Sue
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx!MOoie gewichten met de schouders!
En? hoe ziet jouw kerst er uit?
Ga je met kerst ook lekker junken?Thnx!
Eerste kerstdag naar mijn ouders, tweede kerstdag naar zijn ouders - het gebruikelijke...
Derde kerstdag alsnog naar de verjaardag van zijn zus (vierde het eigenlijk afgelopen zondag, maar vanwege het weer zijn we toch maar niet gegaan...). Daarna vlug naar huis om te klussen: maandag na kerst komen ze een nieuw keukenblad brengen - constructiefout in deze
Ook moeten we dan een beetje haast maken met de zolder: er blijven nogal wat mensen daar slapen met mijn verjaardag, en nu is het nog kaal beton, onbehangen en ongeschilderd...
Hoe erg wordt jouw "refeed"?
Kerst wordt lekker eten wat ik normaal gesproken niet eet (incl. gebakken aardappeltjes!Ga je met kerst ook lekker junken?
Die derde dag is geen junkdag he![]()
Oh, dan mag je nog wel aan de behang-bak!
Ga je er een leuk feestje van maken, zal wel als er mensen blijven maffenWordt vast ouderwets laat
![]()
Moeder belde net: 1e kerstdag eten we kalkoen, omdat ik dat zo lekker vind ()
verder eten we vrij ok, zalm, kalkoen, rijst etc valt wel mee dus![]()
ja kom op zeg
ja kom op zeg
komt hier 8 man eten, en heb al te horen gekregen dat ik ze geen pond panga + 300gr groente de man voor mag zeggen![]()

Ik heb "per ongeluk" munt gekocht ipv basilicum, dus er zullen Mojito's gemaakt moeten worden!ik heb mezelf een stuk cheesecake beloofd
en de nodige alcohol.. verder eten we vrij ok, zalm, kalkoen, rijst etc valt wel mee dus![]()
Lekker dingetjes eten die ik normaal gesproken niet eet!
...Hmm zalm!
Ik kom GRAAG bij je eten hoor!ja kom op zeg
komt hier 8 man eten, en heb al te horen gekregen dat ik ze geen pond panga + 300gr groente de man voor mag zeggen![]()
idd, het gaat om de kert gedachte!
Zelf maak ik er natuurlijk ook een mooie cheat maaltijd van met mijn vriendin. Zal wel niet teveel op de voedingswaarde mogen letten. Als voorgerecht zelfgemaakte champignonsoep. Hoofdgerecht bestaat uit biefstuk (veel) met veel verschillende groente en gebakken krieltjes
Als toetje.. ijs
Met vers fruit
Best wel standaard maar het gaat om de kert gedachten.![]()
goedzoZelf maak ik er natuurlijk ook een mooie cheat maaltijd van met mijn vriendin.
ik vroeg me al af waarom er maar beperkt getraint werd.....vergeten foto's te laten maken. Wel mezelf verjaardagscadeautje gegeven: onbeperkt abo voor komende jaar (vroeg cadeau, ik weet het...)
ik vroeg me al af waarom er maar beperkt getraint werd..
hard gewerkt, en ja ik wou eigelijk zeggen goeie dips, maar de hele training ziet er gewoon goed uit!
Ik heb "per ongeluk" munt gekocht ipv basilicum, dus er zullen Mojito's gemaakt moeten worden!
Lekker dingetjes eten die ik normaal gesproken niet eet!
...Hmm zalm!
Ik kom GRAAG bij je eten hoor!
idd, het gaat om de kert gedachte!
Ik stel voor dat vriendlief en ik biefstuk eten op nieuwjaarsdag. Heb ik wel weer eens trek in!
IJsvers fruit... mwah... liever door de havermout
![]()
ik vroeg me al af waarom er maar beperkt getraint werd..
hard gewerkt, en ja ik wou eigelijk zeggen goeie dips, maar de hele training ziet er gewoon goed uit!
+5.....Word de laatste tijd alleen maar geouwehoert over eten in de logjes, mensen zijn toe aan kerst![]()
ik ga ervan uit dat de mensen dan ook naar de kerst-mis in de kerk gaan op heilig avond zoals het hoort!Jaja, gewoon stiekem munt gekocht om te kunnen zeggen dat je Mojito's gaat maken. Verschil tussen bascilicum en munt is toch wel te zien
![]()
.
He meid, bij deze fijne feestdagen...geniet er van ook al is het standaard, het word vast heel gezellig. En enjoy van deze feestelijke refeed
![]()
Word de laatste tijd alleen maar geouwehoert over eten in de logjes, mensen zijn toe aan kerst![]()

Eigenlijk stond de munt tussen de basilicum, en heb ik niet opgelet... maar ach: kan er geen probleem van makenJaja, gewoon stiekem munt gekocht om te kunnen zeggen dat je Mojito's gaat maken. Verschil tussen bascilicum en munt is toch wel te zien
![]()
.
He meid, bij deze fijne feestdagen...geniet er van ook al is het standaard, het word vast heel gezellig. En enjoy van deze feestelijke refeed
![]()
Word de laatste tijd alleen maar geouwehoert over eten in de logjes, mensen zijn toe aan kerst![]()

Thnx, but no thnx... doe mij maar 5kg VVM in 2010!
Ik durf bijna niet toe te geven dat ik doodsbang ben voor die knallende rommeldaar teken ik voor
Fijne kerstdagen dwarfje en doe voorzichtig met vuurwerk![]()
Dit jaar sla ik over, voor het eerst in mijn leven (geen geintje).ik ga ervan uit dat de mensen dan ook naar de kerst-mis in de kerk gaan op heilig avond zoals het hoort!
![]()