- Waardering
- 14.131
Je weet wat een rackpull is?
Deadlift, maar dan vanaf ietsje onder de knie
Ach so....

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je weet wat een rackpull is?

Speciaal voor jouDie keuken ziet er erg mooi uit Dwarf, ik word er jaloers van.
7 meter aanrecht...![]()
We wachten nu op de badkamerpics![]()
Te makkelijk...
Héérlijk - mijn lijf wil maar niet boven die 60kg uitkomen lijkt het wel (gisteravond schandalig genoten van glühwein en pringles)sjieke keuken! Daar kan je hele sjieke cut-maaltijden bereiden, dat moet helemaal goed komen!
Hoest verder?
Thnx! Ik doe m'n best en train graag!Whoa..wat een prachtige keuken DW! Het gaat lekker vooruit hier, de voeding is goed, de trainingen gaan hard en de motivatie is zeker aanwezig!
Prettige feesten toegewenst!
Beetje zeuren moet kunnenhaha, zeur je niet hier is het in de gym
weet je in ieder geval dat je nog alle vingers na oud en nieuw zult behouden
en ow ja, de brief is niet met de post meegekomen vandaag, hopelijk morgen
(morgen krijg ik zowiezo weer een pot EAS opgestuurd van de kerstmanXXL)
Dankjewel! Ik wil die 100kg graag nog een liften...Mooie keuken!
Wat fijn dat de refeed kwa training ook nut heeft gehad.![]()
Nette training!
Door naar de 100kg! Moet kunnen!
I know... wel een berg werk, maar dan heb je ook wat
Vriendlief en ik kunnen best behoorlijk klussen, al zeg ik het zelf!
Sterker nog: in de spiegel zitten TL-lampen, en overal in huis spaarlampen (we hebben geeneens gloeilampen meer!), afgezien van een enkele led-lamp.Dat is echt mooi geworden zeg!
Zelfs een dubbele doorspoelfunctie, ons bent zunig
Leuk dat je ervoor en erna pics hebt gemaakt, zie je tenminste goed wat je voor elkaar hebt gekregen!
Jullie kunnen trots zijn![]()
Vriendlief en ik kunnen best behoorlijk klussen, al zeg ik het zelf!
Dat is te zien!
Sterker nog: in de spiegel zitten TL-lampen, en overal in huis spaarlampen (we hebben geeneens gloeilampen meer!), afgezien van een enkele led-lamp.
Nou nog de tuin afmaken, en de zolder![]()
Als je het heel lief vraagt
Absoluut! Gaat alleen altijd veel meer tijd in zitten dan van tevoren gedacht... Die zolder gaan we dus niet op tijd af krijgen
Als je het heel lief vraagt
Absoluut! Gaat alleen altijd veel meer tijd in zitten dan van tevoren gedacht... Die zolder gaan we dus niet op tijd af krijgen
(alternatieve slaapplekken zoeken in huis dus!)

Toch pas als ik klaar ben met die tuin en zolder joh! Heeft nou weinig zin om te zien hoe het was, en wat voor puinhoop het in de tussentijd is *zucht*Krijgen we alstublieft before and after pics te zien o machtige DwarvenWarrior![]()
Om weer eens OT te gaan: vanavond beentraining. En ik voel de spieren in m'n rug prima zitten![]()
Ben benieuwt! je gaat toch niet weer de crosstrainer op na zo'n hardcore beentraining van jou hé?![]()

Dat wist ik niet.Je weet wat een rackpull is?
Sweet - klinkt goed!Nice badkamer!
Alvast een leuk oud en nieuw, op naar nieuwe doelen in 2010 die je met deze sterke basis en motivatie absoluut binnen handbereik hebt, of weet je: op 2010! En op de doelen die je straks moet bijstellen omdat je harder gaat dan je je nu kan voorstellen! HOPPA!
Geeft niet - hier een mooi plaatje ervan...