohol.. verder eten we vrij ok, zalm, kalkoen, rijst etc valt wel mee dus :)

lekker bulken met de kerst!

ja kom op zeg :D
komt hier 8 man eten, en heb al te horen gekregen dat ik ze geen pond panga + 300gr groente de man voor mag zeggen :sad:

:aai:

Zelf maak ik er natuurlijk ook een mooie cheat maaltijd van met mijn vriendin. Zal wel niet teveel op de voedingswaarde mogen letten. Als voorgerecht zelfgemaakte champignonsoep. Hoofdgerecht bestaat uit biefstuk (veel) met veel verschillende groente en gebakken krieltjes

Als toetje.. ijs :thumbdown:

Met vers fruit :thumbup:

Best wel standaard maar het gaat om de kert gedachten. :engel:

Laatst bewerkt:
  • #2.792
ik heb mezelf een stuk cheesecake beloofd :)
en de nodige alcohol.. verder eten we vrij ok, zalm, kalkoen, rijst etc valt wel mee dus :)
Ik heb "per ongeluk" munt gekocht ipv basilicum, dus er zullen Mojito's gemaakt moeten worden! :lick:
Lekker dingetjes eten die ik normaal gesproken niet eet!
Heel verantwoord :thumbs:
Ook al zo verantwoord :thumbs:
... :D
...Hmm zalm!
ja kom op zeg :D
komt hier 8 man eten, en heb al te horen gekregen dat ik ze geen pond panga + 300gr groente de man voor mag zeggen :sad:
Ik kom GRAAG bij je eten hoor! ;)
:aai:

Zelf maak ik er natuurlijk ook een mooie cheat maaltijd van met mijn vriendin. Zal wel niet teveel op de voedingswaarde mogen letten. Als voorgerecht zelfgemaakte champignonsoep. Hoofdgerecht bestaat uit biefstuk (veel) met veel verschillende groente en gebakken krieltjes

Als toetje.. ijs :thumbdown:

Met vers fruit :thumbup:

Best wel standaard maar het gaat om de kert gedachten. :engel:
idd, het gaat om de kert gedachte! :p
Ik stel voor dat vriendlief en ik biefstuk eten op nieuwjaarsdag. Heb ik wel weer eens trek in!
IJs :lick: vers fruit... mwah... liever door de havermout :p

Zelf maak ik er natuurlijk ook een mooie cheat maaltijd van met mijn vriendin.
goedzo :) bij mij eerste dag gourmetten, 2e dag voorgerecht salade met entrecote, hoofdgerecht spicy zalm met rijst en kokosspinazie, nagerecht maak ik niet dus weet ik niet, maar zal ongetwijfeld iets met veel chocola zijn.

valt wel mee kwa eten dus maar heb het vermoeden dat de alcohol (zeer) rijkelijk gaat vloeien :D

...vergeten foto's te laten maken. Wel mezelf verjaardagscadeautje gegeven: onbeperkt abo voor komende jaar (vroeg cadeau, ik weet het...)
ik vroeg me al af waarom er maar beperkt getraint werd..
hard gewerkt, en ja ik wou eigelijk zeggen goeie dips, maar de hele training ziet er gewoon goed uit!

• #2.795
hard gewerkt, en ja ik wou eigelijk zeggen goeie dips, maar de hele training ziet er gewoon goed uit!

:P
Bij ons hebben ze abo's voor 1x in de week, 2x in de week of onbeperkt.
Iedere maand afschrijven vind ik zo'n gezeik, heb de hele rambam in 1x meteen bij de balie afgerekend (ben ik er ook vanaf ook).

Thnx! Volgende keer wil ik volwaardige set MP en / of SP doen, want 2 setjes elk voelt niet lekker (alsof het niet 'af' is)...

Kerstkaart is vanavond trouwens op de bus gedaan, wel na 18.00u... Helaas had ik geen andere samples voor je.

Ik heb "per ongeluk" munt gekocht ipv basilicum, dus er zullen Mojito's gemaakt moeten worden! :lick:

Lekker dingetjes eten die ik normaal gesproken niet eet!

...Hmm zalm!

Ik kom GRAAG bij je eten hoor! ;)

idd, het gaat om de kert gedachte! :p
Ik stel voor dat vriendlief en ik biefstuk eten op nieuwjaarsdag. Heb ik wel weer eens trek in!
IJs :lick: vers fruit... mwah... liever door de havermout :p

Jaja, gewoon stiekem munt gekocht om te kunnen zeggen dat je Mojito's gaat maken ;). Verschil tussen bascilicum en munt is toch wel te zien ;) :p.

He meid, bij deze fijne feestdagen...geniet er van ook al is het standaard, het word vast heel gezellig :D. En enjoy van deze feestelijke refeed :D

Word de laatste tijd alleen maar geouwehoert over eten in de logjes, mensen zijn toe aan kerst :)

Jaja, gewoon stiekem munt gekocht om te kunnen zeggen dat je Mojito's gaat maken ;). Verschil tussen bascilicum en munt is toch wel te zien ;) :p.

He meid, bij deze fijne feestdagen...geniet er van ook al is het standaard, het word vast heel gezellig :D. En enjoy van deze feestelijke refeed :D

Word de laatste tijd alleen maar geouwehoert over eten in de logjes, mensen zijn toe aan kerst :)
ik ga ervan uit dat de mensen dan ook naar de kerst-mis in de kerk gaan op heilig avond zoals het hoort!
:bow:

• #2.800
Laatste training voor de kerstdagen - maandag is m'n gym pas weer open :(

Walking lunges (staan 2 gozers te ouwehoeren en de cage bezet te houden! :mad:)
30*7,5kg
30*10kg
30*12,5kg
30*15kg PR!:D

Standing gluteus
Om een idee te geven wat ik dan doe... (exact hetzelfde apparaat als in mijn gym)
30*45kg
30*50kg
30*55kg
30*60kg PR!:D

Squat
30*BW
30*20kg
30*30kg
16*40kg

Sitting leg curl
12*40kg
12*50kg
7*55kg
4*60kg

Leg extension
30*25kg
24*30kg
30*30kg
30*30kg

Crosstrainer
45 min
379 Kcal
152 avg
183 max

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------

Eigenlijk stond de munt tussen de basilicum, en heb ik niet opgelet... maar ach: kan er geen probleem van maken ;)

Ik doe net alsof ik niet gruwelijk toe ben aan de kerst :P
Thnx, but no thnx... doe mij maar 5kg VVM in 2010!
:meal: daar teken ik voor :D

Fijne kerstdagen dwarfje en doe voorzichtig met vuurwerk :D
Ik durf bijna niet toe te geven dat ik doodsbang ben voor die knallende rommel :o
DW komt niet in de buurt van alles wat serieuzer is dan een sterretje... :cool:
ik ga ervan uit dat de mensen dan ook naar de kerst-mis in de kerk gaan op heilig avond zoals het hoort!

:bow:
Dit jaar sla ik over, voor het eerst in mijn leven (geen geintje).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven