Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rustig...
Vleesvervangers = not doneRustig...
Na werk lekker andijviestamppot gemaakt (dát was lang geleden!) met de meest SMERIGE vleesvervangers die ik ooit heb gehad (vega-rookworst en vega-'spekjes')... Daarna beter-laat-dan-nooit kerstkaarten geschreven en wat bankhangen....
Vanavond tenminste schouders & triceps trainen... heb er nu al zin in!
(opzetje hier straks neerzetten, net als borst-biceps van zaterdag)
Ah, vleesvervangers (met name gehakt) vind ik wel érg ok - en daarbij probeer ik graag dingen uitVleesvervangers = not done!
Vind die kerst kaarten altijd zo'n onnodig nep gebeuren..ik doe er dus ook niet aan...Maarre suc6 met trainen weer vanavond! Motivatie is vast huge![]()
(o.a. met koken...)

Eerder gebrand om weer te gaan trainen
Absoluut niet!
Gelukkig!Absoluut niet!
dus de volgende keer weer lekker gehaktballetjes bij de stamppot!

Sweet!

Nee, geen megavolume - 3 of 4 setjes van max. 12 reps.ga je op je schouders ook weer zo'n megavolume loslaten dwarf? vind het al vrij veel oefeningen!
en vleesvervangers sucken, tofu is goed te doen maar dan niet als vleesvervanger. en zou ook graag alleen bio vlees eten, maar wordt helaas onbetaalbaar aangezien bijna al m'n eiwitten uit vlees/vis komen![]()
Door land crossen gaat prima - als de rest eens zou doorrijden!Ola sneeuw-vrouwlukt het nog met dit weer door het land crossen?
Wanneer ga je weer % meten? ALs ik je zo lees ben je aardig op weg, moet wel weer wat af zijn! Hoest verder?
OK, nee dat je niet weer aan de 30 reppers gaatNee, geen megavolume - 3 of 4 setjes van max. 12 reps.
Of heb je nog suggesties?
Qua oefeningen is dit denk ik wel logischer dan ik deed...
30-reppers alleen voor benen, moet er anders niet aan denken!OK, nee dat je niet weer aan de 30 reppers gaatik vind het nog vrij veel, maar ik heb gemerkt dat het snel is afgelopen met m'n schouder als ik meer dan 12 sets doe (dus misschien is dat voor jou anders)
Door land crossen gaat prima - als de rest eens zou doorrijden!
(vandaag een vrouw in een panda die 40 km/h reed waar je 100 mag, en de weg was sneeuwvrij, schoon en niet glad!)
Eind januari word ik weer gemeten... Kilo's zijn er niks af, denk wel dat ik wat droger ben (eens kijken of m'n trainingspartner van vanavond een fototje wil maken als ik 'opgepompt' ben).
Verder alles lekker: zin in vakantie! Heb ik helaas niet...(alleen de kerstdagen en oud & nieuw - gelukkig valt m'n verjaardag gunstig...)
Dan moet ik maar eens heel devoot in je ogen kijken, en proberen vriendjes met je te worden, anders kan ik die niet zien zeker éh..?(eens kijken of m'n trainingspartner van vanavond een fototje wil maken als ik 'opgepompt' ben)
InderdaadDan moet ik maar eens heel devoot in je ogen kijken, en proberen vriendjes met je te worden, anders kan ik die niet zien zeker éh..?![]()