MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hoe was je rustdag dwarf? :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.742
Rustig...

Na werk lekker andijviestamppot gemaakt (dát was lang geleden!) met de meest SMERIGE vleesvervangers die ik ooit heb gehad (vega-rookworst en vega-'spekjes')... Daarna beter-laat-dan-nooit kerstkaarten geschreven en wat bankhangen....
Vanavond tenminste schouders & triceps trainen... heb er nu al zin in!
(opzetje hier straks neerzetten, net als borst-biceps van zaterdag)

Inderdaad..weer lekker ontspannen?:rolleyes:

Jij bent een overtuigd vegetariër Dwarfie..?

Rustig...

Na werk lekker andijviestamppot gemaakt (dát was lang geleden!) met de meest SMERIGE vleesvervangers die ik ooit heb gehad (vega-rookworst en vega-'spekjes')... Daarna beter-laat-dan-nooit kerstkaarten geschreven en wat bankhangen....
Vanavond tenminste schouders & triceps trainen... heb er nu al zin in!
(opzetje hier straks neerzetten, net als borst-biceps van zaterdag)
Vleesvervangers = not done:mad:!

Vind die kerst kaarten altijd zo'n onnodig nep gebeuren..ik doe er dus ook niet aan...Maarre suc6 met trainen weer vanavond! Motivatie is vast huge:fire:

• #2.746
Vleesvervangers = not done:mad:!

Vind die kerst kaarten altijd zo'n onnodig nep gebeuren..ik doe er dus ook niet aan...Maarre suc6 met trainen weer vanavond! Motivatie is vast huge:fire:
Ah, vleesvervangers (met name gehakt) vind ik wel érg ok - en daarbij probeer ik graag dingen uit ;) (o.a. met koken...)
Kerstkaarten is wel lekker burgerlijk - écht wat voor mij dus! :P

Net sms gestuurd naar die gozer die zaterdag ook trainde (zal 'm eens duidelijk maken dat hij de volgende keer in de buurt moet zijn om mee te helpen die 15kg DB's in positie te brengen!), met een beetje geluk vanavond samen trainen :heart:

Motivatie? IK?!
Valt het op? :engel:

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

Inderdaad..weer lekker ontspannen?:rolleyes:
Eerder gebrand om weer te gaan trainen :rolleyes:
Jij bent een overtuigd vegetariër Dwarfie..?
Absoluut niet!

Probeer graag wat nieuws...

Eet enkel biologisch vlees (voor zover mogelijk) en vega-spul.
Nou was ik al geen fan van rookworst, dus de volgende keer weer lekker gehaktballetjes bij de stamppot!

---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

SMS terug: vanavond heeft deze dwerg een trainingspartner!
:D:D:D

• #2.748
Nieuw opzetje voor schouders & triceps - want de helft deed ik op schouder-dag en de andere helft op rug-dag... (en omdat ik exrx.net steeds leuker ga vinden...)

Schouders:
Military Press (Deltoid, Anterior)

Shoulder Press (Deltoid, Anterior) (omdat 'ie zo lekker is...)

Upright row (Deltoid, Lateral)

DB raise combo van Sue (uitleg eerder in dit log)

Dumbbell Seated Rear Lateral Raise (Deltoid, Posterior)

Cable rear delt row (Deltoid, Posterior)

Triceps:
Assisted Triceps Dip (Triceps Brachii)

Dumbbell Triceps Extension

Cable Pushdown (with V-bar)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ga je op je schouders ook weer zo'n megavolume loslaten dwarf? vind het al vrij veel oefeningen!

en vleesvervangers sucken, tofu is goed te doen maar dan niet als vleesvervanger. en zou ook graag alleen bio vlees eten, maar wordt helaas onbetaalbaar aangezien bijna al m'n eiwitten uit vlees/vis komen :mad:

• #2.751
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Sweet!
Ik zou je er karma voor hebben gegeven als ik dat niet al gedaan had vandaag ;)

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

ga je op je schouders ook weer zo'n megavolume loslaten dwarf? vind het al vrij veel oefeningen!

en vleesvervangers sucken, tofu is goed te doen maar dan niet als vleesvervanger. en zou ook graag alleen bio vlees eten, maar wordt helaas onbetaalbaar aangezien bijna al m'n eiwitten uit vlees/vis komen :mad:
Nee, geen megavolume - 3 of 4 setjes van max. 12 reps.
Of heb je nog suggesties?
Qua oefeningen is dit denk ik wel logischer dan ik deed...

Ola sneeuw-vrouw :p lukt het nog met dit weer door het land crossen?
Wanneer ga je weer % meten? ALs ik je zo lees ben je aardig op weg, moet wel weer wat af zijn! Hoest verder?

• #2.753
Ola sneeuw-vrouw :p lukt het nog met dit weer door het land crossen?
Wanneer ga je weer % meten? ALs ik je zo lees ben je aardig op weg, moet wel weer wat af zijn! Hoest verder?
Door land crossen gaat prima - als de rest eens zou doorrijden!
(vandaag een vrouw in een panda die 40 km/h reed waar je 100 mag, en de weg was sneeuwvrij, schoon en niet glad!)

Eind januari word ik weer gemeten... Kilo's zijn er niks af, denk wel dat ik wat droger ben (eens kijken of m'n trainingspartner van vanavond een fototje wil maken als ik 'opgepompt' ben).

Verder alles lekker: zin in vakantie! Heb ik helaas niet... :mad: (alleen de kerstdagen en oud & nieuw - gelukkig valt m'n verjaardag gunstig...)

Nee, geen megavolume - 3 of 4 setjes van max. 12 reps.
Of heb je nog suggesties?
Qua oefeningen is dit denk ik wel logischer dan ik deed...
OK, nee dat je niet weer aan de 30 reppers gaat :D ik vind het nog vrij veel, maar ik heb gemerkt dat het snel is afgelopen met m'n schouder als ik meer dan 12 sets doe (dus misschien is dat voor jou anders)

• #2.755
OK, nee dat je niet weer aan de 30 reppers gaat :D ik vind het nog vrij veel, maar ik heb gemerkt dat het snel is afgelopen met m'n schouder als ik meer dan 12 sets doe (dus misschien is dat voor jou anders)
30-reppers alleen voor benen, moet er anders niet aan denken! :eek:

Kwestie van uitproberen, vandaar dat ik ook om suggesties vraag hier. Wordt de eerste training dat ik heel m'n schouders ga doen (eigenlijk best suf dat me dat niet eerder is opgevallen...)

Door land crossen gaat prima - als de rest eens zou doorrijden!
(vandaag een vrouw in een panda die 40 km/h reed waar je 100 mag, en de weg was sneeuwvrij, schoon en niet glad!)

Eind januari word ik weer gemeten... Kilo's zijn er niks af, denk wel dat ik wat droger ben (eens kijken of m'n trainingspartner van vanavond een fototje wil maken als ik 'opgepompt' ben).

Verder alles lekker: zin in vakantie! Heb ik helaas niet... :mad: (alleen de kerstdagen en oud & nieuw - gelukkig valt m'n verjaardag gunstig...)

Hahaha, die ouwe vrouwtjes ook! (eum... je zei niet oud... en toch maar ik er oud van... ???)
Zou wel leuk zijn als hij wat Dwarf-in-actie-fotootjes wil maken!
Als je droger bent, zou betekenen dat je spiermassa hebt bijgekweekt! Whoehoe!

• #2.758
Dan moet ik maar eens heel devoot in je ogen kijken, en proberen vriendjes met je te worden, anders kan ik die niet zien zeker éh..? :p
Inderdaad ;)
Foto's alleen voor vriendjes - heb al genoeg gezeik gehad van willekeurige personen die vonden dat ze commentaar moesten geven...

Zit trouwens te denken om m'n schoudertraining 2 max 3 setjes per oefening te doen - anders is het wellicht wat veel... (maar ja: alles grondig willen aanpakken he?)

Kom ik weer hoor met mijn ouderwetse regels van 100 jaar geleden...
Grote spiergroepen max 12 sets per training, kleine spiergroepen 6-8 sets per training.
Schouders is mischien niet zo'n heel kleine spiergroep, maar krijgt het wel altijd flink te verduren tijdens het trainen van de andere spiergroepen, dus kun je die ook op 8 sets houden.
Alles is natuurlijk heel persoonlijk, maar zeker toen iedereen nog iedere spiergroep 2x/week trainde, was dit wel een beetje de gebruikelijke gang van zaken.
Spieren groeien het snelst als je ze zo vaak mogelijk kan "afbreken/beschadigen" en weer kan laten "herstellen".
Ik praat alleen over "naturals" overigens, voor "gebruikers" gelden weer andere regels...
Just my 2cents. ;)

• #2.760
Ik zit aan de whey, telt dat ook als 'gebruiken'?
:cool:

Schouders:

Military Press (Deltoid, Anterior)

Shoulder Press (Deltoid, Anterior) (omdat 'ie zo lekker is...)

Upright row (Deltoid, Lateral)

Dumbbell Seated Rear Lateral Raise (Deltoid, Posterior)

Triceps:

Assisted Triceps Dip (Triceps Brachii)

Dumbbell Triceps Extension

Cable Pushdown (with V-bar)

3 setjes per oefening (geen 4)... "Less is more" zullen we maar weer eens zeggen... *zucht*

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven