AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.841
@PilatesMeisje: kerstdagen heb ik zeker overleefd - gelukkig even een paar dagen rust (beetje klussen, werken en trainen) voordat oud&nieuw gevierd gaat worden bij vrienden van ons (multicultureel gezelschap, dus ben benieuwd!).
Ik ben gewoon gewend om elke 2,5 tot 3 uur te eten, en de rest van de familie niet. Dus dan krijg je van die momenten dat je rammelt van de honger, en er slechts een toastje op tafel wordt gezet.
...en geen flauw idee wanneer we nou gaan eten :(

Oh, en het is geen leenaanrecht hoor - gelukkig wel meteen een 'echte' vervanging!

He meid + medelezers,
Alvast een goede jaarwisseling en een gelukkig&gezond en goed trainbaar:D jaar!

+1

400_F_14711265_j0umAXC9qpSZ7EQws0Fkj3s1zM5V3W2d.jpg - 183934

• #2.843
  • #2.845
Ze zijn er al!
Heerlijk - een chagerijnige bezorger in de ochtend!

• #2.847
:roflol:

Ben benieuwt naar je nieuwe keuken, komen er pics? :)

Van de drie delen aanrechtblad ontbreekt er eentje! :mad:
(aanrechtblad is er wel, barretje niet)

Ik heb nog foto's van het 'oude' blad, zal binnenkort wel wat neergooien (keukenmetamorfose: voor- en na-foto's)

• #2.849
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
(kastjes waren te klein om de borden in op te bergen! Vandaar ook het bordenrekje...)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ondertussen is er wat meer geschilderd, en het aanrechtblad weer verwijderd.

Mooie keuken geworden hoor! Daar kun je met hartenlust bakjes rijst berijden en bereden worden..:rolleyes::D

Niceeee die keuken heeft een GOEDE progressie gemaakt :P haha... ziet er goed uit...zou daar gerust kunnen koken (hehe) :D.

Gelukkig maar dat het een definitieve aanrechtblad betreft, ik had het verkeerd begrepen en vond dat al vreemd haha.

• #2.853
We hebben nu een meter of 7 aanrechtblad - ik kan er ook (eindelijk) mijn ding doen ;)
Nieuwe blad ligt er al op, vriend is bezig met monteren, vastschroeven etc. terwijl ik nu toch wel wat voor m'n werk moet doen...

Badkamer heeft zo'n zelfde metamorfose ondergaan, zolder zijn we nu ook mee bezig...
Oud huurhuis dat vriendlief en ik gekocht hebben, kostte dus helemaal niks (was ook compleet uitgeleefd), begint nu (na een jaar) een heel net huisje te worden!

We hebben nu een meter of 7 aanrechtblad - ik kan er ook (eindelijk) mijn ding doen ;)
Nieuwe blad ligt er al op, vriend is bezig met monteren, vastschroeven etc. terwijl ik nu toch wel wat voor m'n werk moet doen...

Badkamer heeft zo'n zelfde metamorfose ondergaan, zolder zijn we nu ook mee bezig...
Oud huurhuis dat vriendlief en ik gekocht hebben, kostte dus helemaal niks (was ook compleet uitgeleefd), begint nu (na een jaar) een heel net huisje te worden!

Flink geklust maar dan heb je ook wat :D!
En lekker voelt dat dan hé :D ;)? Zo als het huisje helemaal klaar is voel je je lekker nog meer op je gemak in je huisje...en heerst er echte rust.
Geniet er maar van :) Trainze straks, ik ga denk ik zo ook fietsen en trainen...

Wow strakke keuken hoor, krijg spontaan zin om te koken!

Net terug van mijn training dus gelukkig mag ik koken!

zeker een mooie keuken geworden dwarvje!:D

• #2.857
Wow strakke keuken hoor, krijg spontaan zin om te koken!

Net terug van mijn training dus gelukkig mag ik koken!
Ik ook! Jammer dat de kookplaat nog niet terug in het blad ligt... :(

Net erwtensoep uit de magnetron op - vanavond na het trainen moet het toch mogelijk zijn om rijst te koken? Anders haal ik straks magnetronrijst!

---------- Toegevoegd om 12:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------

zeker een mooie keuken geworden dwarvje!:D
Thnx Keun!
Kerstkaart trouwens al ontvangen?

Jouw keuken heeft net zo'n metamarfose ondergaan als jij....in positieve zin natuurlijk.

Fijne dag vandaag!

• #2.859
Jouw keuken heeft net zo'n metamarfose ondergaan als jij....in positieve zin natuurlijk.

Fijne dag vandaag!
Dankjewel!
Werkt schiet onverwachts toch nog best op... met een beetje geluk maak ik vandaag en morgen af wat eind van de week af moet zijn (ofwel: rest van de week lekker klussen in huis!)....

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven