- Waardering
- 912
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx Marvin,
ik zal proberen door het sarcasme heen te lezen![]()
oh... in dat geval een oprecht 'dankjewel'!En het leuke is, dat ik helemaal niet sarcastisch ben![]()
oh... in dat geval een oprecht 'dankjewel'!
Was kapot aan het einde van m'n training (dat ik m'n shaker uit m'n handen liet gaan was de eigenaar minder gelukkig mee...)
Doet 'ie ook niet zo snel... heb 'm ook meegeholpen met dweilen... (het is bijna kerstmis)
Nee, niet kwaad. Vooral niet omdat ikWastie kwaad op je Dwarfje..?
Goed getraint, en je kerstmaaltijden zeker verdiend!![]()
Dit jaar sla ik over, voor het eerst in mijn leven (geen geintje).
Thnx!
Prima beentraining weer dwarf! 2 PR's is toch heel netjes hoor!!!!
Alvast een super fijne kerstdag gewenst, en geniet ervan want je hebt er hard voor gewerkt![]()
Erg net dwarfke, geniet van je kerst en volgend jaar gaan we knallen !
Volgend jaar?!
Zo lang kan ik niet wachten!
Maandag sta ik weer in de gym hoor... Wil de 75kg rackpull proberen![]()
Onze eigenaar kreeg al een hoop gezeik over zich heen dat hij 3 dagen met kerst dicht is - zijn een hoop mensen die hebben aangeboden om de tent gratis open te doen, maar er zijn wat werkzaamheden die gedaan moeten worden waardoor de eigenaar die drie dagen écht nodig heeft om alles op tijd af te krijgen...Geluksvogel, mijn gym is alleen 31 januari nog open daarna vanaf 2 januari weer het normale schema. net nu het zo goed gaat![]()
Als je in de buurt woont ben je welkom, mits je niet op de rotzooi let!
(hebben in de woonkamer geschilderd vandaag)
Respect, ik ben blijf dit jaar ook thuis, was ik vorig jaar ook.Dit jaar sla ik over, voor het eerst in mijn leven (geen geintje).
...dan wordt het dus alleen vriendlief en ik
Niet manker dan normaal gesprokenRespect, ik ben blijf dit jaar ook thuis, was ik vorig jaar ook.
lekker getraint, dat word mank lopen met kerst![]()