- Waardering
- 1.339
Thnx!
Dat ik er maar weer snel in mag koken...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lassie 1 minuutjeIk ook! Jammer dat de kookplaat nog niet terug in het blad ligt...
Net erwtensoep uit de magnetron op - vanavond na het trainen moet het toch mogelijk zijn om rijst te koken? Anders haal ik straks magnetronrijst!
---------- Toegevoegd om 12:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------
Thnx Keun!
Kerstkaart trouwens al ontvangen?

Ik ook! Jammer dat de kookplaat nog niet terug in het blad ligt...
Net erwtensoep uit de magnetron op - vanavond na het trainen moet het toch mogelijk zijn om rijst te koken? Anders haal ik straks magnetronrijst!
haha awesome!!Yummie erwtensoep!
Magnetron rijst is ook goed te doen hoor, inderdaad die 'minuutje rijst' van Lassie. Toen ik in dienst zat mochten we niet koken in onze rukbunker dus had ik een magnetron meegesmokkeld zodat ik na het trainen toch rijst kon eten![]()
Zeg heren - leuk dat jullie elkaar complimenten over jullie mooie fysiek, maar je weet: pics or it didn't happen!
Ofwel... posten met die hap! Laat mij meegenieten![]()
We hebben nu een meter of 7 aanrechtblad - ik kan er ook (eindelijk) mijn ding doen
Nieuwe blad ligt er al op, vriend is bezig met monteren, vastschroeven etc. terwijl ik nu toch wel wat voor m'n werk moet doen...
Badkamer heeft zo'n zelfde metamorfose ondergaan, zolder zijn we nu ook mee bezig...
Oud huurhuis dat vriendlief en ik gekocht hebben, kostte dus helemaal niks (was ook compleet uitgeleefd), begint nu (na een jaar) een heel net huisje te worden!
nou nou nou wat een training zet je hier neer mevrouwtje
je doet meer dan de gemiddelde ecto/superdude's in de/mijn gym!
kerst=goed!
haha, zeur je niet hier is het in de gym
Scheelde ook wel dat ik even tegen die gozer die wel vaker bij me spot even lekker heb kunnen zeuren over de kerstdagen.
Stonden in mijn gym ook wat gozers goedkeurend te kijken
Er is me voor woensdag 60kg negatief benchpress beloofd, dus ik kan mijn armen met oud&nieuw vast niet meer bewegen...![]()

Misschien heb ik wat gemist maar uuhhh... je deadlift niet?![]()